eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید مگه شهدایی نداشتیم که حق الناس گردنشون بوده و شهید شدن و رفتن اون دنیا تو خواب دیدنشون گفتن حق به گردنمون هست و تا طرف راضی نشه نمیتونیم بریم بهشت فقط شهید شدن کافی نیست شاید قسمتشون اینجور بوده دلیل نمیشه تا کسی این حرف و زد شما تایید 🧕🏻: بله منم که تایید نکردم!
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5174 فرض کن، مهدی زهرا به تو گردد ظاهر ظاهرت هست چنان گونه خجالت نکشی؟
📪 پیام جدید سلام شیخ فتحی هزارتوهین به ایتا می‌کنه کسی کاریش نداره چرا؟ 🧕🏻: خیلی جالبه. به وسیله همین ایتا دیده شد و معروف شد. حالا برا ما شده سلطان توییتر و کلاب هاوس که به ما میگه ایتایی ها 😂😂😂😂 شیخ بامزه!
📪 پیام جدید سلام من کانال شمارو را دنبال میکردم ولی جدیدا حرفایی عجیبی از شما میبینم مثل اینکه شما هم دارید از را ه به در میشید خدارحم کنه https://eitaa.com/Antibiootic/5174 🧕🏻: سلام. دعا کنید عاقبتم به خیر بشه
📪 پیام جدید سلام وقت بخیر ، ضرب‌المثل هر کی رو توی قبر خودش میذارن رو یه جاسوس انگلیسی به نام مستر همفر ماموریت داشته که توی ممالک اسلامی از جمله ایران جا بندازه ( سند : کتاب خاطرات همفر یا کتاب دست‌های‌ناپیدا ) او ضرب‌المثل‌هایی مثل هر کی رو توی قبر خودش میذارن ، عیسی به دین خود موسی به دین خود ، رطب خورده منع رطب کی کند و... برای بی‌‌تفاوت کردن مردم نسبت به همدیگه و ترک امربه‌معروف‌ونهی‌از‌منکر رایج کرده. لطفا استفاده نکنید❤️ 🧕🏻: سلام. بله میدونم که حرف خوبی نیست. اما خلاف غرض اصلی ضرب المثل ازش استفاده کردم
📪 پیام جدید پاسختون به شبهه ای ک فرمودید اصلا قانع کننده نیست شبهه ی من برطرف نشد و همچنان برام سواله چطور ممکنه شخص بی ححاب شهید نامیده بشه 🧕🏻: البته که بعید میدونم شما همون دوستمون باشید ولی خب دیگه همینقدر بلد بودم که توضیح دادم
📪 پیام جدید 💭 پاسخ به یک شبهه؛ آیا همه شهدا نزد خداوند شهیدند؟ حتی بدحجاب‌ها؟! ◻️ وقتی از یک شهید تجلیل می‌کنیم، ممکن است فکر کنیم که حتماً باید فردی باشد که به جایگاه رفیع شهادت «عند ربهم یرزقون» رسیده باشد؛ اما در واقع، اینگونه نیست. ما کسانی را که در راه وطن، در راه مبارزه با دشمن (مثل اسرائیل) یا حتی کسانی که در زندگی عادی خود مظلومانه کشته شده‌اند، بزرگ می‌داریم. چرا؟ چون تقدیر از این افراد، تعظیم شعائر الهی است و به تقویت جبههٔ حق کمک می‌کند. ◻️ وقتی ما کشته شدگان توسط این رژیم جنایت‌کار را حتی اگر از نظر شرعی، کامل نبوده باشند، شهید می‌نامیم، در واقع جنایت‌های این رژیم را برملا کرده و نشان می‌دهیم که آنها حتی به غیرنظامیان و زندانی سلام جهت بهره برداری بدون ذکر آدرس و نام با تشکر 🧕🏻: بله اما اون پست درباره ضرورت حجاب و وزنه سنگین گناه بی حجابی بود
📪 پیام جدید مجاهدی که در راه خدا شهید می شود، اجرش بیش از کسی نیست که قادر بر گناه است، ولی مرتکب گناه نمی شود؛ نزدیک است که شخص عفیف، ملکی از ملائکه باشد. نهج البلاغه؛ حکمت ۴۷۴
