eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
24.8هزار ویدیو
589 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪐رجعت و حکومت امام حسین علیه السلام بر جهان بعد از ظهور ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتظار یعنی «آماده‌باش» باید «آماده‌باش» باشیم. انسان مؤمن و منتظر، آن‌ کسی است که در حال «آماده‌باش» است. 🎙امام خامنه‌ای مدظله‌العالی ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چگونگی یاری امام زمان در تمامی لحظات حجت الاسلام دارستانی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ امام مهدی(عج) از ديدگاه امام رضا(ع) «مثل قائم ما مثل قيامت است که به طور ناگهانی ظاهر می شود». 📚 يوم الخلاص، ص334 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تلاش شيطان براى ازبين بردن ارتباط با پدر مهربان محمد دولتی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
4_5888464531490871054.mp3
3.86M
♦️زندگی در آخرالزمان با کلام : ایمان اکبرآبادی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
زمان خروج قائم.mp3
5.21M
♦️ زمان خروج قائم نقش هوش مصنوعی در ظهور امام زمان... توصیف اتفاقات و اوضاع عجیب قبل و بعد از ظهور در روایات... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
‍♦️ ظهور روز جمعه و قیام روز شنبه با فاصلهٔ سه ماه و کمتر از بیست روز رخ می‌دهد 🌕 از امام باقر و امام صادق عليهما السلام روایت شده که فرمودند: حضرت قائم خروج نمی‌کند تا اینکه از دل آسمان به اسم او در شب بیست و سوم ماه رمضان شب جمعه ندا داده می‌شود. و در روز شنبه‌اى كه مصادف با عاشوراست قیام می‌کند؛ همان روزى كه امام حسين عليه السلام در آن به شهادت رسيد. وَ لَا يَخْرُجُ الْقَائِمُ حَتَّى يُنَادَى بِاسْمِهِ مِنْ جَوْفِ السَّمَاءِ فِي لَيْلَةِ ثَلَاثٍ وَ عِشْرِينَ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ لَيْلَةِ جُمُعَةٍ... و يَخْرُجُ اَلْقَائِمُ يَوْمَ اَلسَّبْتِ يَوْمَ عَاشُورَاءَ اَلْيَوْمَ اَلَّذِي قُتِلَ فِيهِ اَلْحُسَيْنُ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ. 📗الغيبة(للنعمانی)، ص۲۹٠، ب۱۶، ح۶ 📗کمال الدين، ج۲، ص۶۵۳ امام صادق علیه السلام: يَخْرُجُ قَائِمُنَا أَهْلَ اَلْبَيْتِ يَوْمَ اَلْجُمُعَةِ قائم ما اهل بيت، روز جمعه ظهور مى‌كند. 📗الخصال، ج ۲، ص ۳۹۴ 📗وسائل الشیعة، ج ۷، ص ۳۸۰ بین ظهور و قیام امام زمان، سه ماه و حدود ۱۷، ۱۸ یا ۱۹ روز فاصله است؛ اینکه می‌گوئیم حدود، به این خاطر است که ماه قمری گاهی ۲۹ روز و گاهی ۳۰ روز می‌شود و ما نمی‌دانیم ماه رمضان و شوال و ذی القعده و ذی الحجّه در آن سال، همه ۳۰ روزه‌اند یا بعضی از آنها ۲۹ روزه به این ترتیب روز ۲۳ ماه رمضان، قائم آل محمد علیه السلام در کنار کعبه آشکار می‌گردند و بلافاصله صیحه ظهور زده می‌شود؛ سپس حضرت در مدينه مخفی می‌شوند و خروج را تا دهم‌ محرم به تاخیر می‌اندازند تا حلقه یاران ده هزار نفری تشکیل و کامل شود. و در این فاصلهٔ زمانی (بین ظهور و قیام) قتل نفس زکیّه، و خسف بیداء نیز اتفاق می‌اُفتد. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
