غمگین ترین و بی پناه ترین آدما ، همیشه سعی میکنن برای دیگران پناه باشن .
چون دوست ندارن اون حسِ تلخی که تو وجودشون ریشه کرده رو بقیه هم تجربه کنن ! :)
نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن و نه آدما یه دفعه میرن فقط چون بهشون توجه نمیکنیم و حواسمون بهشون نیست ، فکر میکنیم یه دفعه اتفاق افتادن .
خیلی جالبه؛
فقط یکی میتونه از ته دل ناراحتمون کنه و فقط همون آدم میتونه از دلمون دراره، و جوری حالتو خوب کنه انگار هیچی نشده.
روی بومِ زندگی من ،تو قلم مویی هستی
که هر لحظه را با شدیدترین
و پر نشاط ترین ،عشق
رنگ آمیزی میکنی :)
ببین من نمیگم دوسم داشته باش، فقط میگم چشماتو باز کن،ببین چقد برات تلاش کردم، ببین قید چه چیزایی رو برات زدم ، ببین چقد از خودم گذشتم، نگو نبودی ، من بودم، من همیشه همونجایی که ولم کردی بودم، تو ندیدی، تو نخواستی ببینی.
برای تو چه بگویم؟
بگویم بعد از مُردنم، اگر درختی بر مزار من بکاری، دلتنگیام را به تو ثمره میدهد.