eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
عذاب میکشم وقتی میبینمت نمیتونم بیام بهت بگم چقدر دوستت دارم ..
‏دروغ تو هیچ حالتی جایز نیست مگر به مادر ، بذار فکر کنه غذا خوبه ، هوا خوبه ، حالت خوبه ، کلا همه چی رو به راهه .
وفاداری هرکس بیانگر ارزش خودشه ، نه میزان لیاقتش.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
‏فقط 'شنبه' ها میدونن آدما چقدر حرفشون حرف نیست
‌او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد از هم گسست سلسله‌ی اختیار ما گفت از تو یاد می‌کنم اما وفا نکرد یادش بخیر یار فراموشکار ما...(:
وقتی نیستی آسمون ماتم گرفته، تیره شده، ماه کمرنگه، خورشید گرم تر و مزخرف تر از همیشه می‌تابه، ستاره ها یکی یکی خاموش میشن، دریا به زیبایی همیشه نیست، روز با بی حوصلگی میگذره شب با دلتنگی، شبنم رو گل نمیشینه، درختا شکوفه نمیدن، پرنده هارو صبح ها نمیبینم، صبحونه بهم نمیچسبه، وقتی نیستی همیشه یه چیزی کمه‌. بیا بمون و نرو ..
من وقتی باهات حرف میزنم انگار لبه کرهء ماه نشستم و پاهامو آویزون کردم. انگار زیر بارون دراز کشیدم و عمیق نفس میکشم. انگار بین ابرای پشمکی پرواز می‌کنم. انگار روی آب دریا شناورم و هوا خنکه. انگار همه چیز قشنگه و قرار نیست اذیتم کنه. انگار با زندگی آشتی کردم و می‌تونم با امید بهش ادامه بدم.
‌‌در پریشانی ِ ما ، حوصله غوغا نیست .
آدم های قوی انسان های عجیبین ؛ مثلا دلداری دادن و آروم کردنشون کار هرکسی نیست ، اونا میتونن ساعت ها لبخند بزنن ، بگن و بخندونن و شاد به نظر برسن ، ولی هیچکس حتی متوجه غمی که تو دلشونه نشه . .