نمیدونم درک میکنی چی میگم یا نه،؟ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چند بار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش، غصه میخورم؛
وضعیت:
دیگر چیزی برایش نمانده بود. او اکنون تنها ترین و رها ترین دختره شهرشان شده بود.