اون لحظهای که نیاز داری فورا با یکی حرف بزنی و هیچکسو پیدا نمیکنی، بی شک میتونه جز بدترین لحظات زندگی باشه :)!!
دروغ تو هیچ حالتی جایز نیست مگر به مادر ، بذار فکر کنه غذا خوبه ، هوا خوبه ، حالت خوبه ، کلا همه چی رو به راهه .
او رفت
و صبر رفت
و تحمل تمام شد
از هم گسست سلسلهی اختیار ما
گفت از تو یاد میکنم
اما وفا نکرد
یادش بخیر
یار فراموشکار ما...(:
وقتی نیستی آسمون ماتم گرفته، تیره شده، ماه کمرنگه، خورشید گرم تر و مزخرف تر از همیشه میتابه، ستاره ها یکی یکی خاموش میشن، دریا به زیبایی همیشه نیست، روز با بی حوصلگی میگذره شب با دلتنگی، شبنم رو گل نمیشینه، درختا شکوفه نمیدن، پرنده هارو صبح ها نمیبینم، صبحونه بهم نمیچسبه، وقتی نیستی همیشه یه چیزی کمه. بیا بمون و نرو ..
من وقتی باهات حرف میزنم انگار لبه کرهء ماه نشستم و پاهامو آویزون کردم.
انگار زیر بارون دراز کشیدم و عمیق نفس میکشم.
انگار بین ابرای پشمکی پرواز میکنم.
انگار روی آب دریا شناورم و هوا خنکه.
انگار همه چیز قشنگه و قرار نیست اذیتم کنه.
انگار با زندگی آشتی کردم و میتونم با امید بهش ادامه بدم.