eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
24.8هزار ویدیو
589 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش عیدی این روزهایمان دیدن روی تو بود یابن الحسن عجل الله ♡اللهم عجل لولیک الفرج صلوات
خیلی زیباست 🌹 حواسمان باشد هیچگاه از اطرافیان خود نپرسیم: پدر یا مادرت، چگونه از دنیا رفت؟ هیچگاه از پدر یا مادری نپرسیم که فرزندتون چطوری درگذشت؟ هیچگاه از كسیكه هنوز كاری واسه خودش پیدا نكرده (خصوصا در جمع) نپرسیم؛ هنوز بیكاری؟ اگر هم کاری از دستمون بر میاد، تو جمع اینکار رو نکنیم. هیچگاه از فقیر و تنگدست نپرسیم؛ پول احتیاج داری؟ بدون اینكه بخواد، بهش بدیم تا همیشه براش عزیز بمونیم و حرمت و احترام رو حفظ کنیم. شما خواهرم... هیچگاه از زنـے كه بچه دار نمیشه نپرسید؛ هنوز بچه دار نشدین؟ بلكه از یزدان پاک بخواهید بهشون فرزندی نیکو عطا كنه. هیچگاه از میهمان نپرسیم؛ آب یا خوراکـے میل دارید؟ بلكه بدون چون و چرا ازش پذیرایـے كنیم. به این میگن میهمان نوازی. هیچگاه از مجردی نپرسیم؛ چرا هنوز ازدواج نکردی؟ بلكه از یزدان پاک بخواهیم، همسری شایسته نصیبش گرداند. هیچگاه بخاطر خنداندن دیگران کسـے را مسخره نكنیم،  همیشه آنچه برای خود نمـے‌پسندیم برای دیگران هم نپسندیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا افسرده ای؟ چرا ناراحتی؟ دیروزت هرچه بود، گذشت؛ فردا هم هنوز نیومده که ببینی هستی یا نیستی؛ حیات ما همین لحظه است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شیخ نخودکی ره 👈🏻 برای قفل های زندگی ▫️ارسال این فایل برای دیگران به منزله صدقه جاریه می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 بروید سر قبر پدر و مادرتان آنها شما را می بینند و خوشحال می شوند شهید دستغیب ره
شباهت امام زمان علیه السلام به حضرت نوح علیه السلام 📄۴
شباهت امام زمان علیه السلام به حضرت نوح علیه السلام
امام صادق علیه السلام در حدیثی فرمودند: زمانی می آید که هیچکدام از شما برای پولش، جایی پیدا نمیکند(همه خیانتکار میشوند). کاهلی گفت: در چه زمانی است؟ امام فرمود: وقتی امامتان غائب شود... پس دوری کنید از شک و تردید. شک ها را از خودتان دور کنید. به شما دستور داده اند که از شک دور باشید. پس خودتان را از آن دور کنید. [ بحارالانوار ۱۴۶/۵۱ ح۱۷] توجه: شک، مقدمه ی انکار است و اگر با پدید آمدن تردید به دنبال جواب آن نباشیم، خواه ناخواه به انکار تبدیل میشود و انسان را به هلاکت میرساند.
1⃣ امام باقر (ع) به جابربن یزید فرمودند: گویا تو گمان می کنی که خداوند فقط این عالم را آفرید و بس و همچنین گمان می کنی که خداوند بشری غیر از شما نیافریده است؛ آری به خدا قسم!خداوند هزار هزار عالم و هزار هزار آدم آفرید و تو در آخر این عالم ها و آدم ها هستی› 📜 صدوق خصال ج2 ص450 📜 بحارالانوار ج63 ص82-83 2⃣ از حضرت علی ( علیه السلام ) پرسیدند: پیش از آدم ابوالبشر چه کسی بود ؟ حضرت علی فرمودند : آدمی دیگر ! خداوند 1000 عالم و 1000000 آدم آفریده است و تو در آخرین عالم و سلسهٔ آخرین آدمیان هستی 📜 روح و ریحان ص1338 3⃣ امام صادق(ع) فرمود: شاید شما گمان می‌کنید که خدا غیر از شما هیچ بشری دیگری نیافریده است! نه، چنین نیست، بلکه هزار آدم آفرید که شما از نسل آخرین آنها هستید 📜 صدوق توحید ج1 ص277 4⃣ از امام باقر(ع) روایت شده: خدا از روزی که زمین را آفرید هفت عالم را در آن خلق کرد (و سپس منقرض کرد) که هیچ یک از آن عوالم از نسل آدم ابوالبشر نبودند. خداوند همه آنها را از پوسته روی زمین آفرید و نسل بعد از نسل دیگر ایجاد کرد و برای هر یک عالمی بعد از عالم دیگر پدید آورد تا در آخر، آدم ابوالبشر را بیافرید و ذریه‌اش از او جدا ساخت 📜صدوق خصال ج2 ص652 ح54 5⃣ امام باقر علیه السلام : خداوند عز و جل از آن گاه که زمین را آفرید، هفت عالم بیافرید که از فرزندان آدم نیستند 📜 الخصال ص359 6⃣ امام صادق صلوات علیه السلام: خداوند عز و جل دوازده هزار عالم دارد که