eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی پارسال این موقع ها چهار، پنج سال جوون تر بودیم
فقط اونجا که آلبرت کامو درمورد لانگ دیستتس میگه: «فراقت بی رحمی است، اما این رنج کشیدن بخاطر تو می ارزد به تمام خوشی های جهان..» چقدرر قشنگ^^
فقط اونجا که شاملو حالمو خوب توصیف میکنه ‏«اشکهارا پشت لبخندی مخفی می کنیم که خیلی درد می کند،و هیچکس نمی فهمد... ‏مارا دردِ همین نفهمیدن می کشد؛نه زخمها.»
اونجا که مولانا میگه: بی روی خوش تو زنده بودن، مرگ است به نام زندگانی!
همه نشونه های افسردگی رو دارم ولی نمیدونم چرا خندم میگیره.
تو دست نیافتنی ترین معشوق دنیا باش حتی دور از دستان من باش ولی باش در شعر هایم از میان زخم ها ، سکوت بغض هاو خاموشی واژه ها تو بی نهایت سر ذوقم می اوری پس بمان
دلم برای خودم میسوزد از خیلی چیزها گذشتم از خیلی اتفاق ها کوتاه اومدم زمانی که کم خود گذاشتم و دلم برای احساسم سوخت چقدر مظلوم و بی صدا بودم و کسی نفهمید این سکوت مرا
گیر افتادم بین قلبی که عاشقه و مغزی که میخواد فراموشت کنه.
🪄﹙ 𝖢𝗁𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇𝗀𝖾 ﹚ — درود ُنور اهالي‌ ِایتا ! — رفقاي‌ ِعلاقه‌مند به گم‌شدن لابه‌لاي‌ ِصفحات کتاب‌ها این پیام رو توي‌ ِچنلتون فور کنید ؛ — از 𝟦 تا 𝟥𝟨𝟦 عددي‌ انتخاب کنید تا من‌هم نوشته‌ي‌ ِاون قسمت از کتاب ِپر از پند ِ՚ تکه‌هایي‌ از یك کل ِمنسجم ؛ رو به شما تقدیم کنم ‌. — ظرفیت : 𝟤𝟧 چنل ʿʿ — جهت ِقراردادن ِتگ‌ ِچنلتون ʾʾ — جهت ِدریافت ِتقدیمي‌‌ها ʾʾ — امضاء : آسـٰا‌ـهیر ʾʾ
معمولا اون لحظه‌ای که یه نفر داره باهام درد و دل میکنه خودم تو بدترین شرایط روحی‌ام و بروز نمیدم واسه همین هربار که میخوام با یه نفر درد و دل کنم با خودم میگم نکنه خودشم حالش خوب نباشه و چیزی نگه و کلا بیخیال میشم .