‍ ♦️وضعیت قرآن بعد از ظهور " وَ اِذا قامَ قائِمُ آل مُحَمَّدٍ (ع) ضَرَبَ فَسا طیطَ لِمَن یُعَلِّمُ النّاسَ! القُرآنَ عَلی ما اَنزَلَ اللهُ جَلَّ جَلالُهُ ، فَاَصعَبُ ما یَكُونُ . . . ! ترجمه: 🔶🔸 هنگامی كه قرآن آل محمد (ص) قیام كند ، برای كسانی كه قرآن را بر طبق نزول آموزش دهند ، چادر می زند ، آنچه آنروز برای مردمان بسیار سخت خواهد بود ، این است كه برخلاف نظم فعلی آموزش خواهند داد " . (1) 🔷🔹این روایات تصریح دارند بر اینكه در عصر ظهور حضرت بقیه الله (ع) ، ترتیب آیه ها و سوره ها تغییر داده می شود و به ترتیب نزول تنظیم می گردد . این روایات فقط مربوط به نظم آن است و ربطی به تحریف ندارد . 🔶🔸 از این روایات فقط همین استفاده می شود كه حضرت بقیه الله (ع) ، نظم قرآن را به ترتیب نزول قرآن برمی گرداند و هرگز از آنها استفاده نمی شود كه چیز تازه ای به آن می افزاید ، بلكه ترتیب آنرا به هم می زند و به ترتیب نزول تنظیم می كند . البته این امكان هست كه شأن نزول آیات را نیز چون قرآن حضرت علی (ع) در كنار آیات قرآن درج كند. 📚 منبع: 1- الزام الناصب صفحه 223 ، ارشاد مفید صفحه 344 و بحار الانوار جلد 52 صفحه 339 2- بحار الانوار جلد 52 صفحه 364 ، غیبت نعمانی صفحه 172 ، بشاره الاسلام صفحه 234 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️این دنیابااین مشخصات مربوط به دوران ظهور امام مهدی(عج)هست نگونمیشه فقط یک لحظه 🔴یه زمانی خداوند به حضرت نوح (ع) دستورداد وسط بیابان کشتی بسازه همه خندیدند! 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
‍ ♦️ معنا و مفهوم آخرالزمان «آخر زمان» که در کتاب‌های لغت به «دوره آخر» و «قسمت واپسین از دوران که به قیامت پیوندد» معنا شده است، در فرهنگ و ادبیات بسیاری از ملل و نحل به ویژه پیروان ادیان ابراهیمی، از اهمیت و جایگاه برجسته ای برخوردار است و آنها با حساسیت و دقت فراوانی این موضوع را دنبال می‌کنند. شاهد این موضوع، کتاب‌های فراوانی است که از دیر زمان در میان اقوام و ملل مختلف در زمینه نشانه‌ها و ویژگی‌های آخرالزمان نوشته شده است. مسلمانان نیز با توجه به روایت‌های فراوانی که از پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام در زمینه آخرالزمان و رویدادها و حوادث آن نقل شده است، به این موضوع توجه فراوانی کرده و افزون بر جمع آوری این روایات، در مجموعه‌های روایی به نگارش کتاب‌های مستقل در این زمینه پرداخته اند که این کتاب‌ها معمولاً با عنوان‌هایی چون أشراط الساعة، علامات الساعة، علامات یوم القیامة، الفتن، الملاحم، الفتن و المحن، الفتن و الملاحم و... نامیده می‌شود. در دایره المعارف بزرگ اسلامی در مورد اصطلاح «آخرالزمان» چنین آمده است: این اصطلاح در کتاب‌های حدیث و تفسیر در دو معنا به کار رفته است: نخست، همه آن قسمت از زمان که بنا بر عقیده مسلمانان، دوران نبوت پیامبر اسلام است و از آغاز نبوت پیامبر تا وقوع قیامت را شامل می‌شود. دوم، فقط آخرین بخش از دوران یاد شده که در آن، مهدی موعود ظهور می‌کند و تحولات عظیمی در عالم واقع