eitaa logo
اندیشه ورزان بصیر قم
3.3هزار دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
466 ویدیو
1.4هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️ 13 پرسش چالشی از اصلاح طلبان در مورد فضای مجازی 🔰به راه انداختن دوگانه فیلترینگ و عدم فیلترینگ یک تله است که برخی می خواهند با برجسته شدن آن، جبهه انقلاب را در یک حالت تدافعی و انفعال قرار گیرد. 👈 حال اینکه در زمینه فضای مجازی، دست برتر و عَلم مطالبه گری برای ماست. در مورد فضای مجازی تا می توانید این نوع پرسش های چالشی را از بپرسید: 1⃣ برای جلوگیری از خروج داده های کلان (Big Data) از فضای مجازی کشور و جلوگیری از دستیابی دشمنان به این داده های حیاتی و مهم – که امروزه طلای نامرئی محسوب می شوند - چه برنامه ای دارند❓ 2⃣ برای در امان ماندن خانواده ها، نوجوانان و جوانان از محتوای مستهجن و مبتذل فضای مجازی چه برنامه و راهکارهای عملیاتی دارند❓ 3⃣ در برابر توهین های آشکار به مقدسات و به طور کلی وجود مطالب ضددینی و گمراه کننده، چه برنامه و راهکار عملیاتی دارند❓ 4⃣ آیا در دنیا، فضای مجازی را با فرهنگ سازی مدیریت می کنند یا حاکمیت باید اقدامات دیگری هم انجام دهد؟ آن اقدامات چه هستند❓ 5⃣ برای به دست آوردن سهم ایران از مدیریت و حکمرانی فضای مجازی و قرار گرفتن در سطح کشورهایی نظیر آمریکا و چین، چه برنامه ای دارند❓ 6⃣ اگر کسب و کارهای مرم را به سمت سکوهای خارجی ببریم، در صورت مسدود شدن از سوی طرف مقابل، تحریم یا هر مسأله دیگر، چه کسی پاسخگوی خسارت ها خواهد بود❓ 7⃣ در صورت حضور یله و رهای سکوهای خارجی در کشور، در برابر ارتکاب جرایم برخی از کاربران در بستر آنها و متأثر بودن جامعه و مردم از این رفتارها، چه کسی پاسخگو است❓ 8⃣ برای مقابله با خرید و فروش فیلترشکن و دور زدن قوانین کشور در زمینه فضای مجازی، چه برنامه ای دارند❓ 9⃣ در صورت مسدود شدن حساب های کاربران ایرانی و با توهین به شخصیت های ملی و مورد احترام مردم، نوع برخورد آنها با سکوهای خارجی چکونه است. 0⃣1⃣ آیا برای حضور سکوهای مجازی خارجی چک سفید امضا می دهند؟ با وجود زیر پا گذاشتن قواعد و قوانین جمهوری اسلامی – چه با دادن تعهد و چه بدون دادن تعهد – چه برخوردی باید با آنها صورت گیرد. 1⃣1⃣ برای حضور جهانی سکوهای ایرانی چه برنامه ای دارند. 2⃣1⃣ برای توسعه زیرساخت ها در هر بخش فضای مجازی، پیوست فرهنگی تدوین کرده اند. 3⃣1⃣ اگر مخالف فیلترینگ هستند، برای دفاع از حقوق مردم – مانند کلاهبرداری و ... - در سکوهای خارجی و همچنین در امان ماندن از تهدیدهای امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حاصل از فعالیت آنها چه برنامه ای دارند.
