من در سرزمینی زندگی میکنم که دویدن سهم کسانی است که نمیرسند و رسیدن حق کسانی است که نمیدوند...
آدم میتونه توی مغزش فرو کنه که یکی رفته امّا توی قلب آدم هیچوقت همهچیز حل نمیشه...!
وسیعترین شکل تنهایی،
دورماندن
از کسی است که دوستش داری.
حالا هی جهانت را با غریبهها
شلوغ کن...