می‌شود. دلیل نام گذاری دوران نبوت پیامبر اسلام به آخرالزمان این بوده است که مسلمانان معتقدند آن حضرت، خاتم پیامبران است و شریعت وی تا پایان این عالم اعتبار دارد. به جز آن، از رسول اعظم صلی الله علیه و آله روایاتی نقل شده که در آنها به صراحت آمده است دوران نبوت ایشان به قیامت و آخرین بخش از حیات کره خاک می‌پیوندد. در یکی از این روایات که از طریق اهل سنّت نقل شده است، چنین می‌خوانیم: إِنَّهُ قالَ بَعْدَ ما صَلَّی العَصْرَ ما بَقِی مِنَ الدُّنیا فِیما مَضی مِنها إِلاّ کَما بَقِیَ مِنْ یَوْمِکُمْ هذا فِیما مَضی مِنهُ وَ أَنّهُ قالَ لِأَصْحابِه: بُعِثْتُ و أَنَا وَ السّاعَةِ کَهاتَینِ وَ جَمَعَ بَینَ السَّبابَةِ وَ الوُسْطی. آن حضرت پس از فراغت از نماز عصر فرمود: «آنچه از (عمر) دنیا باقی مانده، به گذشته آن، همان نسبت را دارد که باقی مانده وقت امروز نسبت به گذشته آن دارد.» آن حضرت به یاران خود فرمود: «برگزیده شدم در حالی که میان من و قیامت فاصله نیست؛ همان سان که میان دو انگشت سبابه و وسطی فاصله نیست». چنان که گفته شد، دومین معنایی که اصطلاح آخرالزمان در آن به کار می‌رود، عصر ظهور حضرت مهدی علیه السلام است. بر اساس آموزه‌های اسلامی، در آستانه ظهور آن حضرت که از آن با عنوان آخرالزمان یاد می‌شود، جهان دست خوش فتنه ها، آشوب‌ها و بحران‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و زیست محیطی می‌شود و ستم و بی عدالتی همه جهان را فرا می‌گیرد. این وضعیت ادامه دارد تا زمانی که قائم آل محمد علیه السلام ظهور کند و با ظهور خود، جهان را از تیرگی ستم، فساد و تباهی برهاند. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیا امام علی علیه السلام با اجنه جنگیدند؟؟؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتظار ظهور و سید یمانی سخنران استاد پناهیان 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
4_5888464531490871054.mp3
3.86M
♦️زندگی در آخرالزمان با کلام : ایمان اکبرآبادی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
زمان خروج قائم.mp3
5.21M
♦️ زمان خروج قائم نقش هوش مصنوعی در ظهور امام زمان... توصیف اتفاقات و اوضاع عجیب قبل و بعد از ظهور در روایات... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
{آغاز دههٔ محسنیّه تسلیت باد} ▪️آیا مى‌دانید که از ۲۸ صفر تا ۸ ربیع‌الاول، سیاه‌ترین و دردآورترین دههٔ تاریخ است؟ *وقایع این دهه: ۱- شهادت رسول خدا صلّى‌ اللّه علیه و آله، و دفن ایشان توسّط آقا امیرالمؤمنین علیه‌ السّلام، سه روز بعد از شهادت! ۲- غصب خلافت بلافصل مولانا امیرالمؤمنین علیه‌ السّلام؛ ۳- سه بار هجوم به خانهٔ وحى و آتش زدن آن؛ ۴- به شهادت رساندن حضرت محسن بن على علیهما‌ السّلام؛ ۵- غصب فدک و واقعهٔ جانکاه کوچه؛ ۶- جسارت و اهانت به یگانه دخت رسول خدا و ضرب و جرح آن حضرت؛ ٧- تشکیل شورای شوم سقیفهٔ بنى‌ساعده و نقض بیعت غدیر؛ ۸- مسموم کردن و شهادت امام حسن عسکری علیه‌ السّلام؛ ۹- شهادت امام رضا علیه‌ السّلام؛ ۱۰- شهادت حضرت سکینه سلام‌ اللّه علیها؛ ۱۱- ریسمان انداختن به دست و گردن امیرالمؤمنین علیه‌ السّلام و بردن اجباری ایشان برای گرفتن بیعت! با این اوصاف، آیا روز اوّل و حلول ماه ربیع‌الاول تبریک گفتن دارد؟! «اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظٰالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکْ»
