آندیا!
از لحاظ روحی نیاز دارم بابام قناد باشه مامانم فست فودی داشته باشه داداشم سوپر مارکت و آبجیمم لباس ف
- از لحاظ روحی نیاز دارم . .
یه بعد از ظهر با تو بریم خونهٔ سالمندان و به هرکدوم از عزیزایِ اونجا یه شاخه گل رز بدیم و بگیم برای خوشبختیمون دعا کنن :)!💙﮼
هنوزم عکساتو دارم. چتامونو دارم اهنگایی که فرستادی رو دارم همه چیزایی که درمورد تو بود و هنوز دارم.آخه دست و دلم نمیاد که پاکشون کنم تو که یادت نیست و نمیدونی چقدر خاطره چقدر خنده چقدر ذوق و اشک پشت ایناست
من خیلی وقتا جلو اشکامو گرفتم؛
ولی وقتی تو غصه ات میشه و گریه میکنی
دیگه نمیشه نگهش داشت:)