eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
24.8هزار ویدیو
589 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
🙏🏼 نماز ساده شب بیست و پنجم ماه شعبان عَنِ النَّبِيِّ صلّی الله علیه وآله قَالَ: مَنْ صَلَّى فِي اللَّيْلَةِ الْخَامِسَةِ وَ الْعِشْرِينَ عَشْراً، بِالْحَمْدِ وَ التَّكَاثُرِ، أُعْطِيَ ثَوَابَ الْآمِرِينَ بِالْمَعْرُوفِ، وَ النَّاهِينَ عَنِ الْمُنْكَرِ، وَ ثَوَابَ سَبْعِينَ نَبِيّاً. (البلدالأمين، ص173) رسول خدا صلّی الله علیه وآله فرمود: هرکس در شب بیست و پنجم ماه شعبان 10 رکعت نماز بخواند؛ در هر رکعت یک بار سوره حمد و یک بار سوره تکاثر؛ پاداش کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند، و همچنین پاداش هفتاد پیامبر را به وی اعطا می کنند. ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
🌱 🌺 عملی که باید موقع سال تحویل انجام بشه... سلام ؛ ☀مومنین ! از حضرت زهرا سلام الله علیها عیدی بگیرید ☀ حضرت ایة الله توکل (حفظه الله) یکی از علمای قم میفرمودند : اگر لحظه تحویل سال دو رکعت نماز حضرت زهرا (سلام الله علیها ) خوانده شود (بطوریکه در لحظه تحویل در نماز باشیم ) آن سال ؛به عنایت حضرت( علیها السلام) سالی عجیب خواهد بود ازنظر رزقهای معنوی ومادی .....☀ نماز حضرت زهرا (سلام الله علیها) دو رکعت است :رکعت اول یک حمد وصدمرتبه سوره قدر ورکعت دوم یک حمد وصد مرتبه سوره توحید بعداز نماز دعای کوچکی دارد که در مفاتیح الجنان در قسمت اعمال روز جمعه این نماز و دعاامده است ☀ تقریبا نیم ساعت طول میکشد ده دقیقه مانده به تحویل سال شروع شود که در لحظه تحویل در نماز باشد ؛ نشسته هم میشود خواند ☀ شما هم این نماز را به دوستان و اشنایان خود سفارش کنید وبعنوان عیدی معنوی بدهید☀ ᯽────❁────᯽ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@haddiskasa
طبق فرمایش امام صادق (ع) در جان دو عشق و شوق وجود دارد. اول عشق به حق و دومی عشق به خلق؛ عشق به حق یعنی عشق به خداوند و عشق به وجود آمدن عشق به خلق یعنی منتظر فقط به فکر خودش نیست، فقط نمیخواهد اوضاع خودش بهتر شود بلکه میخواهد مشکلات مردم نیز حل شود، میخواهد مردم از شر زنجیرهای ظلم خلاص شوند و طعم عدالت در جامعه را بچشند. این دو عشق باید در وجود منتظر وجود داشته باشد چرا که این دو در وجود نیز وجود دارد. ┄┄┅┅❅❁❅┅┅┅┄ 🌸🍃🌸🍃🌸🍃
✴️ شنبه 👈27 اسفند /حوت 1401 👈25 شعبان 1444👈18 مارس 2023 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. ⛔️اولین روز هفته و آخرین هفته سال را با صدقه صبحگاهی آغاز کنید. 📛بیشتر مواظب باش و قسم نخور و سفر سودی ندارد. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. 👶زایمان مناسب و نوزاد عالم و دانا و نجیب گردد. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج دلو و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است: ✳️کندن چاه و کانال. ✳️درختکاری. ✳️تعمیر خانه. ✳️پیمان گرفتن از رقیب. ✳️وختنه نوزاد خوب است. 📛ولی جابجایی. 📛و امور ازدواج خوب نیست. 🔵امروز از طلوع تا غروب فقط، مناسب نگارش ادعیه و خواندن نماز حرز و بستن آن برای اولین بار نیست. 👩‍❤️‍👨 انعقاد نطفه و مباشرت. 👩‍❤️‍👨 امشب : مباشرت برای سلامتی خوب است. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت. طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری،خوب است. 💉💉 حجامت. خون دادن فصد زالو انداختن خون_دادن یا در این روز از ماه قمری ،باعث صفای خاطر است. 😴😴 تعبیر خواب امشب: خواب و رویایی که شب یکشنبه دیده شود تعبیرش از ایه 26 سوره مبارکه "شعراء" است. قال ربکم و رب آبائکم الاولین... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که فرد بسیار خوب و عاقلی در مقام نصیحت و موعظه آن شخص درآید تا خواب بیننده به جواب سوال برسد و بر خصم خود غالب گردد و شاد شود. ان شاءالله و شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن. شنبه برای ، روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز. شنبه برای بریدن و دوختن، روز مناسبی نیست آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست.(این حکم شامل خرید لباس و پوشیدن نمی شود) 🙏🏻 وقت در روز شنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر. 📿 ذکر روز شنبه : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه 📿 ذکر بعد از نماز صبح ۱۰۶۰ مرتبه که موجب غنی و بی نیاز شدن میگردد . 💠 ️روز شنبه طبق روایات متعلق است به (ص). سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.
