eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید سلام درباره‌ی این مطلب: https://eitaa.com/Antibiootic/5175 که درباره‌ی سوال بودن شهید حساب کردن گناهکاران اجتماعی‌ست، انگار دلتان نیامده کسانی را که کوهی از گناهان جاریه بر گردنشان است، شهید حساب نکنید. شاید هم جرئت نکردید. نمی‌گویم قضاوت کنید و حرف شما درست است؛ اما آن روی سکه را هم بگویید و خجالت نکشید. بگویید که اگر هم توبه نکرده باشند، آن دنیا شهید محسوب نمی‌شوند و بدجور گرفتارند. به همین صراحت! 🧕: بله راستش جرأت نکردم چون نمی‌دونم...
📪 پیام جدید می‌شه درست بنویسید؟ یعنی ✅ برای ✅ ینی❌ برا ❌ 🧕: بابا می‌خوام راحت حرف بزنیم خب 🥴 ما با هم ندااااریم
📪 پیام جدید بالاخره همین مقدارم که خدا بخشی از گناهان فرد رو ببخشه خیلی خوب و زیاده . که همین توفیقو به مثل منی نداده و من با این حجاب با اینهمه گناه میمیرم و اون با اون ظاهر بعضا بی حجاب با نصف گناهاش شهید میشه 🤷‍♀️ میخوام بگم نمیدونم چرا قانع نشدم ینی قانع هستم از لحاظ عقیدتی ها 😁 ولی اینطوری نه... 🧕: از کجا میدونید خدا توفیق بیشتری به شما نده؟ مگه خدا بخیله؟ مگه میشه ببینه بنده جوونش به خاطر خدا پا رو نفسش گذاشته و گناه نمیکنه و بهش توفیق نده؟ گناهش رو نبخشه؟
📪 پیام جدید سلام و وقتتون بخیر من اصلا نسبت به حجاب شبهه ای ندارم و چادر و حجاب رو ارزشمند میدونم و هیچوقت شکی روش ندارم ولی این استدلال خب برای همه هست . بالاخره خدا به اونها توفیق شهادت داده درسته درجه داره ولی خب قطعا مای با حجاب هم اگر شهید بشیم معصوم و با مقام والا نیستیم و شاید در مقام همون فرد شهید بشیم . پس چه فرقی میکنه که الان خدا این توفیق رو به اون با اون ظاهر داده ولی به مثل منی با این ظاهر نه . من خودم اصلا موافق این حرفا نیستما😁 باید بگم برای خودمم شبهه اس که واقعا ذهن آدمو درگیر میکنه 🫠 شهید مجاهد متفاوته اون مقام بالا داره. ولی شهید اینطوری فرق نمیکنه. بازم میشه گفت خدا توفیق همین مقدار هم به اون داده نه به مثل منی. که حتما گناه من با حجاب از اون بیشتر بوده بدون حجاب . نمیدانم 🧕: اصلا اینجوری نگاه نکنید حساب کتابای خدا رو 🤦🏻‍♀ شما چه میدونید الان برا چی موندید و اونا رفتن؟ موندن ما تو این دنیا مهلت بیشتریه برا کسب توشه آخرت برا بیشتر ثواب کردن برا بیشتر یاری کردن دین و امام زمان چرا فک نمیکنید که خدا لطف کرده ما الان باشیم تا دستمون رو پر تر کنیم تا بعدا به ما هم توفیق شهادت بده بعدم تو پست گفتم ما نمی‌دونیم خدا برا چه کار خوبی به اونا توفیق شهادت داده قطعا بی حساب کتاب نبوده که
📪 پیام جدید سلام وقت بخیر اتفاقا برای بنده هم این سوال پیش اومده بود اما یه مسئله دیگه ای که ذهنم رو مشغول کرده، انتشار تصاویر بی‌حجاب و کم حجاب این شهیده های عزیز هست. درسته که در این دنیا، در این بخش از دستورات الهی کوتاهی ای داشتن اما الان روحشون آگاه شده و مطمئنا به یقین کامل رسیدن در زمینه حجاب و احتمالا حسرت این رو هم میخورن که ای کاش این دستور الهی رو هم رعایت میکردن تا درجات بالاتری داشته باشن و به نظرم بهتره عکس های این عزیزان رو با حجاب منتشر کنیم با توجه به این که روحشون به آگاهی کامل رسیده، مطمئنا اذیت میشن که تصاویر بی حجابشون بین نامحرم ها پخش و دیده میشه. فکر میکنم این مورد رو اگر رعایت کنیم، باعث آرامش بیشتر روح این عزیزان میشیم. 🧕: بله بله قطعا همینطوره خیلی از کانالا برا ویو این کار رو کردن و اشتباهه
📪 پیام جدید سلام. من حجاب رو رد نمیکنم ولی هر باحجابی هم مورد تایید نیست . دین ما مثل پازل هست یکیش حجابه اما آیا به بقیه این پازل درست پرداخته میشه؟. خیلی سخته تو جامعه الان که همه عقلشون تو چشمشونه باحجاب باشی. وقتی دختری باحجابی به آدم میگن افسرده است یا راهبه شده ولی وقتی بد حجاب میبینن میگن بروز وامروزی وشاد واحساسی و... وهیچ برچسب منفی نمیزنن که مبادا آسیبی بزنن یا بخورن؟! 🧕: اولا که بله درسته. مریم رجوی هم حجاب داره اما همه می‌دونیم که جاش وسط جهنمه دوماً حجاب مسئله مهمیه چون مرتبط با اجتماعه و فردی نیست. پس نسبت به گناهان دیگه اثرات بیشتری داره سوما نظر خدا مهمه، نه مردم. ما تو قبرمون با خدا طرفیم
📪 پیام جدید الان مو بیرون گذاشتن وبد حجاب بودن رو گناه نمیدونن اما توی مجالس امام حسین میرن گریه هم حتی میکنن ولی اصلا نمیگن که کارشون اشتباهه. جامعه هم تاثیر داره شما اینجا هزاری بگی حجاب فلان حجاب بهمان وقتی تو متن جامعه میبینی به فرد باحجاب سرد وسنگین برخورد میکنن وبه فرد بدحجاب با عزت وافتخار و... شما هم باشید جذب کدوم طرف میشین 🧕: نه من زیاد موافق این نیستم که با باحجاب برخورد بد میشه من خودم به شخصه کم پیش اومده برام و البته مهم هم نیست شاید خیلیا ذهنیت منفی پیدا کردن بر اثر رسانه هایی که میگن چادریا و محجبه ها فلانن... اگر میخوایم به خاطر برخورد مردم، جذب حجاب بشیم که فاتحه بقیه مسائل زندگی مون هم خونده س...
