واقعیت اینه خیلی وقتا آدما میدونن که دارن ناراحتت میکنن و این موضوع ذرهای براشون مهم نیست .
اینجا زندگیام میانِ امید و ناامیدی در نوسان است. همزمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم. گاهی اوقات به زندگی نظم میدهم و گاهی هرجومرج است که زندگیام را میبلعد.
دیدین بعضی وقتا از خواب بیدار میشین بیشتر احساس خستگی میکنین! یعنی انگار بردنتون معدن تا صبح کار کردین؟ دانشمندا میگن وقتی با فکر و خیالِ زیاد"به اصطلاح همون اورثینکینگ"، میخوابید، ذهنتون همچنان در طول خواب فعال میمونه و به فکر کردن ادامه میده و اون خستگی بخاطر اینه...