فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی با یه مهندس تنبل بری پیک نیک😁
.┄┅┅❅🏴🍂🍃🔳🍃🍂🏴❅┅┅
@anjomaneravian
6.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه میشه عاشق پاییز نبود؟🧡
.┄┅┅❅🏴🍂🍃🔳🍃🍂🏴❅┅┅
@anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت خدا 😍👌
نی نی کانگورو تو شکم مادرش در حال خوردن شیر
.┄┅┅❅🏴🍂🍃🔳🍃🍂🏴❅┅┅
@anjomaneravian
11.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گفتند منتشر نکن، امــــــــــا...
هشدار، حاوی صحنههای دلخراش
بعضی تصاویر، هرچند ناراحت کننده، اما حرفهای خاصی را در خود دارد که با کلمات صرف، قابل بیان نیست.اینجا ایلام و محدوده پارک کودک،و این هم هجوم آشوبگران گریخته از چهارراه سعدی به منطقه مسجد جامع شهر ایلام،و آن هم مامور حفظ امنیت نوامیس و فرزندان مردم از اراذل در محدوده پارک،که یکباره خود را یکه و تنها در احاطه جمع اضداد میبیند!!!
چرا جمع اضــــــــداد؟!
اول همه باهمند،با فحاشی به دنبال او،بعد از چهارطرف چند نفر وارد تصویر میشود که هر کدام بصورت حرفهای چند ضربه چاقو میزنند،با توجه به موقعیت انتخابی، احتمالا نه برای کشت و محو میشوند،چند نفر دیگر اما سنگ میزنند و مشخصا برای کُشت، و البته چند نفری هم با دیدن صحنه جنایت دلشان به رحم آمده یا پشیمان بنظر میرسند،راهشان را جدا میکنند و میماند کنار پلیس، احتمالا اینها فقط معترض بودند نه برانداز!
آن مغازهدار یا عابر اما مردانگی میکند و خود را سپر پلیس!، البته چند کشیده و مشت هم میخورد. آخر سر هم، با شعار معروف منافقین«نترسین نترسین ماهمه با هم هستیم» الباقیشان میگریزند!
اما پلیس تنها...
زنده است الحمدلله،سیزده چهاردهتا چاقو خورده و چند قلوه سنگ!
برادرش هم اما برای امنیت قبلترها شهید شده است،حقوق شهید هم شده سهم ثابت فقرا. شاید همان،دل تعدادی را منقلب کرد!
گفتند منتشر نکن،امــا برای محاکمه و برای روزی که فضای مجازی برای نجات عدهای از همین افراد،قیامت میشود، این تصویر باید بماند تا آشوبگر ومعترض وپشیمان و مظلوم و ظالم معلوم گردد.
#حسین_کمیل
@anjomaneravian
12.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیر بهنرین روزای زندگی همین روزا بود.
تقدیم به همه ایثارگران ورزمندگان دفاع مقدس❤️💐🙏
سلام بر حسینیان
@anjomaneravian
6.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⚠️دختران آشوبگر، سلبریتی تروریست!
⛔️ماجرای یک سلبریتی که پدرش تروریست بود و در صدا و سیما موقعیت پیدا کرد و امروز علیه کشور فعالیت می کند!!!
🙏این کلیپ رو برسونید به دست مسئولین مختلف مخصوصا در آموزش و پرورش، وزارت علوم و صدا و سیما...
#لبیک_یا_خامنه_ای
#حجاب
#ایران
@anjomaneravian
6.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اوج تنشها و زد و خوردهای بی سابقه بنزینی در فرانسه
#غرب_وحشی
#زمستان_سخت
خدایا 🙏شر دشمنان رو صد چنان به خودشون برگردان. الهی آمین🤲
@anjomaneravian
11.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تجمع زنان غیور و عفیفه: کرد و لر و فارس
امروز در کرمانشاه .🔆 یا رسوال الله 🔆
درود بر شرافتتان🙏💐❤️
@anjomaneravian
5.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اپوزیسیون عربستانی
🔹 کار به جایی رسیده گل به خودی میزنن😂
@anjomaneravian
🔻روایتهای مواجهه با کشف حجاب
🖋 مهدی جمشیدی
از نقطهای به بعد، «مسأله» گرفتار «نامسألهها»یی میشود که آن را احاطه کردهاند. در این حال، هم مسأله در گرداب «پیچیدگی» فرومیغلتد و هم فهم ما مبتلا به تقلیل میشود و احساس انسداد و فروبستگی میکنیم. در اینجا، «اشخاص» و «علّتها» به متغیّرهای تعیینکننده تبدیل میشوند. پس باید دوباره به مسأله نگریست و «تصویری منطقی» از آن ساختهوپرداخته کرد.
الف. دوگانۀ استدلال تکمنبعی/ استدلال چندمنبعی
۱. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «قانون» است، نابجاست.
