یه شب که دلم از عالم و آدم پر بود
گفت : نگران نباش دیوونه، فکر کردی من
تنهات میزارم یا اینکه کسی میتونه جای تورو
تو قلبم بگیره ؟
کاری به اتفاقات بعدش و اینکه تنهام گذاشت ندارم .
میخوام بگم هر آدمی یکبار و لااقل برای یه شب
خوشبخت ترین آدم روی زمین بوده . .
مشکل اینه که فکر میکنید همیشه گزینه بهتری هم هست ، برای همین قدر هیچکس و هیچی رو نمیدونید.
بعضی موقعها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد" آخرین حلقهی اتصالمون به چیزیه که از دستش دادیم ..
و اما نیم شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست از زمینی که مرا بیهوده بدان بستهاند.