eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
26.7هزار عکس
26هزار ویدیو
613 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasemi34
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ زیارت "آل یاسین" بخوانید و توسل کنید به حضرت ولیعصر(عج) و از ایشان بخواهید مشکلات دنیا و آخرت و سیر و سلوک شما را برطرف کند چون الان اختیارات با حضرت است... 🔸آیت اللّٰه انصاری همدانی(ره)
🔹 استاد شوشتری: ✳️ در جلسه اول دیدار با عارف بزرگ و شیفته آقا امام زمان آیت الله کوهستانی وقتی در خواست توصیه ای کردم ، فرمودند: ☀️ زیارت آل یاسین (این زیارت ، زیارت مخصوص آقا امام زمان می باشد و در مفاتیح الجنان موجود است ) 🌸 پس از سالیانی که به خاطر کسالت به قم آمده بودند و در بیمارستان آیت ا...گلپایگانی بستری شدند،با جمعی از طلاب به ملاقاتشان رفتیم ،و در خواست توصیه و سفارشی کردیم . ✅ باز حضرت آیت ا...کوهستانی فرمودند: ☀️ زیارت آل یاسین.
🌼 آیت الله شوشتری: 🕊 از مرحوم علامه طباطبایی پرسیدم آیا امکان ملاقات حضرت ولی عصر (عليه‌السلام) وجود دارد یا خیر!؟ فرمودند: بله، به سه شرط: ۱- تقوای کامل ۲- عشق فراوان ۳- مداومت به خواندن زیارت آل یاسین 🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستورالعمل آیت الله کشمیری( از شاگردان خاص آیت الله سیدعلی قاضی و سید هاشم حداد ) برای نزدیک شدن به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف... ✨زیارت آل یاسین ✨‌یا صاحب الزمان ادرکنی ✨یا صاحب الزمان اغثنیالمستعان بک یابن الحسن
❌هبوط خانگی همزمان قمر و زحل❌ ساعت نحس دوشنبه 3 اُردیبهشت 1403: به افق تهران: شروع: ساعت 7:35 پایان: ساعت 10:02 به افق شهرستانها: شروع: دو ساعت و 13 دقیقه بعد از طلوع آفتاب به افق شهرتان پایان: 2 ساعت قبل از اذان ظهر به افق شهرتان ♨در این ساعت کار جدیدی شروع نشود.
﷽ رُوِيَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ قَالَ: «إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لَا يَنْظُرُ إِلَى صُوَرِكُمْ وَ لَا إِلَى أَمْوَالِكُمْ وَ فی نُسْخَةٍ وَ لَا إِلَى اَقوَالِکُمْ وَ لَكِنْ يَنْظُرُ إِلَى قُلُوبِكُمْ وَ أَعْمَالِكُمْ» ترجمه: خداوندتبارک و تعالی به صورت ها و دارایی های شما نگاه نمی کنند، بلکه به باطن و قلب انسان ها و به اعمال و کردار آن ها نظر می افکند. شرح: روایت از پیغمبراکرم(ص)، منقول است که حضرت فرمودند: خداوند نظر نمی کند به ظاهر شما. صُور یعنی ظاهر، در مقابل باطن. به ظاهر شما نگاه نمی کند. حالا یعنی چی؟ حالا عرض می کنم. به داشتنی های مادّی شما، به آن هم نگاه نمی کند. در یک نسخه بدل هم دارد. و به گفتارهای شما هم نگاه نمی کند. این یعنی چی؟ «لَا يَنْظُرُ»؛ مراد این است به اینکه خداوند، معیار ارزشی اش نسبت به انسان ها، گوش می کنید؟ ظاهر آن ها نیست. یک: داشته های مادّی آن ها نیست، گفتارهای آن ها هم نیست. توجّه کردید؟ ممکن است یک کسی از نظر صورت، به اصطلاح ظاهرش، ظاهر آراسته ای باشد، مثلاً فرض کنید. که به ظاهر، آدم خیال می کند، آدم متدیّنی است. رسیدید؟ ظاهرش آراسته باشد به مسائل معنوی. توجّه کنید! ممکن است به این که از نظر گفتارش، گفتارش هم، گفتار هایی باشد که آدم خوشش می آید، حالا از نظر چیزی چه بسا حرف که می زند، حرف های خوب هم می زند. ظاهر خوبی دارد، حرف های خوبی می زند، امثال این ها، حالا از نظر اموال هم که مال به اصطلاح ما، دنیاداران است. معیار ارزشی خدا این نیست. شد؟! در اینجا؛ چون اموال، مسلم توش هست، در روایت. دنیاداران معیار ارزشی شان چیه؟ مال. درست است یا نه؟ هرچی که ثروتش بیشتر، ارزشش عند دنیاداران، به قول ما بیشتر، در این هیچ شبهه ای نیستش که؟ خدا معیار ارزشی اش، توجّه می کنید؟ نه دید دنیاداران است و نه دید ظاهر بینان است. این را هم بهتان بگویم، هردو تایش را دارد تویش، یک عدّه هستند فریب کی را می خورند؟ ظاهر آراسته را می خورند. حالا خدا رحمت کند، مرحوم والد بنده را، یادم افتاد. ایشان می گفت: قیافه امام زین العباسی دارد. من نمی فهمیدم یعنی چی. زین العباسی نفهمیدم؛ ولی ایشان می گفت، می خواست بگوید ظاهر دینی دارد، خیال می کنند آدم متدیّنی است، فهمیدی چه می خواهم بگویم؟ می گفت: ظاهر امام زین العباسی دارد. ظاهر این جوری دارد. شد؟! این ها مال ظاهربین هاست. گوش کنید! حرف های خیلی خوبی هم می زند. معیار ارزشی خدا این ها نیست. هیچ کدام این ها نیست. نه دنیاداران، نه ظاهر بینان. دو تا چیز گفتم: نه دنیاداران، نه ظاهر بینان، هیچ کدام این ها نیست معیار ارزشی اش.چیه؟«وَ لَكِنْ يَنْظُرُ إِلَى قُلُوبِكُمْ وَ أَعْمَالِكُمْ»؛ معیار ارزشی این است حالا می گویم: اوّل: دو چیز است: یکی درونی است، یکی بیرونی. خوب توجه کنید. یکی درونی، یکی بیرونی. اوّل: توی دلت را نگاه می کند. این کاری که ماها نمی توانیم بکنیم. راحتت کردم. من نمی توانم توی دلت را ببینم چیه،تو هم نمی توانی توی دل من را ببینی. قبول داری یا نه؟ شبهه ای نیست در این، درست است یا نه؟ من نمی توانم توی دل تو، از نظر تعلّقات دنیایی چی چیه؟ فهمیدی چه می خواهم بگویم؟ چقدر پول را دوست داری؟ چقدر ریاست را دوست داری؟ چقدر شهرت را؟ مثلاً می گویم حالا من باب مثال، رسیدید؟ امثال این ها. شد؟! و چقدر خدا را دوست داری؟ این را هم نمی فهمم من. این را من نمی فهمم، تو هم نمی فهمی، نه خیال کنی می گویم من نمی فهمم، تو هم که مثل منی، فرقی نمی کنیم ما با هم از این جهت که هیچ کداممان نمی نفهمیم؛ امّا خدا تمام شراشر وجود من و تو را می داند، نگاه می کند. درست است یا نه؟ موحّدم، مشرکم، صاف دارم می گویم این ها را، ممکن است ظاهرم، بله خیلی آراسته است. توجّه می کنید چه می گویم؟ اما باطنم چی؟ شرک خفی که مسلّم است این. توجّه کنید چی می خواهم بگویم. آنش که دیگر تقریباً غیر اولیاء(ع)خدا، رسیدید شما به عرض من؟ همگانی است. توجّه کنید چه عرض کردم. بله بیماری همگانی است. توجّه کن!
