eitaa logo
انصارالمقاومه
107 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
114 فایل
قال الله: الذین قالواربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴نسبت علی کریمی با خاوری و قاتلان صدها کودک در کانادا ▪️علی کریمی توییت زده: "کاش شما هم پرخاشگر بودین ولی ؛ متجاوز، قاتل، اختلاسگر، دزد و فاسد نبودین". ▪️من نمی دانم محتواهایی که به اسم علی کریمی منتشر می شود، واقعا حاصل ذهن خود اوست، یا فقط به نام او منتشر می کنند. اما باید از ناشر این توییت ها -چه خود علی کریمی باشد و چه کس دیگری- پرسید: ▪️"علت اینکه کانادا به دزد و اختلاسگری به اسم محمود خاوری پناهندگی میده، به شما هم پناهندگی میده، چیه؟! ▪️آیا در کشوری که تجاوز به بیش از دویست نفر از کودکان بومیان و دفن گروهی آنها پس از سال ها لو رفته، مقاماتش، عاشق چشم و ابروی تو و محمود خاوری شده اند؟! 🔴 👇 @bidariymelat
. ♦️رئیس جدید پارلمان اسرائیل و همسرش(!) 🔹سند درباره فروپاشی رژیم نامشروع صهیونیستی، روشن تر از این؟! 🔴 👇 @bidariymelat
📊 گزارش جدید صندوق بین المللی پول: رشد اقتصاد هند، روسیه و ایران و سقوط اقتصادهای انگلیس، ایتالیا، کره جنوبی و برزیل 🔹 بر اساس این گزارش هند برای اولین بار با سبقت گرفتن از انگلیس وارد ۵ کشور برتر شد، روسیه هم با ۲.۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۲ نهمین اقتصاد جهان شد و توانست ایتالیا، برزیل و کره جنوبی را پشت سر بگذارد. ایران نیز در آستانه ورود به ۱۰ کشور برتر قرار گرفته است. 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴قهرمان سازی این بار از صدام ⏪رغد صدام، دختر صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، همزمان با نزدیک شدن شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش پیامی را برای مردم عراق ارسال کرد؛ 🔻رغد صدام در پیام صوتی خود که در حساب توئیتر منتشر کرد، گفت: عزیزان! این روز‌ها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رئیس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود. 🔻او با خواندن آیاتی از قرآن به پایدار نبودن ظلم و نابودی قوم ظالمین اشاره کرد و گفت به زودی دوران جدیدی در عراق توسط قهرمانان خاموش وطن آغاز خواهد شد. 👌چقدر این ادبیات و رفتارها شبیه فعالیت های ربع پهلوی است، وقتی در ایران پس از چهل سال بتوان چنان پهلوی را تطهیر کرد که شعار رضا شاه روحت شاد بسرایند، چرا نتوان از صدام قهرمان سازی کرد! اگر فردا گفتند صدام هم اهل شعار آزادی خواهی و طرفدار دموکراسی بود نباید تعجب کرد... . 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از آموزش فیلمسازی
اینک 🎬بچه زرنگ قسمت اول شبکه دو سیما لینک پخش زنده در تلوبیون https://telewebion.com/live/tv۲ با یک اشاره ببینید☝️ . ✅به زودی آرشیو این مجموعه در این کانال↙️ ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 کار جالبی بود ... نظر شما چیه؟ کلیک کن نترس👇 🆔 @binaasho ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه 🆔 آی دی در سروش، تلگرام، آیگپ و ایتا @ansarolmoqawamah در ایتا https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12635 لطفا ارسال گسترده✅ .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 استوری رهبر انقلاب: گاهی اوقات که مثلاً به یک کشوری میرفت، برمیگشت و برای ما گزارش میفرستاد، من وقتی میخواندم این گزارش را، حیرت میکردم از حجم کار عظیمی که در این مثلاً چند روز اتّفاق افتاده. 📡گروه دشمن شناسی، قرارگاه سایبری منهاج ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه 🆔 آی دی در سروش، تلگرام، آیگپ و ایتا @ansarolmoqawamah در ایتا https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12635 لطفا ارسال گسترده✅ .
