eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
مگه چندتا ازمن هست که اینجوری ناراحتم میکنی؟
مشکل اینه که فکر می‌کنید همیشه گزینه بهتری هم هست ، برای همین قدر هیچکس و هیچی رو نمیدونید.
دلتو به چيزايی كه موندنی نيست گرم نكن مثله اونی كه الان اومد تو ذهنت!!:)
اون وقتی که همه دارن می‌خندن و تو یه بغضی تو چشات هست که هیچکس نمی‌فهمه <<
بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد" آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزیه که از دستش دادیم ..
و اما نیم شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته‌اند.
شما بشین هی ب این خار محبت کن.. گل نمیشه ک نمیشه :)
و کاش به پایان میرسید؛
کاش هیچ وقت مهر آدمی ک سهممون نیست، به دلمون نیوفته.
باگِ دوست داشتن یه نفر، اینه که اگه اون بهت توجه نکنه؛فکر می کنی همه دنیا ازت متنفرن. اگه اون ازت ناراحت باشه؛ انگار با همه ی دنیا مشکل داری. اگه اون ازت دور باشه انگار تنها ترین این دنیایی، اگه اون حالش خوب نباشه انگار سلول به سلول سلول تنت درد داره، اگه اون خوشحال باشه انگار تموم دنیات بهشته.