«وَ لَكِنْ يَنْظُرُ»؛ اوّل«إِلَى قُلُوبِكُمْ»؛ تویت را نگاه می کند چیه؛ بعد آن وقت، «يَنْظُرُ إِلَى» چی؟«أَعْمَالِكُمْ»؛ کارهایت را چه جور انجام می دهی؟ آیا اعمال تو مطابق رضای خداست؟ اعمالت رحمانی است یا شیطانی است؟ به کارهایت نگاه می کند. معیار ارزشی خدا دو چیز است: درون، بیرون. درون دل هاست. درست است؟ بیرون کارهاست. فهمیدی چه می خواهم بگویم؟ به دل ها و کارهای شما نگاه می کند خدا. و معیاری ارزشی اش این است خدا. بحارالأنوار جلد 74 صفحه88 وَصِيَّةِ رَسُولِ اللَّهِ (ص) لِأَبِي ذَرٍّ الْغِفَارِي ...يَا أَبَا ذَرٍّ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لَا يَنْظُرُ إِلَى صُوَرِكُمْ وَ لَا إِلَى أَمْوَالِكُمْ (اَقوَالِکُمْ) وَ لَكِنْ يَنْظُرُ إِلَى قُلُوبِكُمْ وَ أَعْمَالِكُمْ...
﷽ رُوِيَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ قَالَ: «إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لَا يَنْظُرُ إِلَى صُوَرِكُمْ وَ لَا إِلَى أَمْوَالِكُمْ وَ فی نُسْخَةٍ وَ لَا إِلَى اَقوَالِکُمْ وَ لَكِنْ يَنْظُرُ إِلَى قُلُوبِكُمْ وَ أَعْمَالِكُمْ» ترجمه: خداوندتبارک و تعالی به صورت ها و دارایی های شما نگاه نمی کنند، بلکه به باطن و قلب انسان ها و به اعمال و کردار آن ها نظر می افکند.
🎍حدیث مخصوص رفع نحوست دوشنبه: توسل و توجه به ساحت قدس الهی، و استمداد از ذات پاک پروردگار در روایات متعددی توصیه شده است. در روزهایی که نام نحس بر آن‌ها گذارده شده است، با دادن صدقه، و یا خواندن دعا و قرآن کریم، و توکل بر ذات الهی و استمداد از لطف او خود را بیمه کنید. از جمله: «یکی از دوستان از امام حسن عسکری (علیه‌السلام) فرمود: کسی که دوست دارد از شر روز دوشنبه در امان باشد، در اولین رکعت نماز صبح سوره هل اتی بخواند. سپس امام آیه‌ای از سوره «هل اتی» را (که تناسب با رفع شر دارد) تلاوت فرمود:   خداوند نیکان را از شر روز رستاخیز نگاه می‌دارد، او به آن‌ها خرمی و طراوت ظاهر و خوشحالی درون عطا می‌کند»: «فَوَقاهُمُ اللَّهُ شَرَّ ذلِکَ الْیَوْمِ». 
. 🔴اعمالی که جن و شیاطین را دور میسازد🔴👇 .. 🔹گفتن بسم الله اول و آخر هر کار 🔹قرائت قرآن خصوصا سوره یس و چهارقل حتما هنگام قرائت به قرآن بنگرید 🔹نوشتن و آویزان کردن آیاتی از قرآن در خانه 🔹گفتن: اللّهُمَ اِنی اَعوذُ بِکَ مِنَ الشَیطانِ الرَجیم مِن هَمزه و نَفخه و نَفثه 🔹اذان را بلند در خانه بگویید 🔹نوشتن و نگه داشتن حرزها(مانند حصار منزل، حرز اَبی دَجانه، حرزامام علی علیه السلام، حرزهای مجرب 🔹در گوش راست اذان و گوش چپ اقامه گفتن 🔹هروقت وارد منزل شدید با صدای بلند بگویید (السَلامُ عَلیکَ اَیُها النَبیُ وَ رَحمَةُ الله و بَرِکاتُه و سوره توحید بخوانید) 🔹تسبیحات فاطمه زهرا علیه السلام بعداز هر نماز .. 🔹صدقه دادن و اطعام مساکین 🔹شستن سر با ختمی و سدر خصوصا روز جمعه در ساعت سعد 🔹سوره حمد را با زعفران در آب باران تازه بنویسید و حل کنید و هر روز بخورید 🔹شخص جن زده و سحر شده اسپند بخورد و روغن اسپند به بینی بچکاند 🔹استفاده از روغن زیتون هم در غذا هم مالیدن 🔹نگه داشتن یک جفت کبوتر در خانه و یا مرغ و خروس 🔹خوردن انار 🔹به دست کردن انگشتر جزع یمن، عقیق یمن، فیروزه عجمی، حدیدچینی، یاقوت زرد، زمرد 🔹از وسایل آهنی پرهیز کنید حتی در خانه و همراه خود مانند انگشتر آهنی(به جای آن نقره نگه دارید) .
بسم الله الرحمن الرحیم 💢به دلیل مقارنه بودن قمر با گره ذنب ساعت سعد در روز دوشنبه 3 اُردیبهشت نداریم اگر عجله ندارید، شروع کار جدیدتون را بذارید سه شنبه. ساعت سعد سه شنبه را بعدا اعلام می کنیم 🌸ادامه کارهای قبلی را میتوانید بدهید. اول صبح دوشنبه آیت الکرسی بخوانید
‍ ┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ ◻️▫️ امام معصوم علیه السلام قسمت • یک ✔️ ✍ همه ما حدیث معروف و متواتر « مَنْ ماتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ زَمانِهِ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّة» را که شیعه و سنی از حضرت پیامبر‌ اکرم محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله نقل کرده‌اند کمابیش شنیده‌ایم و هر یک با توجه به تلقّی خود از شناخت امام زمان ارواحنافداه از آن معنایی می‌فهمیم. همه ما می‌دانیم که این شناخت به صرفِ دانستنِ نام و نَسَب ایشان تحقق پیدا نمی‌کند. چرا که آن حضرت و هم چنین اطلاعی از ایشان می‌توانند داشته باشند. پس تعبیر «معرفت» در این حدیث شریف معنایی بالاتر از این حد را می‌رساند و هر کس متناسب با فهم و معرفت خود، این معنای بالاتر را ممکن است توضیح دهد. 🔻تا اینجا هنوز اهمیت مسئله به قدر کافی برای ما مشخص نیست. این اهمیت وقتی کاملا روشن می‌گردد که به احادیثی برخورد کنیم که در آنها نتیجه امام علیه السلام بیان شده و هم ایشان؛ مانند این حدیث شریف از حضرت امام محمدالباقر علیه‌السلام: مَن ماتَ و ليسَ لَهُ اِمامٌ ، فَميتَتُهُ ميتَةٌ جاهِليَّةٌ و مَن ماتَ و هُو عارِف لِاِمامِه ، لَم يَضُرُّهُ تَقَدَّمَ هذا الاَمرِ اَو تاخَّرّ ، و مَن ماتَ و هُو عارِفٌ لِاِمامِه ، كانَ كَمَن هُو مَعَ القائِمِ في فُسطاطِهِ . 🌟 کسی که بدون (معرفت) امام معصوم علیه السلام بمیرد , به از دنیا رفته و کسی که با معرفت امام معصوم علیه السلام بمیرد ، درک نکردن زمان ظهور به او ضرری نمی زند ؛ و کسی که با معرفت امام معصوم علیه السلام بمیرد , مانند کسی است که همراه حضرت قائم (عليه السلام) در خیمهء ایشان بوده باشد . 