هيچی فراموش نمیشه. هيچی از بين نمیره . زمان آروم ، آروم گرد و غباری روی خاطرات مینشونه . روش رو میپوشونه . فکر میکنی يادت رفته. اما صبح که از خواب پا میشی حالت بده . نمیدونی چته . نمیدونی دردت از کجا آب میخوره . اما کافيه که نسيمی يا خاطرهای خاکش رو برداره، بعد همه چی تازه میشه . همه چی میاد بيرون ، عين روز اول ..
بچه ها متفاوت بودن واقعا سخته
تفکرات متفاوت داشتن سخته
مسائلی که خیلی واسه من مهمن برای دیگران هیچ ارزشی ندارن.
و این منو آزارم میده
غمگینم
بعضی روزا حتی حوصله ی خودمو تو آینه دیدن ندارم .
امروز تا چند روز آینده از اون روزاست
غم انگیز ترین حالت انسان میتونه این باشه، که تو نمیدونی کدوم ورژن از خودت رو به چه کسی نشون بدی تا روحت آسیب نبینه . . . ! : )
مودم مث وقتیه که غروب پاییز از خواب بيدار میشی و میبینی خونه تاریکه و هیچکس نیس همینقدر دارک .
دوست ندارم قوی باشم
نمیخوام در برابر همه مشکلاتم وایستم
من حالم خوب نیست ؛
میشه بیای بغلم کنی ؟