زندگی چنین است که . . .
تلخ ترین خاطرات را . . .
در شیرین ترین تجربه ها بدست می آوریم و مهمترین درس هارا . . .
در تلخ ترین تجربه ها . . .
و شیرین ترین خاطرات را
با اشتباه ترین افراد کسب میکنیم:)
هرکسی تو کتاب زندگیش یه فصلی داره که وقتی بهش فکر میکنه تا اعماق وجودش تیر میکشه از علاقه های بی سر انجام،
از اعتماد به ادمای رفتنی!
با کسی باش که وقتی داری از چیزایی که ناراحتت کرده حرف میزنی ، فکر نکنه داری غر میزنی .
اگ بخوام با بقیه مثل خودشون رفتار کنم،
۹٠ درصد آدمای زندگیمو سر یک ساعت اول
از دست میدم!
یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود؛ میگفت: «سوزنت گیر نکنه روی آدما، روی حرفا، روی اتفاقا؛ فقط رها کن؛
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.»
تشکر کردن رو یاد بگیرید، هیچکس برده شما نیست، هیچکس موظف نیست کاری رو برای شما انجام بده، هرکی هرکاری میکنه فقط اول از روی شعور و دوم از روی لطف و بزرگیشه ..