📕اصول کافی ، کتاب الحجة ، باب انه من عرف امامه… , ح۵ (ر.ک: تصویر الحاقی) 🔚 اینجا مسئله عمق زیادی پیدا می‌کند و سوال مهمی برای انسان رخ می‌نماید که: چطور معرفت امام علیه السلام اینقدر اهمیت پیدا می‌کند؟ مگر شناخت امام علیه‌السلام چیست که اینهمه برکات دارد؟ درک زمان ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف و در خیمهٔ ایشان بودن سعادت بسیار بزرگی است که بالاترین آرزوی دوستداران ایشان می‌باشد. معرفت امام علیه السلام چیست که اثرش چنین فضیلتی است و چگونه به دست می‌آید؟ در مجموعه مطالب جدید امام معصوم علیه السلام سعی میشود تا پاسخ روشن و ساده‌ای به این پرسش ها داده شود تا مخاطبین محترم بتوانند حتی‌المقدور ابعاد مختلف مطلب را بشناسند و وظیفه خود را در مورد آن بفهمند. 🔵ظهور - ان شاء الله - خیلی نزدیک است🔵 الهی ‌بِحَقِ ‌السّیدة‌ زِینَب ْ‌سَلٰام ُ‌اَللّهْ‌ عَلَیْها َّ‌عَجّل‌ لِوَلیکَ‌ الغَریبِ‌ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج🤲🏻 ‼️تبــــــــــری واجــــــب است‼️ ید الله فـــــوق ایدیهم یــــــد الله است.. بمیرد دشمن حیــــــدر ولــــــی الله است..
29.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🆕 سلسله جلسات کوتاه 🖼اعرف امامک !! امام زمانت را بشناس !! استاد ⚜قسمت هفتم ( ۷ ) موضوع : مهدی علیه السلام موعود ادیان ▫️سوشیانس پیروزگر ▫️نهالی از تنه یسّی 🌐..نشر حداکثری در دیگر کانال ها با اسم و نام کانال خود شما دوستان بلامانع است و باعث خوشحالی جناب استاد و ما می گردد ..
36.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🆕 سلسله جلسات کوتاه 🖼اعرف امامک !! امام زمانت را بشناس !! استاد ⚜قسمت هشتم ( ۸ ) موضوع : مهدی علیه السلام موعود ادیان ▫️بازگشت عیسی مسیح علیه السلام 🌐..نشر حداکثری در دیگر کانال ها با اسم و نام کانال خود شما دوستان بلامانع است و باعث خوشحالی جناب استاد و ما می گردد ..
‍ ┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ ◻️▫️ امام معصوم علیه السلام قسمت • دو ✔️ ✍... نحوه بندگی خدا، اگر بخواهد مورد قبول ذات مقدسش قرار گیرد، باید از ناحیه خودش ارائه شود. ما عقلا میتوانیم به اینکه باید خدا و ربّ و مُنعم خود را بندگی کنیم پی‌بریم، اما همین عقل نسـبت به راه و طرز بنـدگی او حکم میکند که باید از اخـذ نماییم؛ به خصوص که میدانیم خداونـد ما را به حال خود رها نکرده تا هر طور که میخواهیم به بنـدگِی او بپردازیم، بلکه از جانب خویش رسولانی فرسـتاده تا آیین بنـدگی او را به ما بیاموزنـد و به این وسـیله حّجت خود را بر ما تمام کرده است؛ بنابراین ما نمیتوانیم هرگونه که دلمان بخواهد او را عبادت کنیم. 🔻اصولا فلسفه نبوت و امامت همین است که بشر راه بندگی خدا را به طورصحیح یاد بگیرد و با تشخیص خود در این مسـیر قدم برندارد. و‌ عقل انسان هم ارسال رسل و بعثت انبیا را ازطرف خدا پسـندیده و ممدوح میداند. لذا وقتی با انبیا و اولیاي الهی برخورد میکند، آن را مغتنم می‌شمارد و دین حق را میشناسد وسعی در تطبیق خود با آن می‌کند. 