⭕️ سایت فرانسوی: موشک‌های یمن عربستان را به میز مذاکره بازمی‌‌گرداند ♨️ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری این کشور وعده داده بود که به جنگ علیه یمن پایان خواهد داد، ولی بر عکس عمل کرد. صنعاء نیز تأکید کرد دارد که آمریکا مانع اصلی تلاش برای آتش‌بس در یمن است. 🔻پایگاه خبری «نیوز-۲۴» فرانسه گزارش داد، با وجود اینکه آمریکا مدعی شد که فروش سلاح به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را متوقف خواهد کرد، ولی هیچ گاه این مسئله محقق نشد. محمد بن سلمان ولی‌عهد سعودی هم از نیاز آمریکا به نفت نهایت استفاده را برده و در این زمینه به واشنگتن فشار وارد کرد تا روند گسیل سلاح آمریکایی به ریاض همچنان ادامه داشته باشد. 🔴 پایگاه خبری «وکاله الصحافه الیمنیه» به نقل از این پایگاه گزارش داد، صنعاء که آمریکا را مانع اصلی صلح در یمن می‌داند، اخیرا هشدار داد که حضور نیروهای آمریکایی در باب المندب و نزدیکی سواحل یمن، خطری برای کشتیرانی است. در واقع مسئولان یمنی تأکید دارند که عربستان به صورت نیابتی، به جنگ علیه این کشور ادامه می‌دهد؛ گذشته از اینکه ریاض و ابوظبی در حال سرقت منابع نفتی یمن هستند. 💢 بنا بر این گزارش، عربستان اکنون فرصت دارد به جنگ علیه یمن پایان دهد، و اگر این کار را انجام ندهد، حملات موشکهای بالستیک و کروز یمن به زیرساختهای مهم سعودی، می‌تواند این کشور را مجبور کند که مستقیما به میز مذاکره بازگردد. ‼️این پایگاه خبری در پایان تأکید کرد، صرف نظر از تغییر رخدادها، روشن است که نفوذ آمریکا در شبه جزیره عربستان، به سرعت در حال کاهش است و بخشی از میراث آن، جنگ وحشیانه‌ای است که به زندگی بیش از ۴۰۰ هزار یمنی پایان داده است و هنوز بایدن حاضر نیست به آن پایان بخشد. 💢 در همین ارتباط، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، آذر ماه گذشته شامگاه امروز (یکشنبه) گفت که یمن جانفشانی شهدای خود را فراموش نخواهد کرد و تأکید کرد: «ما در یک جنگ مقدس هستیم و جانفشانی های شهدای بزرگوار را که با خون پاک خود، تاریخ روشنی رقم زدند، فراموش نخواهیم کرد». 🔺او اضافه کرد که این جانفشانی ها باعث شد مردم یمن سر خود را بالا بگیرند و به شجاعت آنان افتخار کنند؛ هر چند دشمن هم پیش از این صنعاء و سایر استان ها را بمباران می‌کرد؛ ولی امروز می‌توانیم به هر حمله‌ای با چندین موشک و پهپاد پاسخ دهیم. 🔴 سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه با بیان اینکه نیروهای مسلح این کشور موفق شدند معادله‌ای در موازنه ترس و وحشت با دشمن ایجاد کنند، تصریح کرد معادله اخیر در راستای مأموریت نیروهای مسلح برای حمایت از منابع حاکمیتی مانند نفت و گاز است. 🔸سریع در پایان تأکید کرد که این معادله توانایی یمن در بازدارندگی و سطح پیشرفته نیروهای مسلح را در حمایت از حاکمیت و منابع این کشور ثابت کرده است. @iran_onlin_ir ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه 🆔 آی دی در سروش، تلگرام، آیگپ و ایتا @ansarolmoqawamah در ایتا https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12635 لطفا ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 "یک و بیست" ساعتی که هیچ وقت فراموش نمی‌شود. 🔹ویژه برنامه سومین سالگرد شهادت سرباز وطن "حاج قاسم سلیمانی" 🔹از امشب هرشب ساعت ۲۱ شبکه افق تهیه شده در مرکز رسانه ای نهضت و شبکه افق @iran_onlin_ir ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه 🆔 آی دی در سروش، تلگرام، آیگپ و ایتا @ansarolmoqawamah در ایتا https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12635 لطفا ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱:پرنده های دشمن به محض بلند شدن از پایگاه هایشان در رصد نیروهای ما قرار میگیرند و به محض نزدیک شدن به محل رزمایش اخطار دریافت میکنند. @iran_onlin_ir ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه 🆔 آی دی در سروش، تلگرام، آیگپ و ایتا @ansarolmoqawamah در ایتا https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12635 لطفا ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شهید سلیمانی از نگاه جنبش جهاد اسلامی ♨️ عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهید قاسم سلیمانی حامی آرمان فلسطین و منافع مردم فلسطین و به طور کلی ملت های عرب منطقه بود. 🔻نافذ عزام از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در گفت و گو با العالم اظهار داشت: موضع ایران به طور کلی و موضع شهید سلیمانی به طور خاص در قبال مسئله فلسطین و قدس موضعی سیاسی نیست بلکه موضعی ایدئولوژیک نیز هست. 🔴 وی تاکید کرد: شهید سلیمانی معتقد بود فلسطین بهترین نشان برای ارزیابی مواضع دیگران است و ملاک صداقت هر فردی است که از اسلام و امت اسلام سخن می گوید. @iran_onlin_ir ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه 🆔 آی دی در سروش، تلگرام، آیگپ و ایتا @ansarolmoqawamah در ایتا https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12635 لطفا ارسال گسترده✅ .