eitaa logo
انصارالمقاومه
106 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
114 فایل
قال الله: الذین قالواربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 میراث اشغالگران برای عراق در آستانه نوزدهمین سالگرد سقوط صدام 🔵 یادداشت «جواد العطار» در روزنامه الکترونیکی "رای الیوم" به مناسبت سالگرد سقوط طاغوت صدامی: 🔹 اولین جنایت اشغالگران باز گذاشتن درب‌های بانک‌ها، اداره‌ها، وزارت‌خانه‌ها به روی عراقی‌ها برای دزدیدن آنها بود تا تمام زیر‌ساخت‌های عراق تبدیل به مخروبه شوند. البته که وزارت نفت مورد حمایت اشغالگران واقع شد. 🔹 دومین جنایت اشغالگران در حق عراق ایجاد "مجلس حکم" به دستور بریمر حاکم آمریکایی مدنی عراق بود. مجلسی که یک سال بیشتر تشکیل نشد ولی تمام اساس و پایه‌های طایفه‌گری و مذهبی گرایی در عراق را نهادینه کرد. 🔹 سومین جنایت اشغالگران اما پشتیبانی و کمک به تروریست‌ها و پرورش تفکر تروریسم در عراق بود که توسط آمریکایی‌ها مدیریت می‌شد. 🔹 این سه‌گانه‌ای اشغالگران در کنار سیاست‌مداران و دزد‌ها و تروریست‌ها و منافع تنگ‌نظرانه احزاب کشور، این واقعیت تلخی که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم را برای عراق رقم زد. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
عاقبت جنگ‌افروزی در آینده؛ ◀️ میزبانی تل‌آویو از تابوت‌‌های نیروی زمینی ارتش خود 🔻 مقاله مجله "اسرائیل دیفنس" به قلم «ژنرال شبتای بریل» حاکم نظامی اسبق "بیت لحم" در کرانه باختری و شهر "صور" لبنان در خصوص ضعف نیروی زمینی اسرائیل: 🔹 نگرانی اسرائیل از وقوع نبرد با یکی از جبهه‌های دشمن خود همزمان با خطر و نگرانی از هزاران موشکی که حزب‌الله لبنان در اختیار دارد، رو به افزایش است. 🔹 ارتش معتقد است که نیروهای مقاومت و گروه‌هایی که دارای دشمنی دیرینه با اسرائیل هستند، خود را برای وارد کردن ضربات سخت و دردناک بر پیکره نیروهای زمینی ارتش اسرائیل و اعزام تابوت‌های حامل سربازان اسرائیلی به تل‌آویو، آماده کرده‌اند. 🔹 دشمن خطرناک اسرائیل، حزب‌الله لبنان با ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار موشک و توان شلیک روزانه ده‌ها موشک علیه اهداف اسرائیلی است. 🔹 از سوی دیگر محافل اسرائیلی این موضوع که باید در چند جبهه به نبردی طاقت‌فرسا بپردازند را با وجود دادن تلفات زیاد در میان نیروهای زمینی خود رد نمی‌کنند. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
💢 حمله صهیونیست‌ها به خانواده مجری عمیات "تل‌آویو" 🔰 به گزارش المیادین نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با ورود به اردوگاه جنین به منزل و خانواده مجری عمیات قهرمانانه تل‌آویو یورش بردند. 🔹 المیادین عنوان کرد: نیروهای اشغالگر ساکنین اردوگاه را مجبور به خروج از منازلشان کرده است. 🔹 این شبکه افزود: خبرها حاکی از این است که برخی درگیری‌ها میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در اردوگاه جنین رخ داده است. ➕ در این رابطه گردان جنین از حمله نیروهای فلسطینی و تیراندازی و پرتاب مواد منفجره به تجهیزات و ماشین‌های نظامی و سربازان رژیم صهیونیستی خبر داد. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
‍ رئیس شورای سیاسی نُجَباء: 💢 هر قدم سازشکاران به‌سوی اسرائیل، با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد/ مقاومت، نبض آرمان فلسطین 🔶 رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار پیامی در تجلیل از عملیات مسلحانه یک شهروند فلسطینی در تل‌آویو، اعلام کرد: سازشکاران خواهند دید که هر قدمی به‌سوی صهیونیست‌ها و رژیم موهوم آنان بردارند، متقابلا با گام‌هایی روبرو می‌شود که به آن‌ها ثابت می‌کند نابودی‌شان حتمی بوده و در این میان، فقط مسأله زمان مطرح است. 🔹 شیخ «علی الاسدی» اقدام فداکارانه شهید «رعد حازم» (مجری عملیات ضدصهیونیستی) را دلیلی آشکار بر حتمی بودن نابودی اسرائیل توصیف کرد و ادامه داد: آرمان فلسطین زنده می‌ماند و مرور زمان یا خیانت سازشکاران، از فروزانی شعله‌اش نخواهد کاست. 🔶 وی در پایان خاطرنشان ساخت: مقاومت، نبض و نیروی پیشران آرمان [فلسطین] است که از حرکت بازنمی‌ایستد. 🌐 متن خبر همراه با ترجمه‌های عربی ـ انگلیسی در وب‌سایت ما: http://alnujaba.ir/Data/3953 ➕ حساب‌هاى رسمى نُجَباء در پيام‌رسان‌هاى اجتماعى: http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