🌐 وقـتی یکی از منکران وجـود خـدا از حضرت امـام صـادق علیـه‌السلام از فلسفه وجود انبیا و رسولان الهی سوال میکند، ایشان چنین میفرمایند: «وقتی براي ما وجود آفریـدگار صانعی که از ما و همه مخلوقات خود متعالی است (شبیه به هیچیک از مخلوقات نیست) ثابت شـد و (نیز روشن شد که) او حکیم و بلندمرتبه است به طوريکه مخلوقات او را نمی‌بینند و با او تماس ندارند تا اینکه بیواسطه با او ارتباط داشته و او هم با ایشان بیواسطه در ارتباط باشد و با هم بحث و گفتگو داشته باشند، (نیاز به) وجود سفیرانی در میـان مخلوقات خـدا اثبات میشود که ازطرف او براي مخلوقات و بنـدگانش سـخن بگوینـد و مصالـح و مفاسـد ایشانرا به آنها یاد دهند و از آنچه موجبات سعادت و بدبختی خود آگاهشان کنند. بنا بر این وجود امر و نهی کننـدگان از جـانب خـدای حکیم دانـا در میان خلق خود و سـخنگویان از جانب او ثابت میشود. و اینهـا عبارتنـد از پیـامبران و برگزیـدگان الهی از میـان آفریـدگانش ، که به حکمت تربیت شـده و مبعـوث به حکمت هم شـده‌اند اینها با آنکه در شکل و ترکیب خلقت خود شبیه بقیه مردم هسـتند ولی با دیگران متفاوت بوده، از جانب خداوند حکیم دانا ، موید به حکمت الهی هستند.» 📚 اصول کافی، کتاب الحجة، باب الاضطرار الي الحجة، ح١ (ر.ک : تصویر الحاقی) 🔖 پی‌نوشت: خداوند اگر می‌خواست می‌توانست با همه مخلوقات خود بدون واسطه ارتباط برقرار کند. این برای او سخت تر از اینکه با عده خاصی ارتباط مستقیم برقرار کند و از طریق آنها با دیگران سخن بگوید , نبوده و نیست. اما در عمل چنین نکرده و می‌بینیم که نوعا افراد ارتباط طرفینی با خداوند ندارند؛ البته هر کس می‌تواند با خدای خود سخن گوید و با او مناجات نماید و او هم سخن همه را می‌شنود و احتیاج به واسطه‌ای در اینجا نیست؛ اما اینکه انسانها از خدا و و او آگاه شوند(*) این چیزی نیست که برای نوع آنها بدون واسطه انجام شده باشد. 🔸لازمه بودن خدا از صفات مخلوقات ، این است که هر کس خود بخواهد نمی‌تواند ارتباط طرفینی با خدای سبحان برقرار کند. چنین ارتباطی از جانب انسان با خدا برقرار نمی‌شود، و این خدای متعال است که با هر کس بخواهد این گونه رابطه‌ای برقرار میکند و در صورت لزوم او را «سفیر» و «مُعَبِّر» از جانب خود در میان مردم قرار می‌دهد. پس راه چنین ارتباطی از طرف ما با خدای متعال بسته است. این خداست که با هر کس بخواهد چنین ارتباطی برقرار می‌سازد و نشانه‌هایی هم برای این ارتباط قرار می‌دهد تا هر کس بتواند تشخیص دهد اینچنین ارتباطی را خدا با چه کسانی برقرار کرده است. 🔚 این نشانه ها همان معجزاتی است که به دست پیامبران و ائمه علیهم السلام ظاهر میشود. و لازمه داشتن چنین منصبی از طرف خداوند اینست که آن انسان برگزیده به وسیله خالق خود تأیید شود و خود از مسیر رضای الهی خارج نشود؛ زیرا شأن سفارت و معبر بودن از جانب خدا ، اقتضا می‌کند که و او برای دیگران باشد. و اگر مردم احتمال خطا و اشتباه را درباره او بدهند ، دیگر به هیچ سخنی که او از طرف خدا می‌گوید اعتماد نمی‌کنند. و این موجب نقض غرض الهی از ارسال رسل و بعث انبیاست. 🔚 بنابراین داشتن علم و حکمت الهی که اشتباه در آن راه ندارد و نیز برخوردار بودن از کمال یعنی حفظ و صیانت الهی، لازمهٔ عنوان سفیر و معبر از جانب خداست. (*) در مستقلات عقلیه خدا به طور تکوینی با افراد عاقل ارتباط برقرار کرده و حجت را بر ایشان تمام نموده است. بنابراین در مواردی مانند آنکه حُسن و قبح چیزی ذاتیِ آن است شخص عاقل از طریق عقل یا رسول باطنی می‌داند خدا از او چه خواسته است.
