eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
درد داره درد داشته باشی و نتونی درداتو بگی.
کاش اونی که شعور نداره، زبون هم نداشت .
یه شب که دلم از عالم و آدم پر بود گفت : نگران نباش دیوونه، فکر کردی من تنهات میزارم یا اینکه کسی میتونه جای تورو تو قلبم بگیره ؟ کاری به اتفاقات بعدش و اینکه تنهام گذاشت ندارم . می‌خوام بگم هر آدمی یکبار و لااقل برای یه شب خوشبخت ترین آدم روی زمین بوده . .
مگه چندتا ازمن هست که اینجوری ناراحتم میکنی؟
مشکل اینه که فکر می‌کنید همیشه گزینه بهتری هم هست ، برای همین قدر هیچکس و هیچی رو نمیدونید.
دلتو به چيزايی كه موندنی نيست گرم نكن مثله اونی كه الان اومد تو ذهنت!!:)
اون وقتی که همه دارن می‌خندن و تو یه بغضی تو چشات هست که هیچکس نمی‌فهمه <<
بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد" آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزیه که از دستش دادیم ..
و اما نیم شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته‌اند.
شما بشین هی ب این خار محبت کن.. گل نمیشه ک نمیشه :)