💢 معادله تغییر کرده است، صهیونیست‌ها بازنده جنگ پیش‌رو هستند 🔵 یادداشت روزنامه "الاخبار" لبنان در رابطه با پدافند ضد هوایی حزب‌الله: 🔹 فرمانده سابق نیروی هوای رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای که چند روز گذشته با رسانه‌های اسرائیلی داشته عنوان کرده است که در سال اخیر به دلیل پدافند ضد هوایی حزب‌الله، عملیات آنها در آسمان لبنان به حداقل رسیده است. 🔹 این اولین بار است که یکی از فرماندهان بلند‌پایه به این مسئله اعتراف می‌کند. اهمیت این اتفاق درست پس از اعلام سید حسن نصرالله به ایجاد پدافند در محدود کردن توانایی‌های دفاعی و هجومی دشمن پدیدار می‌شود. 🔹 اعتراف اسرائیلی‌ها نشان می‌دهد که حزب‌الله یک دست‌آورد بسیار مهم و ویژه را بدون هیچ درگیری نظامی بدست آورده است. همچنین فرمانده سابق نیروی هوایی گفت که حزب‌الله سوپرایز‌های دیگری را آماده کرده تا از آنها در جنگ پیش‌رو رونمایی کند. 🔹 مرحله پیش‌رو نشان می‌دهد که معادله جنگی توسط کسی تغییر خواهد کرد که آسمان را به روی صهیونیست‌ها بسته است و جمع‌آوری اطلاعات را برای آنها به حداقل رسانده است. شاید در آینده مشابه عملیات دشمن بشنویم که در آسمان اراضی اشغالی عملیات صورت گرفته است. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سناریوی دروغین سعودی‌ها در یمن 🔰 «محمد علی الحوثی» عضو ارشد جنبش انصارالله یمن: نمی‌توان باور کرد دشمنی که ٧ سال است شما را می‌کشد برای گفتگو، بهترین شرایط را برايتان فراهم کند. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
💢 انگیزه‌ عربستان از بازگشت به لبنان چیست؟ 🔰 گزارش روزنامه "البناء" در رابطه با دلایل بازگشت سفر عربستان سعودی به لبنان: 🔹 با توجه به نزدیکی انتخابات لبنان مقامات سعودی با برگرداندن سفیر خود به لبنان به دنبال حمایت از جریان "۱۴ مارس" در انتخابات هستند. 🔹 با توجه به عدم توان رقابت جریان ١۴ مارس با حزب‌الله و جریان‌های هم‌پیمان با آن، سعودی‌ها با بازگشت به لبنان قصد ایجاد توازن میان تیم آمریکایی در لبنان و ائتلاف حزب‌الله را دارند. 👈 ائتلاف ١۴ مارس مورد حمایت آمریکا و عربستان بوده و از جریان المستقبل به رهبری «سعد حریری»، القوات اللبنانیه به رهبری «سمیر جعجع»، حزب الکتائب به رهبری «امین الجمیل» و حزب سوسیالیست ترقی‌خواه به رهبری «ولید جنبلاط» تشکیل شده است. 👈 قرار است انتخابات پارلمانی لبنان در تاریخ ۲۵ اردیبهشت برگزار شود. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
💢 آیا آمریکا جهان را به جنگ هسته‌ای سوق می‌دهد؟ 🔰 وال استریت ژورنال به نقل از منابع مطلع گزارش داد که چینی‌ها معتقدند با افزایش توان هسته‌ای، آمریکا را وادار به عقب‌نشینی درباره دخالت در امور تایوان خواهند کرد. 🔹 این منابع مطلع افزودند: چینی‌ها در محاسبات خود مقابله با آمریکا را پیش‌بینی کرده‌اند و به همین دلیل دنبال افزایش توان موشکی هسته‌ای هستند. 👈 آمریکای رو به افول که خود را در برابر قدرت روز‌افزون چین و روسیه ضعیف می‌بیند دنبال ایجاد تنش برای سرکوب این قدرت است. 👈 برخی از کارشناس‌های حوزه نظامی معتقدند که تنش‌ها و جنگ‌هایی که آمریکا در جهان ایجاد می‌کند حداقل ممکن است به یک جنک کوچک و محدود هسته‌ای منجر شود. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جنگ غرب و شرق این بار در پاکستان 🔰 ناآرامی سیاسی چند روزی‌ست که پاکستان را فراگرفته. در این میان درگیری سیاسی میان جناح موافق و مخالف عمران‌خان به اوج خود رسیده است. او جناح مخالف خود را طرفدار آمریکا دانسته است. 🔹 برای مشاهده جزئیات بیشتر، این شماره از فرامتن را مشاهده کنید. http://eitaa.com/alnujaba انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
📗معرفی کتاب 👈 کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» کتابی حاوی سخنان و نوشته‌های رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای، درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه است. رویکرد محوری این کتاب، مبتنی بر چند جمله از سخنان رهبر انقلاب است که معتقدند زندگی امامان شیعه علیرغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است که ۲۵۰ سال ادامه پیدا می‌کند. نام کتاب هم از همین فراز گرفته شده است. «انسان ۲۵۰ ساله» به دنبال انتقال مفهومی متعالی از مسیر و مقصد زندگی مجاهدانه ائمه (ع) است و از این رو، این کتاب بیش از آن که یک کتاب تاریخی صرف باشد، یک فراتحلیل تاریخی است که به جای شرح و تفصیل وقایع زندگی ائمه (ع) نگاهی کل گرایانه به زندگی هر یک معصومین (ع) را با توجه به بستر تاریخی دوره مربوط و در راستای مقصود واحدی که همه این بزرگواران دنبال می کردند، ارایه می دهد. 