eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دردناکه ولی سکوت بهتر از توضیح دادنه چون الان هیچکس براش مهم نیست بهت چی می‌گذره.
از یجا به بعد انقدر بی اعتماد میشی که دیگه تمایل نداری به باور کردن کسی حتی نزدیکترین آدمای زندگیت و دقیقا همونجاست که قدرِ تنها بودن رو میدونی.
میمونیم ، ادامه میدیم ، یکاریش میکنیم دیگه ؛ اولین بارمون که نیست ، هست ؟
در جنگ های زیادی جنگیده است اما حريف تنهایی اش نمیشود.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
اگر احساس کردید به دست گرمی نیاز دارید ؛ دست دیگرتان را بگیرید کسی که خودش را باور دارد شکست نمی‌خورد !
یعنی جدی ما باید با همین قلبمون 40 50 سال دیگه زندگی کنیم ؟ من واقعا همین الان برگام ریخته که چطور سنگینیش رو هر روز دارم تحمل میکنم ، جدا چطوری؟
من ازت متنفر نیستم ، فقط ازت نا امید شدم چون تبدیل به اون چیزایی شدی که میگفتی هیچوقت نمیشی :)
ما کسی رو به دست نمیاریم که کنترل کنیم ، محدود کنیم ، آزادیش رو ازش بگیریم و عذابش بدیم ! ما انتخاب میکنیم پرِ پرواز چه کسی باشیم تا کنار هم رشد کنیم، بزرگ بشیم و بالا بریم . اسم رنج و عذاب دادن به هم رو عشق نذارید ! دوست داشتن واقعی در توانمند کردن همدیگه و ایجاد احساس امنیت و آرامش تعریف میشه . .