eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
یه قانونی هست که میگه:
گاهی هر چقدر برای چیزی بیشتر پافشاری کنید و بیشتر سمتش برید و درگیریش بشید اون بیشتر ازتون دور میشه پس رها کن بره شاید رسیدن در رها کردن باشه به قول نادر ابراهیمی که میگه: بگذار آنچه از دست رفتنی است از دست بِرود . . . وگرنه تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید ؛)
هرجور که فکر کنی زندگی جهنم است ولی اگر چیزی باشد که بتوانی از آن لذتی ببری و این کار را نکنی، احمقی !
آندیا!
اسکار بهترین عاشقانه دنیا هم میرسه به مولانا اونجا که میگه: دیر آمده‌ای، مرو شتابان ای رفتن تو، چو ر
نگذار دیگران نام تو را بدانند همین زلال چشمانت برای پچ پچ هزار ساله آنان کافیست... - شاملو
کاش‌دوباره‌مال‌من‌شی،ولی‌ایندفه‌تابه‌ابد.‌‌
بعضی وقتا هم هیچکس حرفاتو نمیفهمه. بعد میری تو تنهایی خودت میشینی و به این فکر میکنی مگه چقدر دردت عمیقه که متوجه اون دردت نمیشن؟
یه دیالوگ قشنگی تو فیلم پل چوبی بود می‌گفت: حال آدما بد نميشه كه خوبيش كم ميشه الان حال من كم خوبه، خيلى كم.
اون لحظه‌ای که نیاز داری فورا با یکی حرف بزنی و هیچکسو پیدا نمیکنی، بی شک میتونه جز بدترین لحظات زندگی باشه :)!!
عذاب میکشم وقتی میبینمت نمیتونم بیام بهت بگم چقدر دوستت دارم ..
‏دروغ تو هیچ حالتی جایز نیست مگر به مادر ، بذار فکر کنه غذا خوبه ، هوا خوبه ، حالت خوبه ، کلا همه چی رو به راهه .