✳️ضرورت تداوم راه شهید رئیسی 🔹بررسی عملکرد سه ساله دولت سیزدهم و شخص شهید رئیسی نشان می‌دهد، اقتصاد و سیاست جمهوری اسلامی ایران به مرحله مدیریت تورم و از سیاست خارجی التماسی به سیاست خارجی متوازن رسیده است. بر اساس برخی گزاره‌ها، دولت سیزدهم توانست کشور را از بسیاری بن‌بست‌ها نجات دهد؛ اما با توجه به ضعف دولت سیزدهم در رسانه و ناتوانی آن در ارائه کامل عملکرد خود، برخی‌ها، در عین آگاهی از عملکرد دولت شهید رئیسی، خواستار جلوگیری از تداوم مسیر گشایش در اقتصاد کشور شدند. ارائه چند آمار اقتصادی که جمع‌آوری شده از چندین گزارش اقتصادی است، نشان‌دهنده میزان دشمنی این افراد با ایران قوی است. 🔸۱ـ تحولات رشد پول نمادی از انتظارات تورمی در علم اقتصاد شناخته می‌شود. رشد پول بین کل‌های پولی دارای بالاترین همبستگی با تورم در کوتاه‌مدت است و آمارها نشان می‌دهد این شاخص از ۴۲/۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۶۵/۲ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید و با اقدامات انجام‌شده این شاخص در سال ۱۴۰۲ به ۱۷/۵ درصد کاهش یافت که این رقم حتی کمتر از نرخ ۱۹/۴ درصدی پیش از اعمال تحریم‌هاست و بیان‌کننده کاهش انتظارات تورمی و آرامش حاکم بر بازارهاست. 🔹۲ـ براساس آمار مرکز آمار تورم سالانه در ابتدای دولت سیزدهم ۴۶/۳ بود و نرخ تورم نقطه به نقطه نیز ۴۳/۹ بود که نرخ تورم سالانه در خرداد ماه امسال به ۳۶ درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه نیز به ۳۱/۹ درصد رسیده است و بیان‌کننده کاهش شدید در تورم است؛ این در حالی است که دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را نیز اجرا کرد. 🔸‌براساس آمار بانک مرکزی نیز طی مدت فعالیت دولت سیزدهم میزان تورم سالانه ۱۶ درصد و تورم نقطه به نقطه ۱۹/۹ درصد کاهش یافته است و در ماه گذشته تورم نقطه به نقطه به ۳۴ رسید که برنامه بانک مرکزی کاهش این نرخ به کانال ۲۰ درصد است. 🔹۳ـ نرخ رشد نقدینگی به میزان ۱۸/۵ درصد نسبت به زمان شروع دولت سیزدهم کمتر است. آمارها نشان می‌دهد متوسط رشد بلندمدت نقدینگی در بازه زمانی ۲۰ ساله (۱۴۰۲ـ ۱۳۸۲) ۲۸/۵ درصد است؛ لذا رشد محقق‌شده ۴/۲ درصد کمتر از متوسط بلندمدت ۲۰ ساله است. همچنین ‌نرخ رشد نقدینگی محقق‌شده در سال ۱۴۰۲ معادل ۳/۹ درصد کمتر از متوسط بلندمدت ۲۴ ساله (۱۴۰۲ـ ۱۳۷۸) و معادل ۱/۴ درصد کمتر از متوسط بلندمدت ۶۲ ساله (۱۴۰۲ـ ۱۳۴۰) است. 🔸در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که تداوم مسیر طی شده شهید آیت‌الله رئیسی می تواند با انتخاب کاندیدای اصلح هموار باشد. ان‌شاءالله
✳️رشد نسبی شاخص بورس پس از افت قابل توجه بازار سرمایه در روز گذشته، امروز شاخص این بازار ۲۲۰۷ واحد رشد کرد و به دو میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید.
✳️زاکانی: اصلاحاتی‌ها هنوز معتقدند که آمریکا آقاست! 🔸برخی سیاسیون حامی پزشکیان مردم را به قتلگاه بورس کشاندند علیرضا زاکانی: 🔹کارنامه دو نامزد ریاست جمهوری و پشتیبانان آنها کاملاً مشخص است. البته دوستان آقای پزشکیان علاقه ندارند کارنامه آنها برای مردم باز شود. دوستان آقای پزشکیان کسانی هستند که در گذشته نگاهی ابزاری به مردم داشتند. 🔹وقتی قرار شد اصلاح‌طلبان حق و حقوق ملت را بدهند و در رشد اقتصادی اوایل دهه ۷۰ برای مردم سهمی قائل شوند، برای خرید تجهیزات ضد شورش اقدام کردند! 🔹برخی از سیاسیون حامی آقای پزشکیان مردم را به قتلگاه بورس می‌برند تا سرمایه‌ها به آتش کشیده شود ما به مردم گفتیم به سراغ بازار بورس نروند. مردم زندگی خود را فروختند و به وعده رئیس دولت دوازدهم رفتند. اینها ۳۲ سال مملکت دستشان بوده است. 🔹ما اقتدار خود را به دست شما بدهیم که معامله کنید تا آمریکا آقا بماند؟ دوران آقایی آمریکا تمام شده اما این طایفه هنوز معتقدند که آمریکا آقاست؛ آمریکایی که از پس یمن بر نمی‌آید و با اسرائیل دست به دست هم می‌دهند و در دریای سرخ از یمن سیلی می‌خورد.
✳️فراموش نمی‌کنیم . . .
✳️استراتژی تکراری اصلاح طلبان در همه انتخاباتها؛ ۱. قبل انتخابات؛ به ما رای دهید وگرنه ایران کره شمالی میشود و طالبان سر کار می آید! ۲.وقتی رای می آورند؛ قیمت همه چیز ده برابر و وضع معیشت مردم بدتر میشود. ۳.آخرین روزهایی که در قدرت هستند؛ اختیارات کافی نداشتیم و نگذاشتند کار کنیم!
✳️وال استریت ژورنال: ایران به رغم فشارهای واشنگتن، یک قدرت جهانی شده است رسانه آمریکایی: 🔹از بسیاری جهات، ایران امروز قدرتمندتر، بانفوذتر، خطرناک‌تر و تهدیدآمیزتر از ۴۵ سال قبل است. 🔹امروز «قدرت فزاینده ایران نشان‌دهنده شکست غرب است.» 🔹تحلیلگران باور دارند تحریم که ابزار همیشگی غرب بوده، دیگر نمی‌تواند ایران را در عرصه جهانی منزوی کند.