📪 پیام جدید ❌ جدیدا هم یک عده به شغل مهم مسئول بنیاد شهید در درگاه الهی منصوب شدند و راه افتادند می گویند فلان افراد مثلا بی حجاب و بی نماز و... که در جنگ اخیر کشته شدند ، نیستند !!! یعنی امام خمینی و رهبری عزیز باید برن پیش این جماعت یک دور کامل مباحث اسلام شناسی و شهید شناسی ببینن تا از این به بعد به این کشته ها شهید نگن ، آفرین به حماقت این جماعت که راحت دارند نقش نفوذی موساد و اسرائیل رو بازی میکنن تا به هر نحوی که شده در جامعه تفرقه ایجاد کنند. حضرت آقا حتی آن 61 نفری که در حادثه تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت جان باخته بودند را حساب کرده بود. واقعا خدای این جماعت متوهم گویا فرق دارد حتما !!! اگر آن افراد بی حجاب بودند ، بی نماز بودند ی 🧕🏻: پیامتون کامل نیومده. ولی ربطی به بحث نداشت صحبت شما. اعلام شهید توسط بنیاد شهید به منزله تعیین تکلیف برا خدا نیست که ! عنوان شهید در بنیاد شهید مشمول یه سری امتیازات و امکانات هر چند محدود میشه و کاملا فرق داره داستان با اونی که صحبتش رو کردیم!
📪 پیام جدید سلام متن حجاب که داخل کانال گذاشته بودین را تو گروهمون فرستادن اینطوری جبهه گرفتند میشه بفرمایید جوابشون را چی بدم خواهش میکنم این پیام نشر ندید این پیامها جز دوقطبی کردن جامعه هیچ چیز دیگه ای نداره الان که مردم متحد شدند میخوان با این پیامها اتحاد وهمبستگی مردم بهم بزنند ما مگه خدا هستیم که قضاوت کنیم چه کسی شهید وچه کسی شهید نیست بله بی حجابی گناهه ولی ما خدا نیستیم از کجا معلوم اون خانمی که با حجابه گناه کبیره انجام نداده باشه ما خدا نیستیم که کسی قضاوت کنیم 🧕🏻: بهشون بگید لااقل متن رو با دقت بخونید. تو متن هم نوشته شده که خدا میدونه... توضیح برا خودمونه که دچار اشتباه نشیم فک کنیم حجاب مهم نیست برا خدا. اینا فقط یاد گرفتن هی بگن وحدت و دوقطبی! اما اینکه به چه قیمتی بهش برسن رو فکر نمیکنن درباره ش
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/509 دعا بخون دعا مخصوص برا بیداری نماز صبح گوگل بزنی میاره
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/508 شما متوجه پیام بنده نشدید منظور من اینه که هر کسی که میگه فلانی شهیده وپاک و بی‌گناه اصلا درست نیست و گناه اون قرار نیست به خاطر شهادتش واسش حذف بشه. و همینطور خیلی ها رئیسی رو شهید نمی‌دونن اما چون از حامیان کم/بد حجابان هستند و باتوجه به اینکه یه‌سری از شهدای اخیر هم حجاب کاملی نداشتند؛ این افراد رو فقط شهید می‌دونن😐 در رابطه با بند دوم پیامتون هم میتونم بگم اگه نظرتون اینه پس بیجا می کنید به حجاب این و اون گیر میدید....شما که از دل مردم خبر نداری پس نمی تونی بگی چرا فلانی حجاب نداره و هرجور دلش بخواد میاد بیرون...شاید اون لیاقت شهادت داشته باشه...تو که نمیشناسیش😒