eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من نمیگم همه دیدن ، شدی از اینا که به هیچی نه نمیگن
واقعیت اینه خیلی وقتا آدما میدونن که دارن ناراحتت میکنن و این موضوع ذره‌ای براشون مهم نیست .
وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن یه چیزی در میاد یعنی واقعا بابتش آسیب دیدن .
‏من دیگه هیچ تلاشی برای آدما نمیکنم ، واقعا خسته شدم .
امشب تنها ترین شب زندگیم خواهد بود؟هست دیگه.
تا سحر خواب ندارم نه کسی میداند نه کسی هست که چون خود به کنارم ماند .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
اینجا زندگی‌ام میانِ امید و ناامیدی در نوسان است. هم‌زمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم. گاهی اوقات به زندگی نظم می‌دهم و گاهی هرج‌و‌مرج است که زندگی‌ام را می‌بلعد.
خیال میکنی از پا در می آیم؟ چه باک! ببین:آرامم.. آرام‌تر از نبض یک مُرده ..
‏من هیچوقت به‌قدر کافی دوست داشته نشدم، حداقل اون‌موقع که دلم می‌خواست نشدم.
‏دیدین بعضی وقتا از خواب بیدار می‌شین بیشتر احساس خستگی می‌کنین! یعنی انگار بردنتون معدن تا صبح کار کردین؟‏ دانشمندا می‌گن وقتی با فکر و خیالِ زیاد"به اصطلاح همون اورثینکینگ"، می‌خوابید،  ذهنتون همچنان در طول خواب فعال می‌مونه و به فکر کردن ادامه می‌ده و اون خستگی بخاطر اینه...