eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یه ماجرای ناراحت کننده؟ دیگه کسی بابت ناراحتیت ازت دلیل نمیخواد، برعکس وقتی خوشحالی همه میپرسن خبریه؟! این یعنی غم داره برامون عادی تر از همیشه میشه...
جهان اگر برپاست؛ هنوز کسی ،کسی را دوست دارد، اگرچه دیر ،اگرچه دور.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ما چاره‌ی عالمیم و بیچاره‌ی تو
آندیا!
یه قانونی هست که میگه:
گاهی هر چقدر برای چیزی بیشتر پافشاری کنید و بیشتر سمتش برید و درگیریش بشید اون بیشتر ازتون دور میشه پس رها کن بره شاید رسیدن در رها کردن باشه به قول نادر ابراهیمی که میگه: بگذار آنچه از دست رفتنی است از دست بِرود . . . وگرنه تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید ؛)
هرجور که فکر کنی زندگی جهنم است ولی اگر چیزی باشد که بتوانی از آن لذتی ببری و این کار را نکنی، احمقی !
آندیا!
اسکار بهترین عاشقانه دنیا هم میرسه به مولانا اونجا که میگه: دیر آمده‌ای، مرو شتابان ای رفتن تو، چو ر
نگذار دیگران نام تو را بدانند همین زلال چشمانت برای پچ پچ هزار ساله آنان کافیست... - شاملو
کاش‌دوباره‌مال‌من‌شی،ولی‌ایندفه‌تابه‌ابد.‌‌
بعضی وقتا هم هیچکس حرفاتو نمیفهمه. بعد میری تو تنهایی خودت میشینی و به این فکر میکنی مگه چقدر دردت عمیقه که متوجه اون دردت نمیشن؟
یه دیالوگ قشنگی تو فیلم پل چوبی بود می‌گفت: حال آدما بد نميشه كه خوبيش كم ميشه الان حال من كم خوبه، خيلى كم.