آندیا!
یه قانونی هست که میگه:
گاهی هر چقدر برای چیزی
بیشتر پافشاری کنید
و بیشتر سمتش برید
و درگیریش بشید
اون بیشتر ازتون دور میشه
پس رها کن بره
شاید رسیدن در رها کردن باشه
به قول نادر ابراهیمی که میگه:
بگذار آنچه از دست رفتنی است
از دست بِرود . . .
وگرنه تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید ؛)
هرجور که فکر کنی زندگی جهنم است
ولی اگر چیزی باشد که بتوانی از آن لذتی ببری
و این کار را نکنی، احمقی !
آندیا!
اسکار بهترین عاشقانه دنیا هم میرسه به مولانا اونجا که میگه: دیر آمدهای، مرو شتابان ای رفتن تو، چو ر
نگذار دیگران نام تو را بدانند
همین زلال چشمانت
برای پچ پچ هزار ساله آنان کافیست...
- شاملو
بعضی وقتا هم هیچکس حرفاتو نمیفهمه.
بعد میری تو تنهایی خودت میشینی و به این فکر میکنی مگه چقدر دردت عمیقه که متوجه اون دردت نمیشن؟
یه دیالوگ قشنگی تو فیلم پل چوبی بود میگفت:
حال آدما بد نميشه كه خوبيش كم ميشه
الان حال من كم خوبه، خيلى كم.
اون لحظهای که نیاز داری فورا با یکی حرف بزنی و هیچکسو پیدا نمیکنی، بی شک میتونه جز بدترین لحظات زندگی باشه :)!!