eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
الآن که وابسته‌ات شدم میزاری میری ؟:)
یه تیکه از کتاب ؛ تنهایی و غم غربت در جانش چنگ انداخت ، غربتی که در میان شهر آشنا گریبانش را گرفته بود ، چقدر انسان تنهاست ، مثل پر کاه در هوای طوفانی . - کتاب ِ سمفونی مردگان !
ولی این حس مزخرف چیه ک از حرف زدن با آدما خسته میشم ؛
آندیا!
-
روز های خوب هم خواهند آمد .
حق به حق دار رسد روزی و سهم دل من ، از جهان یک تو و یک بوسه و یک آغوش است: )
اونجایی که محسن یگانه میگه : بامن غریبگی نکن با من که درگیر توام چشم هاتو ازمن برندار من مات تصویر توام :))
یه حسایی هست که واقعا قشنگ نیست یه جوره عجیبی ان' نمیدونی دقیقا حست چیه سردرگمیه زیاد و رو مخ، یه روز میگذره، دو روز میگذره، سه روز میگذره ، و میبینی هیچی از احساساتت حتی واسه خودت شفاف نشده و هنوز توی سردرگمی و سردرد و گیجی موندی و حتی دقیقا نمیدونی چته اینکه حست چیه بد نیستا، اینکه نمیدونی حست چیه، اون سردرگمیه، اون گیجیه، اون واقعا بده، اصلا قشنگ نیست.
موندم کنارت تو جایی که همه دور بودن .. - کیارش
آندیا!
-
تمامِ دنیا بیهوده است ، اگر آدم کسی را پیدا نکند که علی‌رغم تمامِ جنگ‌ها ، وطنش باشد.