eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هر جا ک حرفت شد همان دم گریه کردم ب یاد تو روز را شب شب را روز کردم ؛
یجایی تو اعماق وجودم توو لمس کردم .
هرچه انسان تر باشیم زخم ها عمیق تر خواهند بود
ما کسی رو به دست نمیاریم که کنترل کنیم، محدود کنیم ، آزادیش رو ازش بگیریم و عذابش بدیم ! ما انتخاب میکنیم پرِ پرواز چه کسی باشیم تا کنار هم رشد کنیم ، بزرگ بشیم و بالا بریم . اسم رنج و عذاب دادن به هم رو عشق نذارید ! دوست داشتن واقعی در توانمند کردن همدیگه و ایجاد احساس امنیت و آرامش تعریف میشه . .
تنها ، میمانم میدانم می‌آیی ؛)!.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
پیش‌فرضتون رو این بذارید که همه قراره ناامیدتون کنن . اینجوری وقتی واقعا ناامیدتون کردن ، دردش کمتره(:
آندیا!
قشنگترین دیالوگ اونجایی که . . پدر ژپتو به پینوکیو گفت: پینوکیو از چوب بمون انسان ها همشون از سنگن
زندگیم گیر کرده تو اون دیالوگ نوید محمد زاده : من دارم بال‌بال میزنم هیچی جور نمیشه.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
و آنگاه که درد جان میگیرد و وجودت را میجود .
آدم عجیبی ام صبر میکنم و با همه‌ی اخلاقای طرف کنار میام بعد یه روز میرسه که صبرم تموم میشه و جوری بیخیالش میشم و ازش میگذرم که انگار اصلا از اولش وجود نداشته (( :