eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جا خوندم نوشته بود 《آدم نمیتونه اولین هیچ چیزی‌رو فراموش کنه》ولی وقتی بهش فکر میکنم میبینم آدم میتونه اولین‌هاشو فراموش کنه،ولی آخرین‌هارو؛هیچوقت نمیتونه فراموش کنه مثل آخرین عشق،آخرین دیدار،آخرین پیاما.... نمیتونه!هیچوقت.....!
وقتی کسی میگه ”نباشی می ميرم” منظورش این نیست که واقعا می میره؛ منظورش اینه که دیگه اون آدم سابق نمیشه، مثل قبل نمی خنده، شبا دیگه راحت خوابش نمی بره، دیگه پیتزا ها براش خوشمزه نیستن، دیگه هیچی قشنگ نیست و هرجا می ره بهش خوش نمی گذره، دیگه صبحا با انگیزه بیدار نمی شه و گوشیشو چک نمیکنه، دیگه قوی با مشکلاتش رو به رو نمی شه و امیدی برای ادامه دادن نداره. اون با زبون بی زبونی داره می گه نباشی همه چیز زهر مارم می شه و این از صد تا مردن بدتره...
‏تو فکر میکنی که میتونی به همه کمک کنی و نجاتشون بدی ولی یه روزی برمیگردی میبینی اونها خودشون دارن تورو غرق میکنن!
‏تو فکر میکنی که میتونی به همه کمک کنی و نجاتشون بدی ولی یه روزی برمیگردی میبینی اونها خودشون دارن تورو غرق میکنن!
بعضی آدما فکر میکنن کم محلی کنن خیلی آدم جذابی به بنظر میان، نه عزیزم اصلا هم جذاب به نظر نمیای فقط بیشعورتر به نظر میای...
تو یه کتابی خوندم که ؛ یکی از اصلی ترین دلایلی که نباید وقتی کسی رو با خودت همسفر کردی وسط راه ولش کنی اینه که شاید این مسیر اون آدم نبوده و فقط بخاطر تو مسیرشو عوض کرده به همین خاطره که دیگه حق نداری یه دفعه ولش کنی چون اونجارو بلد نیست و ممکنه تا ابد گم بشه ..
جدی فوبیای اینکه مزاحم بقیه باشم رو دارم، برا همین ممکنه یهو از زندگیشون کلا ناپدید شم .
اگه مایل هستید به ادمینی @yousef_83 پیام بدید
بعضی از آهنگا کلی غمو تو خودشون مخفی کردن.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