هر کدام از آن ها از هفت آسمان و هفت زمین بزرگتر است 📜 الخصال ص639 7⃣ حضرت علی (ع) می فرماید: سپس خداوند منزه برای اسکان آسمانها و ابادسازی برترین طبقهٔ ملکوت ,مخلوقات جدیدی از ملائکهاش ایجاد نمود و شکاف های اسمان و مکان های خالی ان جا را با انها پر نمود 📜 بحار الانوار ج 52 ص 109 8⃣ حضرت باقر در خطاب به ابوحمزه ثمالی می فرماید: ای ابا حمزه ,این قبه (گنبد) پدر ما ادم است و خداوند غیر از آن سی و نه گنبد (سیاره) دارد و در آنجا مخلوقاتی هستند که یک چشم بهم زدن نیز نافرمانی خداوند نکرده اند 📜 روضه کافی ص231 9⃣ حضرت صادق ع می فرماید: در ورای این خورشید شما چهل خورشید دیگر است که در ورای ان ها مخلوقات بسیاری وجود دارند و در ورای این ماه شما چهل ماه است که مخلوقات بسیاری در انها زندگی میکنند 📜 بصائر الدرجات ص510 🔟 امام علی می فرماید: خداوند پشت مغرب سرزمینی دارد که به ان جابلقا می گویند و در جابلقا هفتاد تمدن است که هیچ یک مثل این تمدن (بشری) نیست هیچ گاه نافرمانی خداوند نکرده اند 🌕 نسل و تمدن کل انسان نیز در مقابل عمر کائنات و کهکشان ها و تمدن های عجیب همچون یک شب تا روز است و عمر یک نفر همچون جرقه میباشد. این جرقه بسیار سریع خواهد گذشت و عملکرد و شما در این کالبد و فرصت انسان بودن طی میشود. بدانید انسان به قدری مورد عنایت خداست که گویی خداوند فقط همین یک نوع مخلوق را دارد و ظهور امام مهدی عج مهم ترین رخدادیست که در طول کل عمر تمام کائنات و کهکشان ها و میلیاردها میلیارد موجوداتش رخ خواهد داد. زمین کانون توجه خواهد بود و مرکز فرمانروایی. و ظهور امام مهدی عج مهم ترین رخداد خلقت است. کتابیست که تمام عمر تمام موجودات را در قالب یک خط از یک مقدمه خلاصه میکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هر روز یک آیه راجع به امام عصر(عج) 🔵 جزء ششم 🌕 ویژگی‌های یاران امام مهدی علیه السلام
چقدر حضرت صاحب‌الزمان مهربان است.. به کسانی که اسمش را می‌برند و صدایش می‌زنند و از او استغاثه می‌کنند از پدر و مادر هم به آنها مهربان‌تر است! - کتاب' در محضر بهجت
36.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بانوی مهربان استاد محمد حسین یوسفی 📥 کلیپ صوتی 📥 نسخه با کیفیت: یوتیوب | آپارات
4_5947025663247519188.mp3
7.2M
☀️در پی نشانه‌های آفتاب جزء هفتم 🎧استاد دولتی
4_5947302065867851453.mp3
41.71M
🎧 شماره: ۳ 🖋 عنوان: دلایل نَقلی نیاز به امام ⁦🕰️⁩ زمان: ۴۳دقیقه ۳ قسمت سوم کتاب شناخت امام زمان دوستان گوش کنید مفید هست کتابش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سفره افطاری🍵 در حرم مولای متقیان علی علیه‌السلام ♥️ قبول باشه 🤲😍 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برخی مسئولینی که در صف اول نشسته بودن، خسته میشن و شعار نمیدن! حاج محمود کریمی در حرم امام رضا علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عبدالحمید خراسانی یکی از فرماندهان طالبان می گوید که اگر پاکستان دوباره به افغانستان حمله کند این کشور را فتح خواهند کرد!!
حسین بختیاری مداح اهل بیت (ع) درگذشت 🔹«حسین بختیاری» از مداحان اهل بیت علیهم السلام امروز دار فانی را داع گفت. خبرها از این حکایت دارد که علت این فوت، ایست قلبی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 مزار حضرت خدیجه (س) در نزدیکی مسجدالحرام در قبرستان ابوطالب تدفین شده است که زائران بسیاری پس از تشرف به خانه خدا به زیارت این قبرستان نیز مشرف می‌شوند.
🔴 بعضی آیات مهدویت در جزء دهم 1️⃣ توبه : 3 👈🏻  دعوت امام مهدی (عج) به قبول امامت خویش 2️⃣ توبه :16 👈🏻 ابتلائات قبل از ظهور 3️⃣ توبه : 32و33 👈🏻 ناکامی دشمنان در جلوگیری از تحقق ظهور و جهانی شدن اسلام، پیروزی بر ادیان       4️⃣ توبه : 34  👈🏻  ممنوعيت ثروت‌اندوزی در دوران ظهور 5️⃣ توبه : 36 👈🏻 از بین رفتن شرک در عصر ظهور، امامان 12 نفر هستند 6️⃣ توبه : 52 👈🏻 عذاب دشمنان خدا به دست یاران امام مهدی (عج)