فاصله گرفتن از یه نفر، یا باعث میشه بفهمی که واقعا چقدر اونو دوست داری، یا بدون اون چقدر آرامش داری.
غمگین ترین و بی پناه ترین آدما ، همیشه سعی میکنن برای دیگران پناه باشن .
چون دوست ندارن اون حسِ تلخی که تو وجودشون ریشه کرده رو بقیه هم تجربه کنن ! :)
نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن و نه آدما یه دفعه میرن فقط چون بهشون توجه نمیکنیم و حواسمون بهشون نیست ، فکر میکنیم یه دفعه اتفاق افتادن .