📪 پیام جدید یکی از علما بعد یه مدتچله نشینی امام زمان رو میبینه که تو یه خونه کنار یه جنازه نشسته آقا میگن چرا دنبال ما میگردین ؟مثل این خانوم جوری زندگی کنین که من دنبال شما بیام این خانوم در زمان منع حجاب توسط رضا شاه چند سال تو خونه مونده تا نامحرمی اونو بی حجاب نبینه(متن کامل روایت طولانی بود)در اهمیت حجاب همین بس و تو شهادت یه شرطی داریم خدا همه چیز رو میبخشه الا حق الناس !!! اون شهید احتمالا کار های خوب زیادی کرده که لایق شهادت بوده اما این به معنای بی گناهی و پاکی کامل اون فرد نیس 🧕: بله حق الناس رو یادم رفت بنویسم تو متن
📪 پیام جدید به قول خودتون درجات شهادت مختلفه‌ شما بگین آیا مقام اون شهیدی مثل سرداران بزرگ یا مدافعان حرم با کسی که تو خونش شهید شده یکیه؟درحالی که برای یکی جبر بوده و دیگری با اختیار دفاع از مردم و کشور رو به زندگی راحت ترجیه داده؟ 🧕: بله دیگه منظورم همینه که میگم مختلفه
📪 پیام جدید خیلی هم عالی و جامع و کامل ، بستگی به خود خدا داره با ما چه کنه و اون دنیا هم حتی ممکنه ببخشه یا نبخشه ، ولی عقل میگه باید به حرفش گوش کنیم ، کار از محکم کاری عیب نمیکنه ، گناه بیحجابی هم حق‌الناس داره ، و باید حلالیت طلبید و اونو ملت باید ببخشن . میدونم خیلی گناه های حق‌الناس هم هستن مثل تهمت خب بی‌حجابی هم یکیشه دیگه دلیل نمیشه بی‌حجابی رو از بقیه جدا کنیم و بگیم تهمت نزنی و بی‌حجاب باشی اکی هست ، هر دو گناهن 🧕: درباره حق الناس بودنش مطمئن نیستم. می‌دونم که گناه اجتماعیه و نه فردی اما اینکه حقی از حقوق مردم باشه رو دقیقا نمیدونم
📪 پیام جدید خوب مگه نمیگین شرط شهید شدن، شهید بودن است. الان چطور؟ اگه کسی شهید شده پس یعنی شهیدانه زندگی کرده دیگه. الان کسایی که حجاب کامل نداشتن و به قولی شهید شدن چجور شهیدانه زندگی کردن؟ خودتون هم بیان کردین که گناه بد/بی حجابی کم نیست پس نمیشه هم گفت چون فقط دلشون پاک بوده شهادت نصیبشون شده. من با این بخش از پیامتون هم که گفتید شهدا درجه‌های مختلفی دارند مخالفم از نظر من شهدا همه یه درجه دارن اونم همنشین پیامبر هستند و کسایی که حالا بی گناه کشته شدن رو هم ما شهید می پنداریم‌شون، شاید واقعا شهید محسوب نمیشن... 🧕: درباره بخش دوم پیامتون مطمئنم که اشتباه میگید. چون شهدا خیلی درجات و مقام‌های متفاوت با هم دارن و این تفاوت، عین عدالته اما درباره بخش اول نمیتونم نظر قطعی بدم چون نمی‌دونیم بین خدا و بنده ش چی بوده و چرا این توفیق قسمتش شده اما اینم بدونید که حتی اگر کسی به دست یه نفر که دشمن دین و انقلاب هم لزوما نیست، عمدا به قتل برسه، حتی اونم بخاطر این نوع کشته شدن، پیش خدا مورد توجه قرار میگیره و بخشی از گناهش برا همین پاک میشه
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/491 نه بی حجابی حق الناس نیست . میتونن زنگ بزنن از دفتر رهبری بپرسن 🧕: اینجور مسائل خیلی دقیق و ظریفه و اسلام هم دینیه که همه چیزش برا اساس منطق و استدلاله اما حق الناس نبودنش از گناه اجتماعی بودنش، چیزی کم نمیکنه