در رفتن جان از بدن،
گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشتن،
دیدم که "جانم" میرود...
اگه بهم بگین نمی خوایمت..
اگه بگین دوسم ندارین؛
اگه تنهام بزارین،
حداقل یه بار دلم میشکنه،
تااینکه هرروز بهم بگین ما نگران خودتیم..
بخاطر خودته،
هم ضربه روحی بهم وارد میکنین
هم باعث میشین به خودم آسیب بزنم،
و اینطوری هرروزو هرروز دلم رو میشکنین!
میدونید
حرفایی که میریزید تو دلتون اونجا میمونه و انبار میشه؛
و بعد مدت ها
بوم؛ منفجر میشه
و اتفاقات ناگواری میوفته
مث خودکشی کردن نهنگ
مثلا میشد نهنگ ها هم باهم حرف بزنن
یهو منفجر نشه دلشون
من در سرزمینی زندگی میکنم که دویدن سهم کسانی است که نمیرسند و رسیدن حق کسانی است که نمیدوند...
آدم میتونه توی مغزش فرو کنه که یکی رفته امّا توی قلب آدم هیچوقت همهچیز حل نمیشه...!