💡توجه: از غروب امشب یکشنبه، ایام البیض در ماه شوال آغاز می شود و در غروب روز چهارشنبه به پایان می رسد. ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
🌗🌖🌕 شرافت شب های ایّام البیض عَنْ أَحْمَدَ بْنِ أَبِي الْعَيْنَاءِ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَلَیهِ السَّلامُ قَالَ: أُعْطِيَتْ هَذِهِ الْأُمَّةُ ثَلَاثَ لَيَالٍ لَمْ يُعْطَ أَحَدٌ مِثْلَهَا: لَيْلَةَ ثَلَاثَ عَشْرَةَ وَ لَيْلَةَ أَرْبَعَ عَشْرَةَ وَ لَيْلَةَ خَمْسَ عَشْرَةَ مِنْ كُلِّ شَهْرٍ. (وسائل الشيعة، ج8، ص24 به نقل از اقبال الاعمال) حضرت صادق علیه السلام فرمود: به این امّت سه شب داده شده است که به کس دیگری مثل آن اعطا نشده است: شب سیزدهم ، شب چهاردهم و شب پانزدهم هر ماه. ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
👌🙏🏼 دعای بسیار شریف تسبیح به ویژه برای ایّام البیض امیرالمؤمنین علیه السلام از رسول خدا صلّی الله علیه و آله نقل می کند که فرمود: جبرئيل علیه السلام  بر من نازل شد در حالى كه در پشت مقام ابراهيم نماز مى ‏خواندم و بعد از نماز براى امّت خود طلب آمرزش می‌کردم. جناب جبرئيل علیه السلام گفت: «اى محمّد! به تو توصیه مى ‏كنم كه به امّت خود امر نمائى كه سه روز ايام‌البيض هر ماه (یعنی از شب سیزدهم تا غروب روز پانزدهم ماه) اين دعاى شريف را بخوانند.» (مهج الدعوات، ص79) ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
4_5837072911332017852.pdf
235.3K
دعای بسیار شریف تسبیح به ویژه برای ایام البیض ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
ابجد کبیر "مارک زاکربرگ " صاحب متاورس، اینستاگرام، فیس بوک و... عدد ٧١١ می باشد که با ابجد کبیر " خَنَّاسِ " که همان عدد ٧١١ می باشد برابر است. مِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ‌ الْخَنَّاسِ‌ ارتباطشون چی میتونه باشه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️موضوع: بن‌بست 💽سخنرانی های عالی و رفیعی ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حجه الاسلام عالی 👌 مواظب باشین دل نشکونین ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...
▪️پیامبر صلی الله علیه و آله: 🔹️دعای کودکان امّت من، تا وقتی که به گناه نزدیک نشده باشند مستجاب است. 🔸️دُعاءُ أطفالِ امَّتي مُستَجابٌ، ما لَم يُقارِبُوا الذُّنوب‏ 📚صحیفة الامام الرضا علیه السلام، ج۱، ص۵۵. 👈 از کودکانمان بخواهیم برای ظهور منجی عالم دعا کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 حجت‌الاسلام عالی 💢این کار رو انجام بدی خدا برات کم نمیزاره! 🔸بسیار زیبا👌
دنیایِ خوب! ✍حضرت آیة الله حاج سید محمد صادق حسینی طهرانی حفظه الله تعالی