eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی وقتا خیلی راحت میشه آدما رو کنار گذاشت، فقط کافیه یادت بیاد؛ حرفایی که فکر نمی‌کردی هیچوقت بشنوی و شنیدی و چیزایی که فکر نمی‌کردی ببینی و دیدی.
به قولِ خسرو شکیبایی گاهی سکوت میکنی چون اونقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی.
چشای مشکیِ اون از کل زندگیم قشنگ تره .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
تو دلت یه روز برام تنگ می‌شه. برای زنگ زدنم، برای پیام دادنم، برای جوری که بهت اهمیت می‌دادم و جوری که باعث شدم احساس دوست داشته شدن بکنی، جوری که اولویت بودی و ازت مراقبت می‌شد. دلت برای دستام وقتی صورتت رو لمس می‌کردم تنگ می‌شه. دلت برای جوری که درکت می‌کردم و بهت ارزش داده بودم تنگ می‌شه. تو دلت یه روز برای من تنگ می‌شه. که احتمالاً دیگه خیلی دیره...
آدمارو نمیشه فهمید. هرکسی درون خودش یه آدم دیگست!
من دارم خیلی باهات راه میام که از چشمم نیفتی، اما متاسفانه تو داری میدوئی.
وانمود میکنیم از همچی رد شدیم ولی ردش روی روحو روانمون مونده!
چونکه خیلی کیوت بود🥲🤌🏻
بهترین توصیف لانگ دیستنس همینه که علیرضا آذر میگه: ای که نزدیک‌تری از منِ دلتنگ به من بین ما نیست به جز فاصله‌ای اجباری!
میشه دستمو بگیری ببری یجای دور؟ یجایی که هیچکس مارو نشناسه، آهنگ گوش بدیم تو خیابونا و بخندیم، سیب زمینی آتیشی بخوریم، از خاطره های بچگیامون حرف بزنیم، زنگ خونه هارو بزنیم و فرار کنیم، من واقعا نیاز دارم کنارم باشی‌، میشه این فاصله لعنتیو تموم کنی و بیای؟:)
نمیدونم درک میکنی چی میگم یا نه،؟ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چند بار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش، غصه میخورم:)))