eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما در خیابانی بی‌پایان ؛ گیر افتاده و کوچه‌های تکراریِ خاطرات را قدم میزنیم .
آدم هایی که همیشه تکیه گاه دیگران بودن وقتی مشکلی پیدا میکنن تنهایی رو بیشتر دوست دارن چون، عادت به تکیه کردن ندارن .
آندیا!
غمگین‌ترین داستان کوتاهو نیما یوشیج گفته؛ دیدمش گفتم منم! نشناخت او:)
اونجایی که اخوان ثالث میگه  : خواهم که به خلوت کده ای از همه دور ، من باشم و من باشم و من باشم و من ..
انگار دو نفر درونم هستند یکی می‌خواهد تمام دنیا را ببیند و دیگری حتی نمی‌خواهد اتاق رو ترک کند .
کدورتارو حفظ کنید ؛ یادتونم نره باهاتون چیکار‌ کردن.
ولی همیشه اونایی که بهشون میخوره دورشون شلوغ باشه از همه تنها ترن.
بالاخره یه روز یکی میاد تو زندگیتون که گذشتتون رو میشوره و با خودش می‌بره یه جوری که هر چقدرم فکر کنید دیگه حتی یادتون نمیاد تا قبل از اومدنش چجوری زندگی میکردین .
از‌ هیچ‌ در‌ رفتیم‌ برای‌ گم‌ شدن‌ در هیچ .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
آندیا!
اونجایی که اخوان ثالث میگه  : خواهم که به خلوت کده ای از همه دور ، من باشم و من باشم و من باشم و من
اسکار بهترین عاشقانه دنیا هم میرسه به مولانا اونجا که میگه: دیر آمده‌ای، مرو شتابان ای رفتن تو، چو رفتن جان ..
بین خودمون باشه. همه‌مون تهِ تهِ قلبمون یه آرزوی خیلی خیلی محال داریم که از اول می‌دونستیم بهش نمی‌رسیم، پس انداختیمش توی یه صندوق خاک خورده و هرزگاهی درش میاریم و با عشق نگاهش می‌کنیم… یه آرزویی که هیچ‌کس ازش خبر نداره. یه چیز خیلی خاص! همه‌مون داریمش… همه‌مون!