eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یادآوری : جون کندی تا حالتو دوباره خوب کردی ، خرابش نکن دوباره
‏این‌طوریه که انگار یه چاقو تو قلبت باشه و خون همه جا رو برداشته باشه و همچنان ازت بپرسن چی شده؟
یه وقتایی ، بارِ بعدی وجود نداره ، شانسِ دومی نیست ، وقت اضافه و استراحتی نیست گاهی وقتا، یا الان هست و یا هرگز ..
در نهایت متوجه خواهید شد که چیزِ زیادی نمی‌خواستید ، بلکه از شخصِ اشتباهی می‌خواستید ..
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
بنظرم بهترین تعریفی که از بالغ شدن خوندم این بود میگفت « کسایی به لحاظ عقلی بالغ شدن که وقتی ازت دلخورن به جای اینکه رفتارشون رو باهات عوض کنن و قهر کنن، قشنگ میان دلیل دلخوریشونو میگن، در موردش حرف میزنن و موضوع رو حل میکنن چون میدونن ارزش یه رابطه بالاتر از غرور و دلخوری های سطحیه🙂°»
آندیا!
خیلی احمقی اگه فکر می‌کنی میزارم جاتو پُر کنن . .
- علی یاسینی تو کنسرتاش میگه : پس من می‌خونم ، جاهایی ك میگه ‹ نامرد › رو شما بگید ! فک کن با اون همه زخمی ك خورده هنوز نمی‌تونه بهش بگه ‹ نامرد ›.
آندیا!
یه دیالوگ قشنگی تو سریال لوسیفر بود که میگفت : باخت و ناراحتیی که باعث بشه آدمارو بشناسی خودش یه بر
یه‌ دیالوگی توی‌ فیلم «ازکرخه‌تاراین» بود که‌ میگفت : « چیکار کنم‌ خوب‌ شی!؟ بگی‌ برقص‌ میرقصم ، بگی‌ بخون‌ میخونم، بگی‌ بمیر میمیرم . ‌. . »
‏اونی که حتی وقتی با بقیه در موردش حرف میزنی ، میگی " قربونِش برم من " - همون بشه همدمت تا چروکی ِ دستات
هر چی انسان تر باشیم ، زخم ها عمیق تر خواهند بود.