هیچکس جای تو نبوده و نیست
و احساس و شرایط تو رو تجربه نکرده
پس به خاطر نظرات دیگران به تصمیمات خودت شک نکن !
آندیا!
عشق بیشتر از اینکه مربوط به چیزای رمانتیک باشه راجع به احترامه.
احترام گذاشتن به کسی که دوسش داری خیلی مهم تر از خودِ دوس داشتنه.
اینطوری شده که همه برای ارتباطات انسانی گریم میکنن ، دیالوگ حفظ میکنن و بارها تمرینش میکنن که خوب نقش بازی کنن ، وقتی هم که لو میرن بلند میگن کات !