eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچه انسان تر باشیم زخم ها عمیق تر خواهند بود
ما کسی رو به دست نمیاریم که کنترل کنیم، محدود کنیم ، آزادیش رو ازش بگیریم و عذابش بدیم ! ما انتخاب میکنیم پرِ پرواز چه کسی باشیم تا کنار هم رشد کنیم ، بزرگ بشیم و بالا بریم . اسم رنج و عذاب دادن به هم رو عشق نذارید ! دوست داشتن واقعی در توانمند کردن همدیگه و ایجاد احساس امنیت و آرامش تعریف میشه . .
تنها ، میمانم میدانم می‌آیی ؛)!.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
پیش‌فرضتون رو این بذارید که همه قراره ناامیدتون کنن . اینجوری وقتی واقعا ناامیدتون کردن ، دردش کمتره(:
آندیا!
قشنگترین دیالوگ اونجایی که . . پدر ژپتو به پینوکیو گفت: پینوکیو از چوب بمون انسان ها همشون از سنگن
زندگیم گیر کرده تو اون دیالوگ نوید محمد زاده : من دارم بال‌بال میزنم هیچی جور نمیشه.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
و آنگاه که درد جان میگیرد و وجودت را میجود .
آدم عجیبی ام صبر میکنم و با همه‌ی اخلاقای طرف کنار میام بعد یه روز میرسه که صبرم تموم میشه و جوری بیخیالش میشم و ازش میگذرم که انگار اصلا از اولش وجود نداشته (( :
آندیا!
اونجایی که علی یاسینی میگه : "فکر کردم مهمم برات همونقدر که میخوامت" حرف دل خیلی هامونه ، آدمایی که
اونجا که نزار قبانی میگه : -آن هنگام‌ که‌ خواهان‌ عشق‌‌اند ، زیباترین‌ واژه‌ها را می‌آورند برای‌ نفوذ در قلبها . . و آنگاه‌ که‌ می‌خواهند بروند ، پِی‌ کمترین‌ بهانه‌ها هستند برای‌ شکستن‌ دلها . .
- ‌دلم می‌خواد با یکی که خیلی دوستش دارم، غذا درست کنیم و دلم می‌خواد هی مراقب نباشم چی باید بگم، چه‌طور باید باشم که اون ترکم نکنه، اذیتم نکنه، بهم هشدار نده و این جور چیزها. چیزهای ساده . .‌