📪 پیام جدید
سلام وقت شما بخیر
من کانال شما رو دنبال میکنم چون با بعضی پیام های شما و نظراتتون کاملا موافق هستم مخصوصا انتقادها به برخی بلاگرها
اما در مورد مطلب اخیرتون که در مورد انتقاد یکی از کانال دارها به آقای رسایی مطرح کردید خواستم نکته ای رو خدمتتون مطرح کنم شاید ناخواسته از نظر شما مغفول مونده.
نمیدونم شما در اقوام نزدیک تون در عربستان حاجی داشتید یا نه ولی پدر و مادر من تو این ایام در حج بودند و بعد از حوادث اخیر ما هر روز پیگیر و نگران برگشتشون بودیم،
حقیقتا اولین باری که پیام آقای رسایی منتشر شد به شدت ناراحت شدم و گفتم چطور ایشون میتونن این حرف رو زده باشن، کسی که نماینده یک ملت هست چطور میتونه همه جوانب رو درنظر نگیره.
از بین این همه کشور آخه عربستان که چند هزار ایرانی در اون هستند.
🧕: شما لطف دارید. ببینید انتقاد درست و به جا به نماینده مجلس بد نیست
اما منظور اون پست، توهین های پروژه ای و تخریب سفارشی بود. چون توهین و بی ادبی زشت کرده بودن فقط برا اینکه اون آدم رو باید تخریب کنن
📪 پیام جدید
ببینید این شهید بزرگوار کاملا درست گفتن
هدف هیچ وقت وسیله رو توجیه نمیکنه...
اینکه یه هدف درست یا ... داری و هرجور هست میخوای بهش برسی این کاملا اشتباهه
میتونستید جور دیگه و یه مدل دیگه این حرف رو بزنید.
من چند بار فیلم رو نگاه کردم.
منظور کسایی بود که واقعا وضعیت زننده دارن
این اشتباهه
ایشون دارن تاکید میکنن به امر به معروف اینکه بی تفاوت نباشیم...
این الان وحدت شکنی بود؟
و اینکه شهدا معصوم نیستن که هیچ کار اشتباهی انجام نداده باشن اینو همه خوب میدونن
ولی این کارشون و حرفشون واقعا درست بود.
شما که از بلاگر ها به خاطر آرایش بدشون ایراد میگیرید که به مراسم امام حسین میرن به نظرتون نباید امر به معروف و نهی از منکر بشن؟
لطفا جواب بدید
🧕: بله نظر من کمترین با نظر شهید بزرگوار کاملا موافقه و شما متوجه منظور نشدید 🙏
📪 پیام جدید
سلام و عرض ادب ،اتفاقا من هم همچین موضوعی رو فهمیدم ،نه تو این اجتماعات اخیر بلکه تو راهپیمایی های چند سال اخیر ،دختر من هم میگه مامان چرا کسی من رو امر به معروف نمیکنه بهم روسری هدیه بده ،همه دوربین ها طرف اوناس
🧕: ای جانم عزیزم
کاش بفهمن که نصف کار فرهنگی و جذب هم اینوره برا خود محجبه ها
هی نگن اینا که خودشون هستن، بریم سراغ اونا که نیستن!
📪 پیام جدید
سلام.یعنی شما میگید اونی که بی حجاب بود اما توسط اسرائیل شهید شده شهید محسوب نمیشه؟؟
چون کانال شیخ فتحی گذاشتن شهید محسوب همیشه یا چی
یا چون گذاشتند میشن پروژه بگیر ؟؟!!!!
🧕: اتفاقاً چقد دلم میخواست از روز اول جنگ که یه سری عکسا درومد درباره این موضوع مطلب بنویسم
اگه بشه تو این یکی دو روز میذارم
انشاءالله
📪 پیام جدید
سلام فیلم شهیدرضوانی از سال قبل هست لطفا هرچی که اطلاع درست ندارید اظهار نظر نفرمایید
و گفتند هم تذکر و نگفتند که بکشیم این افراد! امر به معروف و نهی از منکر جز دین است تازه این فیلم سال قبل ایشون و تذکر درست و بجا .....
🧕: کاش بفرمایید ما کجا گفتیم بکشیمشون؟!
بعد ینی چون فیلم سال قبله دیگه تا امسال نظر شهید عزیز تغییری کرده؟
📪 پیام جدید
سلام آنتی بیوتیک جان، من مدتها بیخیال عالم بودم ولی الان یکچیزایی از ملت دیدم که داره عصبیم میکنه،یه کانال نقد زدم اما بیشتر دینیه تا اجتماعی، مثلا دروغ های دینی که سالها تو گوشمون میخوندن، حرف های بی سند سخنران ها و آخوند های بالا منبری،هنوز دنبال عضو گرفتن نرفتم و فقط برای خودم مطلب میگذارم، گاهی شک میکنم کارم درسته یانه، مثلا شما مطالب بروز بیشتر میگذاری ولی چیزهایی که من میگذام یکم متفاوته، نظر شما چیه؟؟ کانالم اینه میتونی ببینی و نظرتون رو بگی
🧕: عزیزم شما قدم رو برا خدا بردار. خودش کمک میکنه انشاءالله
خوبه کانالتون
تو راه تبیین قدم برداشتید
هدایت شده از آنتی بلاگر
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/440
من به شخصه چند خط آخر حرفاتونو تکذیب میکنم
نظام رو برای خودتون مصادره کردید حواستون هست؟!
فکر کردید مملکت فقط برای محجبه ها و چادری هاست؟!
ماها هیچی نیستیم؟! هر کی غیرمحجبه است از دین و نظام و رهبر بیزاره؟!
حالا خوبه بین شهدا چه قدر خانم غیر محجبه داشتیم!
#نظام_و_کشور_رو_مصادره_نکنیم!
🧕: دیگه قیمه ها رو نریزید تو ماستا
آسمون و ریسمون چرا میبافید 😐
مگه گفتیم شماها رو نشون ندن؟ 🤦🏻♀
یه ذره با دقت بخونید مطلب رو
گفتیم همه اقشار رو با هم نشون بده به یه اندازه
همون اندازه که شما سهم دارید، بقیه هم داشته باشن
بعد الان اون پست چه ربطی داشت به بیزاری غیر محجبه از نظام؟ 😵💫
📪 پیام جدید
بگین انشاءالله ن
ایشالا معنی بدی داره
همین خداقووت
🧕: درسته. چشم. محاوره ای گفتم 🚶🏻♀
📪 پیام جدید
سلام من خودم به عنوان یه محجبه بعد از سه سال از تهران اومدم شهرستانمون شهری که اونقدر خانواده ها مذهبی بودند وروی چادر غیرت داشتند به وضوح دیده میشد که که تعداد چادری ها کم شده و عده ای هم عبا پوش شدند،فضای مجازی و فرهنگی ما به شدت داره کار میکنه برای کاهش حجاب و حیا ،ومن که فکر میکردم فقط تهران اوضاع اینجوریه ،اونقدر که کم حجابی شهرستانی ها منو ناراحت کرد حتی بیشتر از تهران!فکر نکنیم جنگ فقط فیزیکیه جنگ نرم خودش داستانیه برا خودش کاش به همه بگیم یا علی گفتن کجا وبا علی بودن کجا ،هممون به حرف کارمون درسته اما پوشش الهی و فاطمی وحیا نشون میده ما شیعه راستین هستیم
🧕: دقیقا من این مدت به این فکر میکردم کاش به بد حجابی که تو این تجمعات داره کاملا آگاهانه و با دل و جون مرگ بر آمریکا و اسرائیل میگه، بفهمونیم که بابا به خدا بی حجابی و بی حیایی و سبک زندگی غربی هم حمله همین دشمنه
📪 پیام جدید
الآن وقت این حرفا نیست واقعا خجالت آوره.الآن وقت ایجاد دو قطبی نیست.این حرفارو بگذارید برای بعد الان فقط باید به فکر همدلی و اتحاد بود
🧕: لعنت به اونی که دوقطبی ایجاد کنه
مردم ایران، متحد با هم، پای کشور و نظامن. الحمدلله
📪 پیام جدید
عااااشق کانالتم بخدا یعنی هروقت دلم پر میشه از حجاب استایلا و آدمای سستی که به هردلیلی فکر میکنن باید عقب نشینی کنن تا وضعیت درست بشه میام پیاماتو میخونم و به درست بودن مسیر م و اعتقادی که دارم مطمئن تر میشم ان شاالله عاقبت بخیر باشی لطفا پرقدرت ادامه بده♥️🌷
🧕: شما که لطف دارید ولی به خدا برا خودمم همین اثر رو داره دقیقاً
همین حس تقویت و درستی راهمون. انشاءالله بتونیم در کنار هم قدمهای موثری برداریم ✌️
📪 پیام جدید
من نمیدونم چرا شما ها الکی نظر میدید
واقعا این درست نیست تو کاری که خودمون توش مهارت نداریم الکی نظر بیجا بدیم
آخه شماها از سیاست چی سرتون میشه واقعا که میآید تحلیل میکنید عراقچی آتش بس کرده رهبر مخالفه مگه شماها از پرده سیاست و دل رهبری خبر دارید بعدشم آتش بس یک چیز اجباریه اگر اونا آتش بس نمیکردند ایران یک کشور جنگ طلب معرفی میشد در حالی که ما از اول جنگ رو شروع نکرده بودیم ولی اگر آتش بس میکردند میگفتند ایران با ما سر جنگ داره و کلا تاریخ عوض میشد .دلیل نمیشه هر کسی بیاد در این مورد نظر بده و حرص بخوره که چرا آتش بس شده آخه به شماها چه !!
من دوستم میگفت زنگ بزن اعتراض من که آتش بس نکنند مملکت که بی صاحب نیستش خودشون اندازه شما فهم دارند که بدونن آتش بس غریبه ودارند خودشو ن آماده میکنه
🧕: دوست عزیز حالا من که تو کانال درباره اینکه آتش بس باید میشد یا نه حرفی نزدم و صرفا گفتم این موضوع فقط در اختیار رهبریه که ایشون هم چیزی نگفتن
یه سوال دارم از خدمتتون. چرا بعد از فتح خرمشهر و عقب نشینی رژیم بعث، امام گفتن جنگ باید ادامه پیدا کنه و هشت سال طول کشید؟ آیا جنگ طلب معرفی نمیشدیم؟