دیدین بعضی وقتا از خواب بیدار میشین بیشتر احساس خستگی میکنین! یعنی انگار بردنتون معدن تا صبح کار کردین؟ دانشمندا میگن وقتی با فکر و خیالِ زیاد"به اصطلاح همون اورثینکینگ"، میخوابید، ذهنتون همچنان در طول خواب فعال میمونه و به فکر کردن ادامه میده و اون خستگی بخاطر اینه...
پشت هر دختر قوی و مستقلی یه دختر کوچولوی شکسته هست که مجبور شده یاد بگیره چطور باید دوباره رو پاهاش وایسته و به هیچکس هم تکیه نکنه
یه وقتا هست برای اینکه کسی رو برای همیشه دوسش داشته باشی باید از دور نگاهش کنی اینجوری قشنگ تره آدما از نزدیک اونقدراهم قشنگ نیستن.
همهی آدما یه ورژن از من رو نمیبینن، شاید یه نفر بگه که من خیلی خوش قلبم، و یه نفر دیگه بگه که من یه آدم عو/ضی و سردم، حرف جفتشونو باور کن؛ چون من وابسته به آدمها و موقعیت ها عمل میکنم.
اگه قهر میکنید ولی
مطمعن هستید چند ساعت بعد همچی
درست میشه، آدم درستی رو انتخاب کردید.
روزی،جایی،دقیقهای
خودت را باز خواهی یافت و آن وقت
یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت...