eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
24.8هزار ویدیو
589 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
به راستی ایالات متحده در حال ایجاد آمادگی برای چه واقعه ای است؟؟!!! دولت ایالات متحده‌ی آمریکا در سال ۲۰۱۸ اولین استراتژی دفاعی بیولوژیکی خود را منتشر کرد که دربردارنده‌ی چند سازمان دولتی بود. این طرح نه‌تنها تهدید‌های ترور عمدی بیولوژیکی را پوشش می‌دهد؛ بلکه شیوع‌های طبیعی و بیماری‌های عفونی را دربر دارد که به‌صورت اتفاقی از آزمایشگاه می‌گریزند. همچنین، واحد فرمان استراتژی وزارت دفاع ایالات متحده‌‌ی آمریکا برنامه‌ای آموزشی به نام CONOP 8888 (غلبه بر زامبی) را منتشر کرده است که موقعیت آخر‌الزمان زامبی را شبیه‌سازی می‌کند
با بودن تو "مادر" مرا با "غریبه" چه کار؟! 🎙حجت الاسلام استاد غلامرضا ادبی از قول مرحوم فخر تهرانی رضوان الله علیه: «حدیث کساء» انسان را بزرگوار می کند. (ص 142) ذکر «بطن» دارد و بطنش «حُبّ» است. (ص 146) «علوم غریبه» استفاده کردنش برای غیر مجتهد جایز نیست؛ چون این کار استخدام ملائکه است و برای «مومن» ملائکه افتخاراً کار کنند. ما که هرگاه خدا را به نام حضرت فاطمه علیها السلام قسم می دهیم، هر چه بخواهیم برآورده می شود، چه نیازی به علوم غربیه داریم؟! (ص 149) ختم مجرّب همان بر حضرت فاطمه علیها السلام: «أللّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَة وَ أَبِیها وَ بَعْلِها وَ بَنِیها وَ السِّرِ الْمُسْتِوْدِعِ فِیها بِعَدَد ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُك» است، صد و سی و پنج مرتبه بخوانید. ( ص 153) 📚ناگفته های عارفان (دفتر دوم)، محمدجواد نورمحمدی، ناشر: قم، آفتاب خوبان، چاپ اول، 1383.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهامات شیطانی آلیستر کراولی ...... جن ببلن در نطفه حرامزادگان شراکت میکند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب جدید و شیطانی میشل یوسف که سعی دارد نعوذ بالله ، امام زمان(عج) را به عنوان ضدمسیح معرفی نماید.......
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طی الارض همه انسانها پس از ظهور..... ریشه کن شدن تمام بیماریها در عصر ظهور...
✨﷽✨ ✅همسرداری در سیره حضرت زهرا(س) اظهار محبت و احترام به همسر 💖 زهرا به گونه‌های مختلف به بیان محبت و احترام نسبت به همسرش می‌پرداخت. از جمله در محضر پدرش، حضرت علی(ع) را بهترین یاور و همسر می‌خواند. 📚بحارالانوار،ج43،ص117 آراستگی برای همسر 💖زهرا برای همسرش، از نوع خاصی عطر و مشک استفاده می‌کردند. 📚امالی طوسی، ص41 پرهیز از ناراحت کردن همسر 💖 مولا علی می‌فرماید:«فاطمه هیچگاه مرا ناراحت نکرده و از درخواستم سرپیچی ننمود» و «من هم هیچگاه او را خشمگین نکرده و به کاری وادارش نکردم.» 📚مناقب خوارزمی، ص353 تحمل مشکلات اقتصادی 💖مشکل اقتصادی از ویژگی‌های صدر اسلام و به ویژه خانواده فاطمه بود.(طبقات ابن سعد،ج8،ص25)حتی برخی زنان قریش به خاطر ازدواج با مردی فقیر، به ایشان طعنه می‌زدند.(ارشاد مفید،ج1،ص36) اما هیچگاه گلایه‌ای نداشتند و با نخ‌ریسی برای دیگران به اقتصاد خانواده کمک هم می‌کردند. 📚امالی صدوق،ص329 🌸ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر بر همگان گرامی باد🌸 ‌ ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
. 🔺گفته می‌شود آیت‌الله اراکی (‌ره) از خوابی تعریف می‌کند که در آن امیرکبیر را در مقامی متفاوت و رفیع در جهان باقی دیده و علت را جویا شده است. ....... آیت‌الله اراکی چنین تعریف می‌کند: از ایشان پرسیدم، آیا مقامی که تو به آن رسیده‌ای محصول شهادت و کشته شدن مظلومانه‌ات بوده است؟ با لبخند گفت: خیر سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟ گفت:نه با تعجب پرسیدم: پس راز این مقام چیست؟ جواب داد:هدیه مولایم حسین است! گفتم چطور؟ با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! ۲ تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد. آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین (سلام‌الله‌علیه) آمد و گفت: به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم. 📚منبع: کتاب آخرین گفتارها ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بهترین بنده خدا در یک خرابه!!!!!! 🎙استاد دانشمند ‌ ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
🔔 یکی گفت:خواهی نشوی همرنگ جماعت شو! 💠 گفتم اگه اکثر مردم اشتباه کنن و راه رو اشتباه برن منم باید برم دنبالشون⁉️ 📛این حرف درست نیست... باید دنبال حق و حقیقت رفت... قرآن میگه؛👇👇 🔶" *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﻌﻠﻤﻮﻥ*" 🔷بیشتر مردم نمیدانند..!! 🔶" *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺸﻜﺮﻭﻥ*" 🔷بیشتر مردم ناسپاس اند..!! 🔶" *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺆﻣﻨﻮﻥ* " 🔷بیشتر مردم ایمان نمی آورند.!! 🔶" *أكثرهم ﻓﺎﺳﻘﻮﻥ*" 🔷بیشترشان گناهکارند..!! 🔶" *أكثرهم ﻳﺠﻬﻠﻮﻥ*" 🔷بیشترشان جاهلند..!! 🔶" *أكثرهم ﻻ‌ ﻳﻌﻘﻠﻮﻥ*" 🔷بیشترشان تعقل نمیکنند..!! 👇👇👇 پس👈 نه تنها اکثریت نشانه حقانیت نیست بلکه در موارد زیادی اکثریت بر خلاف معیارهای الهی رفتار می کنند. 🌷 پس دوست عزیز در مسیر حق برو گرچه تعداد افراد ناحق زیاد باشن... 🌷خدا را بشناسیم...خدایی ها را بشناسیم... و حقیقت هرچه بود،دنبال آن برویم..... ((..والعاقبه للمتقین..)
انسان نباید به سفری برود كه در آن بر دین و نماز خود احساس خطر و آسیب نماید. امام علی(ع)
امام مهدی علیه السلام خطاب به امام حسین علیه السلام عرضه می دارند: هرصبح و شام بر تو گریه و شیون می‌کنم و در مصیبت تو به جای اشک، خون می‌گریم. 📚(بحارالانوار، ج۹۸، ص۲۳۸)
امام صادق سلام الله علیه می فرماید: سجود ، نهایت بندگی از ناحیه بنی آدم به شمار می‌رود. 📚(کتاب رازهای نماز صفحه ۱۳۰)
🌹 حدیث قدسی : ✍ ای فرزند آدم! راحتى و آسایش را در بهشت قرار داده‏ ام، امّا مردم آن را در دنیا مى‏ جویند و نمى‏ یابند. 📚( بحار ۴۵۳، ۵۷ ) ‎‎‌‌‎‎‌
اهل معرفتی میفرمود : برای آنکه بتوانی خدا را با دلت ببینی ، غیر خدا را با چشم سرت کمتر نگاه کن !
امام صادق عليه السلام : هر كه بد اخلاق باشد، خودش را عذاب دهد مَن ساءَ خُلقُهُ عَذّبَ نَفْسَهُ 📚(ميزان الحكمه جلد 3 صفحه 493)
💥قَالَ الامام علی عليه‌السلام: ▫️اُذْكُرُوا اِنْقِطَاعَ اللَّذَّاتِ وَ بَقَاءَ التَّبِعَاتِ. ⛔️پايان لذّت‌ها، و بر جاى ماندن تلخى‌ها را به ياد آوريد. 📚(نهج‌البلاغه، حکمت ۴۳۳)
حضرت محمد (ص) : هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد خورد. 📚( نهج الفصاحه ص 707 ، ح 2)
💠 حضرت فاطمه عليهاالسلام 🔸نحْنُ وَسِيلَتُهُ فِي خَلْقِهِ، وَ نَحْنُ خَاصَّتُهُ، وَ مَحَلُّ قُدْسِهِ، وَ نَحْنُ حُجَّتُهُ فِي غَيْبِهِ، وَ نَحْنُ وَرَثَةُ أَنْبِيَائِهِ 🔹ما وسیله ی تقرب به خدا در میان بندگان اوییم، ما بندگان ویژه و برگزیده ی او و جایگاه قدس الهی ایم، ما حجت خدا در غیب او و وارثان پیامبران اوییم. 📗عوالم العلوم ج11 ص894