🇮🇷°شـکـرسـتـان°🇮🇷
چرا من اینجا ادم خیلی وقته میخوام بپرسم یادم میره😂👈🏻👉🏻
ام
هرکی میشناختم اد کردم شرمنده ببخشید-
خب چرا نباشید•-•
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🇮🇷
چون محرم نزدیکه گفتم اینو زودتر بفرستم #دیجیتالی @anibem_31
تولدت پیشاپیش مبارکک