📪 پیام جدید
سلام. من حجاب رو رد نمیکنم ولی هر باحجابی هم مورد تایید نیست . دین ما مثل پازل هست یکیش حجابه اما آیا به بقیه این پازل درست پرداخته میشه؟. خیلی سخته تو جامعه الان که همه عقلشون تو چشمشونه باحجاب باشی. وقتی دختری باحجابی به آدم میگن افسرده است یا راهبه شده ولی وقتی بد حجاب میبینن میگن بروز وامروزی وشاد واحساسی و... وهیچ برچسب منفی نمیزنن که مبادا آسیبی بزنن یا بخورن؟!
🧕: اولا که بله درسته. مریم رجوی هم حجاب داره اما همه میدونیم که جاش وسط جهنمه
دوماً حجاب مسئله مهمیه چون مرتبط با اجتماعه و فردی نیست. پس نسبت به گناهان دیگه اثرات بیشتری داره
سوما نظر خدا مهمه، نه مردم. ما تو قبرمون با خدا طرفیم
📪 پیام جدید
الان مو بیرون گذاشتن وبد حجاب بودن رو گناه نمیدونن اما توی مجالس امام حسین میرن گریه هم حتی میکنن ولی اصلا نمیگن که کارشون اشتباهه. جامعه هم تاثیر داره شما اینجا هزاری بگی حجاب فلان حجاب بهمان وقتی تو متن جامعه میبینی به فرد باحجاب سرد وسنگین برخورد میکنن وبه فرد بدحجاب با عزت وافتخار و... شما هم باشید جذب کدوم طرف میشین
🧕: نه من زیاد موافق این نیستم که با باحجاب برخورد بد میشه
من خودم به شخصه کم پیش اومده برام و البته مهم هم نیست
شاید خیلیا ذهنیت منفی پیدا کردن بر اثر رسانه هایی که میگن چادریا و محجبه ها فلانن...
اگر میخوایم به خاطر برخورد مردم، جذب حجاب بشیم که فاتحه بقیه مسائل زندگی مون هم خونده س...
📪 پیام جدید
یکی از علما بعد یه مدتچله نشینی امام زمان رو میبینه که تو یه خونه کنار یه جنازه نشسته آقا میگن چرا دنبال ما میگردین ؟مثل این خانوم جوری زندگی کنین که من دنبال شما بیام این خانوم در زمان منع حجاب توسط رضا شاه چند سال تو خونه مونده تا نامحرمی اونو بی حجاب نبینه(متن کامل روایت طولانی بود)در اهمیت حجاب همین بس
و تو شهادت یه شرطی داریم خدا همه چیز رو میبخشه الا حق الناس !!!
اون شهید احتمالا کار های خوب زیادی کرده که لایق شهادت بوده اما این به معنای بی گناهی و پاکی کامل اون فرد نیس
🧕: بله حق الناس رو یادم رفت بنویسم تو متن
📪 پیام جدید
به قول خودتون درجات شهادت مختلفه شما بگین آیا مقام اون شهیدی مثل سرداران بزرگ یا مدافعان حرم با کسی که تو خونش شهید شده یکیه؟درحالی که برای یکی جبر بوده و دیگری با اختیار دفاع از مردم و کشور رو به زندگی راحت ترجیه داده؟
🧕: بله دیگه منظورم همینه که میگم مختلفه
📪 پیام جدید
خیلی هم عالی و جامع و کامل ، بستگی به خود خدا داره با ما چه کنه و اون دنیا هم حتی ممکنه ببخشه یا نبخشه ، ولی عقل میگه باید به حرفش گوش کنیم ، کار از محکم کاری عیب نمیکنه ، گناه بیحجابی هم حقالناس داره ، و باید حلالیت طلبید و اونو ملت باید ببخشن . میدونم خیلی گناه های حقالناس هم هستن مثل تهمت خب بیحجابی هم یکیشه دیگه دلیل نمیشه بیحجابی رو از بقیه جدا کنیم و بگیم تهمت نزنی و بیحجاب باشی اکی هست ، هر دو گناهن
🧕: درباره حق الناس بودنش مطمئن نیستم. میدونم که گناه اجتماعیه و نه فردی
اما اینکه حقی از حقوق مردم باشه رو دقیقا نمیدونم
📪 پیام جدید
خوب مگه نمیگین شرط شهید شدن، شهید بودن است. الان چطور؟ اگه کسی شهید شده پس یعنی شهیدانه زندگی کرده دیگه. الان کسایی که حجاب کامل نداشتن و به قولی شهید شدن چجور شهیدانه زندگی کردن؟ خودتون هم بیان کردین که گناه بد/بی حجابی کم نیست پس نمیشه هم گفت چون فقط دلشون پاک بوده شهادت نصیبشون شده. من با این بخش از پیامتون هم که گفتید شهدا درجههای مختلفی دارند مخالفم از نظر من شهدا همه یه درجه دارن اونم همنشین پیامبر هستند و کسایی که حالا بی گناه کشته شدن رو هم ما شهید می پنداریمشون، شاید واقعا شهید محسوب نمیشن...