۲. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «هنجار/ عُرف/ فرهنگِ عمومی» است، نابجاست.
۳. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «اخلاق/ حیا/ عفاف» است، نابجاست.
۴. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «رضایتِ خدا/ دین/ احکامِ اسلام» است، نابجاست.
ب. دوگانۀ مسألۀ فرعی/ مسألۀ اصلی
۱. بدحجابی، «لایۀ بیرونی/ نمایان/ مشهودِ تهاجم فرهنگی» است، نه هستۀ مرکزی آن.
۲. اما حجاب یکی از «ظهورات/ نمادها/ نشانههای هویّتی» ماست و دشمن نیز در پی هویّتزدایی است.
ج. دوگانۀ سلیقهای/ ارزشی
۱. این بحث به قلمرو «فلسفۀ ارزشها/ بایدها و نبایدها/ اخلاق» مربوط است.
۲. یکی از رویکردهای فلسفۀ ارزشها، «نسبیگرایی ارزشی» است.
۳. ارزشهای اسلامی، کاشف از «مصالح و مفاسد حقیقی/ واقعی/ نفسالامری» هستند.
۴. ارزشهای اسلامی از نظر انسانشناختی، مبتنی بر «فطرت» هستند.
۵. «خواست/ انتخاب/ آزادی انسان» تا جایی محترم/ مشروع/ معقول است که در امتداد استعدادهای فطری قرار داشته باشد.
۶. ارزشها با وجود مطلقبودن در عالم تشریع، در «عالم تحقّق خارجی/ وقوع عینی/ کنش انسانی»، نسبی/ پیوستاری/ ذومراتب هستند.
۷. بنابراین، سخن دربارۀ تحمیل «پسند/ گرایش/ سلیقۀ خاص» نیست.
د. دوگانۀ انتخاب شخصی/ سبک زندگی
۱. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «خط/ جریان/ روند» است و «مهندسیشده/ فکرشده/ هدایتشده» و بخشی از برنامۀ «براندازی/ فروپاشی/ استحاله» است.
۲. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «تنش/ تضاد/ تلاطمِ اجتماعی» ایجاد میکند و قدرتِ تهدیدزایی/ تخریبگری آن، بسیار زیاد است.
۳. سبکِ زندگیِ غربی، بدنۀ اجتماعی دارد و ریشهدار و طبقاتی است.
۴. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، برگشتپذیر نیست، بلکه «فزاینده/ شدّتیابنده/ تثبیتشونده» است.
۵. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، استعدادِ بهرهبرداریهای سیاسی و امنیتی دارد.
هـ . دوگانۀ واقعیّت طبیعی/ واقعیّت مسألهوار
۱. یکی از آسیبهای اجتماعی، «مفاسد اخلاقی» است و بدحجابی، جزو آن است.
۲. بدحجابی، یک «جریان اجتماعیِ اقلّی/ تنگدامنه/ محدود» است، نه اکثری.
۳. بخش عمدهای از این مسأله، «روایت/ تصویرسازی/ بازنمایی» است، نه واقعیّت.
۴. بدحجابی اغلب به معنی «دینگریزی/ اباحهگری/ بیبندوباری» نیست.
۵. بدحجابی اغلب به معنی «تعارض سیاسی/ ضدّانقلابیبودن/ مخالفت با نظام» نیست.
۶. بنابراین، جامعۀ ایران به سوی سکولارشدن حرکت نمیکند.
و. دوگانۀ اخلاقی/ حقوقی
۱. بدحجابی در «حریم عمومی»، یک مسألۀ حقوقی است.
۲. بدحجابی در حریم عمومی، نوعی «تبلیغ/ ترویج/ تعلیمِ اجتماعیِ منکر» است.
۳. مسألۀ حقوقی، مبتنی بر «الزام/ اجبار/ غلبه» است، نه «اعتقاد/ باور/ تعهد».
۴. جنبۀ حقوقی داشتن بدحجابی، «حضور حاکمیّت» را در آن مشروع میسازد.
۵. فلسفۀ تمایزبخشِ دولت اسلامی، تلاش برای استقرار ارزشهاست.
۶. الزام به حجاب، شاید موجب«سعادت فرد» نشود، اما موجب «سعادت جامعه» میشود.
۷. در صورت تزاحم، «حقوق جامعه» بر «حقوق فرد»، تقدّم دارد.
۸. البتّه اقناع/ درونیسازی/ گفتمانسازی بر اجبار/ تحمیل/ اکره، ترجیح و تقدّم دارد.
۹. همچنین دولت اسلامی باید بکوشد که «مجبوران» را به «معتقدان» تبدیل کند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
⭕️آشوبها تمام شد؛
همه به خانههایشان برگشتند؛
الّا شهدا...
✍️محمدجواد محمودی
@anjomaneravian