🎧 کتاب صوتی " انسان دویست و پنجاه ساله " بیانات و نوشته های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای درباره سیره سیاسی مبارزاتی امامان معصوم ناشر : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی تولید ایران صدا با صدای سبحان اکرامی 👇دریافت 15 قسمت فایل صوتی👇 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ در کانال کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi https://eitaa.com/FilmnameNevisi لطفا نشر دهید✅ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
Part01_انسان 250 ساله.mp3
10.6M
🎧 کتاب صوتی «انسان 250 ساله» قسمت 1️⃣ در کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi https://eitaa.com/FilmnameNevisi لطفا نشر دهید✅ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
Part02_انسان 250 ساله.mp3
20.63M
📗کتاب صوتی قسمت 2⃣ @audio_ketab علاوه بر دانلود متن کتاب، ↙️فایل های صوتی را به ترتیب در کانال زیر⬇️ بشنوید یا دانلود کنید. کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi https://eitaa.com/FilmnameNevisi لطفا نشر دهید✅ .
‏🔴 نخستین سالگرد شهادت عارف مجاهد و متفکر عرصه مقاومت، سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج سیدمحمد حجازی، جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مردم برگزار می‌شود. زمان: پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۱۲ رمضان - ساعت ۱۰ صبح مکان: میدان فاطمی. تالار بزرگ وزارت کشور 🆔 @rasanewsagency انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
هدایت شده از انصارالمقاومه
‏🔴 نخستین سالگرد شهادت عارف مجاهد و متفکر عرصه مقاومت، سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج سیدمحمد حجازی، جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مردم برگزار می‌شود. زمان: پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۱۲ رمضان - ساعت ۱۰ صبح مکان: میدان فاطمی. تالار بزرگ وزارت کشور 🆔 @rasanewsagency انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده✅ .
🚨 امیر جهاد با نفس رهبر معظم انقلاب: 🌷از اوایل انقلاب تا وقت شهادت، حقّاً و انصافاً جز خیر از این مرد [شهید صیادشیرازی] چیزی ندیدیم. 🌷آنچه در میدانهای جهاد از او بروز کرد، کارهای بزرگی بود؛ هم در میدان جنگ و هم بیرون از میدان جنگ. 🌷چیزی که مهمّ است، این است که یک نفر علاوه بر جنگ با دشمنان، در جهاد با نفس هم پیروز شود. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 گاف صهیونیست‌ها؛ نظامیان یک اسرائیلی را کشتند! 🔹ارتش رژیم صهیونیست اعلام کرد اعتراف کرد بعد از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد کشته شده که قصد ربودن سلاح از نظامی اسرائیلی را در عسقلان داشت یک صهیونیست یهودی بوده است. 🔹پلیس رژیم صهیونیست در بیانیه‌ای ضمن اعتراف به این گاف بزرگ تاکید کرد فردی که با آتش نظامی صهیونیست کشته شد یک اسرائیلی بود و ظاهرا به دلایل جنایی دست به این اقدام زده بود. 🔹گفتنی است سراسیمگی صهیونیستها بعد از عملیات دردناک مبارزان فلسطینی از رفتار نظامیان این رژیم کاملا مشهود است. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 عملیات های چریکی مقاومت، رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد یک کارشناس امور راهبردی گفت: عملیات های چریکی که از دو هفته پیش برای بی ثبات کردن پایه های رژيم صهيونيستي ادامه دارد، از نقاط مختلف آغاز شده و به تل آویو ختم شده است. هادی محمدی در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: به رغم شهادت مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو، تأثیر معنوی آن بر نسل های جدید مردم فلسطین باقی مانده و مقاومت را به سطح جدیدی ارتقا داده است. وی تاکید کرد: مقاومت مانند ارتشی سازمان یافته ابزارهای خود را دارد که می تواند با استفاده از توانمندی های خود با نیروهای اشغالگر مقابله کند. محمدی بر آغاز نوع جدیدی از مقاومت برای ضربه زدن به رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد که هیچ طرفی حتی نهادهای اطلاعاتی انتظارش را نداشتند. هادی افقهی کارشناس مسائل فلسطین نیز در گفت وگو با العالم گفت که نوعی خیزش و تجدید قوای نیروهای فلسطینی برای گشودن جبهه های مقاومت ضد اشغالگری وجود دارد. وی افزود: گروههای فلسطینی ثابت کردند که هرگز اردوگاه جنین را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تنها نمی گذارند. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جزئیات حمله تروریستی حرم رضوی از زبان بازمانده این حادثه 🔹گفت‌وگو با حجت الاسلام پاکدامن، سومین فرد از واقعه تروریستی مشهد 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 عملیات جدید در عمق رژیم صهیونیستی 🔹رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند یک صهیونیست بر اثر شلیک گلوله در منطقه کفر قاسم در عمق مناطق ۱۹۴۸ به شدت مجروح شده و نیروهای امدادی در حال تلاش برای احیای وی هستند. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شهید صیاد؛ شیر همه‌ بیشه‌ها 🔹گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره شهید صیاد شیرازی 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 شهادت جوان فلسطینی در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به دنبال حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس یک فلسطینی شهید و چهار نفر دیگر مجروح شدند. «محمد علی غنیم» جوان ۲۱ ساله فلسطینی اهل شهرک الخضر در غرب بیت لحم در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. براساس گزارش منابع فلسطینی، این جوان فلسطینی در حین همراهی با اهالی شهرک بیتا در جنوب نابلس در مقابله با حمله نظامیان صهیونیست هدف شلیک گلوله قرار گرفته است. در این درگیری ها دستکم چهار فلسطینی دیگر هم توسط نظامیان صهیونیست مجروح شدند. وزارت بهداشت تشکیلات خودکردان نیز شهادت این جوان 21 ساله بر اثر گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی را تایید کرده است. همزمان به آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی فشارها و جنایات خود را علیه فلسطینیها تشدید کرده است که به افزایش مقاومت فلسطینیها در برابر تجاوزات و موج تازه عمیاتهای استشهادی منجر شده است. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 شهادت یک نوجوان فلسطینی دیگر در جنین 🔹رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که «محمد حسين زكارنة» بر اثر جراحات وارده در تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل طی یورش دیروز به جنین به شهادت رسیده است. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در دیدار امروز خود با فرستاده ویژه سازمان ملل خواستار پایان دادن به نقض آتش‌بس ائتلاف سعودی در یمن شد. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 اسرائیل ۴۰۰ حمله هوایی علیه مواضع ایران انجام داده است 🔹روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از رئیس سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل از سال ۲۰۱۷ تاکنون بیش از ۴۰۰ حمله هوایی علیه مواضع ایران و متحدانش در منطقه انجام داده است. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt
🔴 حمله به دو کاروان لجستیک نیروهای آمریکایی در عراق منابع خبری یکشنبه شب از هدف قرار گرفتن ۲ کاروان لجستیک نیروهای آمریکایی در ذی قار و صلاح الدین عراق خبر دادند. به گزارش تارنمای شفق نیوز، یک کاروان لجستیک نیروهای آمریکایی در مرز استان ذی قار هدف بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت. بر اساس این گزارش، این حمله خسارتی در پی نداشته و کاروان آمریکایی به مسیر خود ادامه داده است. همچنین در استان صلاح الدین یک کاروان لجستیک دیگر آمریکا هدف انفجار قرار گرفت که خسارتی در پی نداشت. حمله به کاروان‌های پشتیبانی، منافع و نیروهای آمریکایی در عراق در طول یکسال و نیم گذشته افزایش یافته است و برخی گروه‌ها توانسته‌اند پایگاه‌های نظامی آمریکا را در «عین الاسد» (الانبار)، «الحریر» (اربیل) و «ویکتوریا» (نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد) هدف قرار دهند. گروه‌های مقاومت در عراق بارها اعلام کردند که در صورت حضور نیروهای آمریکایی در این کشور، به هر شکل، آنها حق خود می‌دانند که با متجاوزان و اشغالگران مقابله کنند. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt