eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
باید یہ نفرو تويِ زندگیت داشتہ باشي ك وقتی باهاش حرف میزني تو دلت بگی؛ واي چقد میفهمہ من چي میگم .
«غربت!؟ یعنی هم‌صحبتیِ آنی را که دوست می‌داری، از دست بدهی…» • غسان كنفاني
و پس‌ از اندوه‌هايمان ، همچون‌ بهار زنده خواھيم شد ، انگار هرگز مزه تلخی‌را نچشیدھ‌ایم:)
خدا نرسید شیطون رفت تو جلدم _شایع
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
آندیا!
± من از تموم این دنیـٰا ، فقط دلم میخواد برم کنسرتِ شهاب تیام اون بخونه : ‹ ‌کجا برم ك خنده‌هات ك خا
± من از تموم این دنیـٰا ، فقط دلم میخواد برم کنسرتِ هایده اون بخونه : : ‹ ‌عزیزترین سوغاتیه ، غبارِ پیراهنِ تو ! › - منم این طرف با چشـٰای اشکی و بغض داد بزنم : ‹ عمرِ دوباره‌ی منه ، دیدنِ و بوییدنِ تو :)!›
‏اگه يه روزى دلت تنگ شد، اگه من رو كنارت نداشتى، چيزهايى كه دوست داشتم رو يادت بيار، لبخند بزن بگو مسير قشنگى بود، نامرد نباش؛ بالاخره يه روزى هم ما فكر می‌كرديم بدون هم نمی‌تونيم زندگى كنيم. هميشه كه اينجورى دور نبوديم.
عشق بیشتر از اینکه مربوط به چیزای رمانتیک باشه راجع به احترامه.
با یه رُز مُرده خیال کَردی باغبون شُدی . -سورنا
اگه دیدی ی داستان پایان خوبی داره؛ بدون هنوز تموم نشده