eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ببین من نمیگم دوسم داشته باش، فقط میگم چشماتو باز کن،ببین چقد برات تلاش کردم، ببین قید چه چیزایی رو برات زدم ، ببین چقد از خودم گذشتم، نگو نبودی ، من بودم، من همیشه همونجایی که ولم کردی بودم، تو ندیدی، تو نخواستی ببینی.
برای تو چه بگویم؟ بگویم بعد از مُردنم، اگر درختی بر مزار من بکاری، دلتنگی‌ام را به تو ثمره می‌دهد.
نوشته بود: دیگه انقدر دوسِت ندارم، که با اسم و فامیل کامل سیوت کردم.
میخواهم بروم دور، خیلی دور یک جایی که خودم را فراموش بکنم.
پنجره‌ای بودم پنجره‌ای بیهوده بر دیوار خرابه ای که هرگز کسی نفهمید به کدام طرفش نگاه کند.
تراپیست؟ نه مرسی بغلش هست؛))
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
آن روز خواهد آمد . . آن روز مقدس که فراموشی و شادی همچون عسل غلیظ در کام انسان غمزده آب شود .
من راز آرامش روان رو کشف کردم ، تا حد امکان هیچ بنی بشری رو جدی نگیرید .
و من تک و تنها ، با همه‌ی آنانی که رفتند احاطه شدم .