🏠✅ اسکان صلواتی ✅🏠 📣 لیست مراکز اسکان صلواتی در مشهد مقدس جهت اسکان زائران امام رضا (علیه السلام) در شهادت امام رضا علیه السلام 📌سایت کانون خادمین امام رئوف khademin8.ir 📌سایت اپلیکیشن اسکان رایگان مفید Mofidapp.com 📌سایت مسجدنا zaer.masjedona.ir 🔗مرکز امور مجاورین آستان قدس رضوی(هاشمی نژاد 8) 🔗 حرم مطهر رضوی (پارکینگ شماره 1و3) 🔗حرم مطهر رضوی (رواق حضرت زهرا برای بانوان)
💢 نمایی از قبر رسول خدا ص .. و همین عکس کافی است تا نشان دهد که او نیز مظلوم بود. کجاست قبر فاطمه ات در کنارت یا رسول خدا! باقی حرفها بماند تا روز ظهور.
🔰 عالم آل محمد ✨ اسحاق فرزند حضرت موسی جعفر علیهما السلام روایت می‌کند که پدرم همیشه به فرزندان خود می‌فرمودند: ✨ هَذَا أَخُوكُمْ عليّ بن موسى عالم آل محمد، فاسألوه عَنْ أَديَانِكُمْ و احفَظُوا مَا يَقُولُ لَكُمْ، فَإِنِّي سَمِعْتُ أَبِي، جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ غَيْرَ مَرَّةٍ يَقُولُ لِي: إِنَّ عَالِمَ آلِ مُحَمَّدٍ لفي صُلْبِكَ، و لَيْتَنِي أَدْرَكْتُهُ فَإِنَّهُ سَمِيُّ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ ✨ این برادر شما علی بن موسی، عالم آل محمد است؛ مسائل خود را از او بپرسید و آنچه را که می‌گوید حفظ کنید‌، که من چندین مرتبه از پدرم جعفر بن محمد علیهماالسلام شنیدم که به من می‌فرمود: عالم آل محمد در صلب تو است و ای کاش من او را می‌دیدم، وی با امیرالمومنین علیه السلام همنام است. 📚 اعلام الوری ج۲ ص۶۴
◼️▪️ شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد ♦️ استاد شوشتری رحمه‌الله علیه : «بارعایت این نکات بهره ی بیشتری از زیارت امام رضا علیه السلام خواهید برد » 1⃣ در هر کجای مشهد برای اسکان مستقر شدید سعی کنید پای خود را سمت قبر مطهر امام دراز نکنید. 2⃣ تا جایی که امکان دارد از دستشویی های داخل حرم ، به رسم ادب استفاده نکنید. 3⃣ امام را با زیارت های مختلف مانند امین الله، جامعه کبیره و زیارت های ماثوره دیگر زیارت کنید. 4⃣ با خستگی زیاد یا بی حالی به زیارت نروید. 5⃣ پس از زیارت زیاد در حرم نمانید تا خدای ناکرده حرم برای شما یک مکان عادی جلوه کند. 6⃣ تمام اعمال مخصوص به زیارت که در مفاتیح آمده از قبیل اذن ورود ، اعمال پایین پا، بالای سر ..... را انجام دهید و نماز زیارت را با آن دو سوره مخصوص که گفته شده بخوانید پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخوانید و در قنوط آن مهمترین حاجت خود را از خداوند بخواهید که این عمل برای رسیدن به حاجت بسیار مجرب می باشد. 7⃣ سعی کنید حداقل یک بار نماز جعفر طیار را در حرم بخوانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبر اصلی آقا امام حسین علیه السلام و حضرت علی اکبر علیه السلام 😭 تقدیم به نگاه زیبا شما انشاالله روزی همه