44.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 برادرها فرج نزدیک است 🔸سخنان جالب آیت الله ناصری از آیت الله بهجت در مورد نزدیکی ظهور بشنوید ✅ باور کنید دوستان ظهور نزدیکه برای فرج دعا کنیم 🔴جهت تعجیل در صلوات
🌼أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج🌼 ‍ ‍ 🌹خوشا روزى که مولا بازگردد🌹 🌷انا المهدى طنين انداز گردد🌷 🌹به حق مادرش زهراى اطهر🌹 🌷به حق فرق اکبر، حلق اصغر🌷 🌹خداوندا ظهورش دير گرديد🌹 🌷بسى عاشق در اين ره پير گرديد🌷 🌹مهيا کن تو اسباب ظهورش🌹 🌷منور کن تو گيتى را ز نورش🌷 💚 يا رب الحسين(ع) 💚بحق الحسين(ع) 💚 اشف صدر الحسين(ع) 💚 بظهور الحجة(عج)
🔴 منزل نتانیاهو محاصره شد ▪️ورود اعتراضات به فاز جدید 🔹صدها نفر از نظامیان بازنشسته نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دریا با قایق و حتی شنا کردن خود را به قیساریه اشغالی رساندند و با محاصره منزل بنیامین نتانیاهو به اعتراضات مستمر جامعه صهیونیستی علیه وی پیوستند.
🔴 رئیس‌جمهور چچن برای سَرِ سرباز اوکراینی هتاک به قرآن جایزه تعیین کرد 🔹طبق ویدیوهایی که از مناطق درگیری در اوکراین منتشر شده، تعدادی از نظامیان اوکراینی در اقدامی موهن و شنیع صفحات قرآن کریم را پاره کرده و آتش می‌زنند. 🔹قدیروف، رئیس‌جمهور منطقه خودمختار چچنِ روسیه در واکنش به این فیلم اعلام کرد که هرکس سرباز هتاک اوکراینی را بکشد ۵ میلیون روبل پاداش می‌گیرد و هرکس او را زنده بگیرد ۱۰ میلیون روبل.
🚨 رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایات روزهای گذشته در تهدید به انتقام کرد
🚨نشریه صهیونیستی والا : واحد اطلاعات و عملیات حزب الله لبنان موسوم به واحد ۱۳۳ که در جنوب لبنان فعالیت می کند اقدام به جذب جوانان فلسطینی و آموزش آنها برای انجام حملات گسترده تر در اسقاطیل کرده است. ➖توضیح : عدد ۱۳۳ ابجد نام مبارک علیه السلام است 😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در فرانسه اوضاع خيلي خيطه 😉 ببينید خبرنگارهای خارجی امشب برای تهییه گزارش، با چه پوششی در خيابان های پاریس حاضر شده اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢پرواز مجدد پهپاد های ش 136 در آسمان اوکراین! دقایقی است که از شهرهای مختلف اوکراین تصاویری درحال انتشار است که نشان میدهد دوباره شاهد ها درحال زجرکش کردن ناتو و امریکا در اوکراین هستند!
🚨هم اکنون 🔺پهپادهای انتحاری shahed-136 برفراز کی‌یف پایتخت اوکراین!
🔴درگیری شدید نیروهای انصارالله یمن با مزدوران اماراتی در منطقه حریب مأرب
⭕️ جنگ در قفقاز نزدیک است.... 💢بنابر گزارش های منابع در جمهوری ارمنستان، تحرک و تجمع بسیار زیاد تجهیزات و نیرو توسط ارتش جمهوری آذربایجان از دو سمت جمهوری آرتساخ و نخجوان علیه ارمنستان دیده می شود.
پویش همگانی ※ دعای دسته‌جمعی در لحظه تحویل سال باهم در لحظه تحویل سال، دعای فرج (الهی عظم البلاء) را با نیت رفع موانع ظهور امام زمان علیه‌السلام و وقوع باعجله و زودهنگام باشکوه‌ترین حادثه تاریخ، قرائت می‌کنیم. ※ در انتشار این پوستر، سهیم باشید.
4_5809764542896410236.mp3
11.24M
(ره) ※ قرنهاست دعا می‌کنیم و اجابت نمی‌شود! چرا؟ ※ خنده‌دار نیست، هنوز هم امید داریم به داشتن امام، و باز هم قرار دعای دسته‌جمعی می‌گذاریم؟ • پویش همگانی (قرائت دسته‌جمعی دعای "الهی عظم البلاء" درلحظه تحویل سال)
42.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 • تمام تاریخ، حق در اقلیت و ضعف بود، بطوریکه مسیرِ تاریخ، مسیر رشدِ حاکمیت‌های باطل و قدرت گرفتنِ بیشتر ابرقدرتهای مستکبر، بوده است! • چه امیدی هست که واقعاً جریانِ حق روزی بر باطل پیروز شده، و تمدنی الهی و حق، بر جهان حاکم شود؟
حرف خاص.mp3
20.5M
• تمام تاریخ، حق در اقلیت و ضعف بود، بطوریکه مسیرِ تاریخ، مسیر رشدِ حاکمیت‌های باطل و قدرت گرفتنِ بیشتر ابرقدرتهای مستکبر، بوده است! • چه امیدی هست که واقعاً جریانِ حق روزی بر باطل پیروز شده، و تمدنی الهی و حق، بر جهان حاکم شود؟
ابرهای اهواز امروز ابرهای همرفتی این شکل ابرها رو دیدید این مدت؟؟
تغییر طرح جلد مجله اکونومیست پرفروش ترین مجله دنیا درباره نتانیاهو ظرف ۴سال سال ۲۰۱۹: بی بی شاه سال ۲۰۲۳: آیا نتانیاهو اسرائیل را فرو خواهد پاشید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت السلام حسین انصاریان: هرجا در زندگى احساس كمبود كردی و كم آوردی به پناه ببر، بسيار مؤثر است. 💫💚🌼💚🌼💫 💚ای مظهر رحمت و عطا و برکات 🌼سر چشمهٔ فیض وقبله گاه حاجات 💚ای حجت ثانی عشرای مهدی جان  🌼بر طلعت زیبای تو دائم صلوات 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم.