eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
به سودای تو مشغولم ، ز غوغای جهان فارغ .
Wishes turn into sighs in our sad hearts .
آندیا!
Wishes turn into sighs in our sad hearts .
آرزو در دل غم‌دیده‌ی ما آه شود .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
-زیبایی‌ماه؛
من قبلاً از این آدما بودم که اگه یکی حالش بد بود تا ۴ صبح بیدار می‌موندم باهاش حرف می‌زدم تا احساس تنهایی نکنه ، به خودم که اومدم دیدم هر بار که حالم بده، بقیه کجان ؟؟، اینطوری شد که الان بهم میگن آدم بی‌تفاوت .
هدایت شده از آندیا!
‹ خوب بخوابی عزیزِ روزهای سخت من ! 🌙 ›
من ‏حذف شدن آدم‌ها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم ! واقعاً ترجیح میدم بدونم که فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینکه بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره.
حیف من که بیشتر از لیاقتت دوستت داشتم -دلو
الآن که وابسته‌ات شدم میزاری میری ؟:)
یه تیکه از کتاب ؛ تنهایی و غم غربت در جانش چنگ انداخت ، غربتی که در میان شهر آشنا گریبانش را گرفته بود ، چقدر انسان تنهاست ، مثل پر کاه در هوای طوفانی . - کتاب ِ سمفونی مردگان !
ولی این حس مزخرف چیه ک از حرف زدن با آدما خسته میشم ؛