eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دقیقا نمیدونم کی؛ ولی مطمئنم یه شب ، از همه دل میکنم و واسه همیشه میرم :)
متاسفانه واقعيت اينه که دونفر هيچوقت همديگه رو تو يه زمان ب يه اندازه دوس ندارن، يكيشون هميشه وقتی ب خودش مياد ك اون يكی يا حسش وجود نداره،يا خودش ‌.
فاصله گرفتن از یه نفر، یا باعث میشه بفهمی که واقعا چقدر اونو دوست داری، یا بدون اون چقدر آرامش داری.
من در واقع خسته نیستم ولی بی‌حس و سنگینم و نمی‌توانم کلمات مناسب را پیدا کنم.
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد، باید راهی کرد...
فک کنم آخراشه دیگه کارم تمومه..
خودمو نمیشناسم هیچی ازم نمونده:)
دنیا با ما چیکار داشت؟یدفه بینمون دیوار کاشت:)
تنهایی فقط اونجاش ک نمیدونی حرف دلتو ب کی بگی ..
عشق، تعهد، احترام، درک هرکدوم تویِ یه رابطه یه‌طرفه باشن نابودگردن.
غمگین ترین و بی پناه ترین آدما ، همیشه سعی میکنن برای دیگران پناه باشن . چون دوست ندارن اون حسِ تلخی که تو وجودشون ریشه کرده رو بقیه هم تجربه کنن ! :)