✳️ بسته اینترنتی هدیه ۱۰ گیگابایتی ویژه انتخابات قائم مقام وزیر در امور ارتباطات: 🔹باتوجه به استقبال هموطنان از بسته اینترنت رایگان برای دور اول انتخابات، بسته هدیه جدید ۱۰ گیگابایت ۷ روزه برای استفاده از سکوهای داخلی ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ، آی‌گپ و ذره‌بین در نظر گرفته ‌شده است. 🔹این بسته در اپراتور همراه اول و رایتل با کد دستوری *100*673# و در ایرانسل با کد دستوری *5*1# فعال می‌شود.
✳️وزیر خارجه اسرائیل: در صورت مداخله ایران به جنگ با لبنان، به ایران حمله میکنیم
✳️بنی گانتز: افزایش قدرت ایران در عراق، سوریه و یمن قابل پذیرش نیست. حزب‌الله باید میان لبنانی یا ایرانی بودن یکی را انتخاب کند وگرنه بهای گزافی متحمل خواهد شد.
✳️دکتر جلیلی: بهمن ۹۷ وزرای دولت وقت نامه نوشتند اگر FATF امضا نشود حقوق اسفند را نمی‌توانیم پرداخت کنیم/ امروز تیرماه ۱۴۰۳ است و هنوز هم امضا نشده!
✳️شورشیان حامی ترکیه در پی سخنان اردوغان دست به اعتراضات گسترده در شمال سوریه زده اند معترضان شورشی می گویند ترکیه آنها را به دولت اسدفروخته است.
✳️دکترجلیلی: با افزایش قیمت بنزین مخالفم/ می شود سهم مردم از انرژی را داد 🔹سعید جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری: با افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی مخالفم. 🔹بدون افزایش قیمت هم می شود به همه مردم چه کسانی که خودرو دارند و چه کسانی که خودرو ندارند، سهمشان از انرژی را داد و ما این کار را خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ رییس ستاد پزشکیان: اگر کارشناسان بگویند که بنزین باید ۵۰ هزار تومان شود، پزشکیان خواهد پذیرفت!!
⁨ ✳️تمام تلاش پزشکیان اینست که از نارضایتی مردم دستاورد سازی کند! این مضحک است که کسانی که دستاورد «تقریبا هیچ» داشتند با ذکر مصیبت می خواهند خودشان را خوب جلوه دهند و با همزاد پنداری با همانهایی که از برنامه های اصلاح طلبان آسیب دیدند، رای و نظر مردم را جلب کنند. اما مسبب مصیبت اصلاح طلبان بودند نه کس دیگر . این را مردم می فهمند.⁩ ⁨مجید گودرزی
✳️موج سواری پزشکیان روی نارضایتی خود ساخته مردم ناراضی هستند. اما چه کسی مردم را ناراضی کرده است؟ چه کسانی نساختن؟ چه کسانی معیشت مردم را ویران کردند؟ شما بگویید دولت اصلاح طلبان در کدام بخش پیشرفت ایجاد کردند؟ در کدام بخش بحران نداشتیم؟ (ذکر یک مورد کافی است) اردوغان هم سالهای زیادی است در انتخابات ترکیه به کردها قول هایی می دهد و بعد یا آنها را بمباران می کند و یا زندانی! آقای پزشکیان اردوغان یک سیاستمدار کثیف است . مردم ایران اجازه نخواهند داد برنامه های اردوغان را در ایران پیاده کنید مجید گودرزی
✳️: برنامه شما چیست اقای ، شما که می گویبد برنامه داری؟ 🔹: ما برنامه داریم اعلام کردیم. 🔹برنامه من این است که هر بشود یک 🔹برنامه من این است که معطل نمانیم. 🔹حرف‌های من نظر صدها و هزاران است. 🔹حرف‌های من جمع‌بندی نظر صدها و هزاران کارشناس است؛ جمع بندی ۱۴۰ سفر به نقاط مختلف کشور است. من با ۲۴ صنف نشسته ام و صحبت کرده‌ام. 🔹هر ایران باید بشود یک . باید در با همسایگان اولویت هایت را بشناسی و به اهداف برسی. 🔹 هفتاد میلیارد دارد و شما می‌توانید در حداقل ۱۶ میلیاردش حضور داشته باشید.
😡 باز هم دروغ پزشکیان آمار غلط پزشکیان درباره آمار رشد نقدینگی در دولت سیزدهم 🔹بر خلاف اظهارات مطرح شده از زبان یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر افزایش رشد نقدینگی در دولت سیزدهم، آمارهای رسمی نشان می‌دهد رشد نقدینگی و پایه پولی هر دو در دولت سیزدهم به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.