- چروك برداشتهام از غم . . ؛
انگار ك سالها و روزها و شبهاست ك در آبهای اندوه جهان شناورم =)!
شخصیت من جوریه که کلا آدم خوش اخلاق و خنده رویی هستم پس اینکه صرفا بهت لبخند میزنم دلیل نمیشه تو نخت باشم.
به کسی که برایت نمینویسد ، مزاحم روزهایت نمیشود ، درباره ات نمیخواند ، مهم ترین تاریخ های تو را حفظ نمیکند و زندگی ات را پُر از کارهای شگفت انگیز نمیکند ، وابسته نشو !