🧕: درباره بخش دوم پیامتون مطمئنم که اشتباه میگید. چون شهدا خیلی درجات و مقامهای متفاوت با هم دارن و این تفاوت، عین عدالته
اما درباره بخش اول نمیتونم نظر قطعی بدم چون نمیدونیم بین خدا و بنده ش چی بوده و چرا این توفیق قسمتش شده
اما اینم بدونید که حتی اگر کسی به دست یه نفر که دشمن دین و انقلاب هم لزوما نیست، عمدا به قتل برسه، حتی اونم بخاطر این نوع کشته شدن، پیش خدا مورد توجه قرار میگیره و بخشی از گناهش برا همین پاک میشه
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/491
نه بی حجابی حق الناس نیست . میتونن زنگ بزنن از دفتر رهبری بپرسن
🧕: اینجور مسائل خیلی دقیق و ظریفه و اسلام هم دینیه که همه چیزش برا اساس منطق و استدلاله
اما حق الناس نبودنش از گناه اجتماعی بودنش، چیزی کم نمیکنه
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/493
قطعا کم نمیکنه . همونطور که رهبری گفتن بی حجابی حرام شرعی و سیاسی هست . اما حق الناس نیست که بخوان به تک تک افراد تو قیامت پاسخگو باشن
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام ممنون از مطالبتون
درمورد اینکه هرکسی توسط دشمن کشته بشه الزاما شهید نیست و مسائل اعتقادی و اعمالش تعیین کننده س حتما از قتیل حمار هم بگید که در رکاب پیغمبر و درسپاه اسلام جنگیدو کشته شد ولی شهید نشد. مطلبی رو کانال بیداری ملت از قول عالیه سادات نوشته که همه زندانیان کشته شده اوین شهیدند. مطلبی کاملا نادرست
🧕: اگر لینک دارید بفرستید برام
ولی اگه همونی باشه که درباره تفاوت مقام شهدا بود، به نظرم چیز نادرستی نداشت
📪 پیام جدید
من یه جا خوندم از این جهت حق الناس هستش که ممکنه یک فرد با بی حجابی و بدن نمایی دل مردیو بلرزونه که زن و بچه داره و باعث بشه اون خانوم دیگه به چشم شوهرش نیاد یا اصلا زندگیشون خراب بشه
🧕: خب در اینصورت باید گفت اون مرد هم عقل و اختیار داره و خدا گفته تقوا داشته باش
اما وقتی بگیم گناه اجتماعی ینی اینکه با این گناهش داره اینجوری جامعه رو خراب میکنه
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/491
اینکه امنیت اخلاقی جامعه رو گرفته کافی نیست؟
داره به تغییر ذائقه ی مردم و عادی سازیش هم کمک میکنه.
درضمن چه شهیدایی بودن که وصیت به حجاب کردن، بی حجابی پامال کردن خون اون ها و حقشونه. پس حق الناسه.
شما فکر کن منه محجبه با خانواده و برادرام نمیتونم برم شهربازی بس که وضع خرابه، این حق الناس نیست؟
ما امنیت اخلاقی نداریم
فقط به بدحجابی نگاه نکنید، بی حجابی که با تاپ و شلوارک میاد، مزاحم بقیه نیست؟
همه باید سرپایین راه برن تا اینا *ازادی!* داشته باشن؟
ازادی بقیه چی؟!
🧕: بله متأسفانه... میگم دیگه اسمش گناه اجتماعیه ینی گناهی که فردی نیست و آسیبش به همه مردم میرسه.
📪 پیام جدید
دارم از کانالتون زده میشم چون به نظرم بعضی موضوعاتو دارید تعصبی پیش میبرید
مصاحبه ها اگر بیشتر خانمای غیر محجبه رو نشون میده شاید به این دلیله بگه آقای نتانیاهو، آقای ترامپ، آقای دشمنی که این همه سال کار کردی غیر محجبه ها رو از نظام و کشور زده کنی ببین تیرت به سنگ خورد! ببین ما ملت ایران همه پشت همیم!
والا من هرچی مصاحبه ها رو نگاه میکنم هم خانم چادری حضور داره و هم غیر چادری
خانمای چادری هم که فکر میکنن تعدادشون کمه برای اینه توی تجمعات شرکت نمیکنن! وگرنه بیان بیرون میبینن تعدادشون چه قدر زیاده!!!
🧕: بله نیت مصاحبه ها همینه
اما نباید افراط کرد و تک بعدی بود
ینی نباید فقط هدفمون دشمن باشه
باید به اثراتش به مردم خودمون هم توجه کنیم
اینکه افراط شد فقط نظر من نبود و خیلیا اینجوری گفتن
دوست عزیز من برا مطلب گذاشتن تو کانال، به زده شدن شماها که نباید فک کنم
والا منم راههای جذب اعضای کانال رو بلدم که مثل خیلی از کانالا چیزی از حجاب نگم که جذب بالا بره و یه وقت ریزش نکنه
اما هدفم اینجا چیز دیگه ایه