eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/447 دقیقا مجلس اهل بیت جای مشروب خور هست، جای مشروب نیست. جای بد حجاب هست، جای بی حجابی و ولنگاری نیست. جای دزد هست، جای دزدی نیست. جای دروغگو و اهل غیبت و... هست، جای دروغ و غیبت نیست. پس اگه گناهکاری بیا، ولی با گناهت نیا. تا امام تو رو ببینه نه گناهتو.
📪 پیام جدید سلام علیکم خدا قوت خواهر میگم میشه یه کانال معرفی کنید،که سرشون به تنشون بیارزه،تو بحث سیاسی منظومه. ببین واسه این جنگ تحمیلی،همه کارشناس شده بودن،من جمله خودم😂 وای که چقدر حرص خوردم از حرفا و موضع گیری های همه. گفتم ببینم شما خودت چطوری به این بصیرت و آگاهی رسیدی ؟؟ اگه یه گریزی هم به این مطلب بزنی بد نیس. اگه هم کانالی چیزی هست ،که بگید ممنون میشم. اگه هم میخای تو پیوی خودم بگی،یه پیام بده تو کانال با اسم رمز پنی‌سیلین 😂 من بهتون پیام بدم. اگه هم پیام منو نمیخونید،جواب نمیدید،که هیچی 🧕: سلام به نظرم همه ممکنه یه وقتایی حرف درست بزنن و یه وقتایی نه ینی ممکنه خود منم یه وقت تحلیل درستی نداشته باشم اما اینو می‌دونم که نهایت سعیم رو میکنم که درست ببینم و فکر کنم کتاب زیاد بخونید، مطالعه زیاد به شما بینش میده مخصوصاً کتابهای شهید مطهری خیلی این خاصیت رو داره ذهن شما رو باز می‌کنه بیانات رهبری رو درباره مسائل مختلف بخونید مثلا یه موضوع رو سرچ کنید و درباره اون بخونید تو بیانات ایشون به کانالها و افراد، خیلی نمیشه اعتماد کرد 😬 برا همین میگم نمیشه صد در صد دنبالشون رفت
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5175 بله درسته اون کسایی که شما بهشون شهید میگین درجه های مختلفی دارن چون به هر کسی که دشمن نابودش کنه لقب ارزشمند شهید رو نسبت می‌دید اما اون شهیدانی که واسه پیامبر عزیز بودند و فکر می کنم منظور حاج قاسم هم از شهدا در جمله 《شرط شهید شدن، شهید بودن است》کسانی بوده که واقعا شهید هستند؛ همه با هم در یه قسمتی از بهشت قرار می‌گیرن. با این حساب من می تونم قبول کنم آقای رئیسی که برای خدمت به این مردم و تلاش برای بهبودی کشور به سفر رفتند و از دنیا رفتند، شهید هستند؛ اما نمی تونم بپذیرم کسانی که در جنگ ۱۲ روزه در حالی که داشتن خیلی معمولی زندگی می کردن و کشته شدن قطعا شهید هستند. 🧕: بله برا همین میگم درجات مختلفه و نمی‌دونیم سر چی خدا بهشون این توفیق رو داده مثلا یکی اجلش سر اومده، به جای تصادف تو جاده، توسط شقی ترین دشمن خدا کشته شده. خب این نوعی توفیقه برا اون آدم
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/507 با اون دوستمون هستم نه شما؛ خوبه دیگه برای خودتون ببرید و بدوزید که فلانی شهیده چون من میتونم قبول کنم، فلانی شهید نیست چون من نمیتونم قبول کنم😐 شما از کجا میدونی اونی که توی خونه اش خوابیده لیاقت شهادت رو نداره؟ توی زندگیش بودی؟ میشناختیش؟ چی شد که فکر کردیم کارهای خدا بی حساب و کتابه؟ شاید همون آدم هزار تا خصلت خوب داشته باشه، حالا چون صرفا ما نمی‌شناختیمشون و حرفی زده نشده و ایشون توی خونه شون موقع خواب شهید شده، شهید نیست؟
📪 پیام جدید میشه برای منم دعا کنید دیگه نماز صبح هام غذا نشه 🧕: عزیزم شب زود بخواب هم برا سلامتی خوبه هم قول میدم اتومات بیدار بشی
شما بگو :)
📪 پیام جدید میشه برای منم دعا کنید دیگه نماز صبح هام غذا نشه 🧕: عزیزم شب زود بخواب هم برا سلامتی
‏کسانی که صبح برا نماز بیدار میشن و هشدار رو خاموش میکنن و میخوابن و نماز شون قضا میشه در جریان باشن یه نرم افزاری هست به اسم challenges alarm clock این تا وقتی مسئله ریاضی یا ... رو حل نکنید، هشدار رو قطع نمیکنه. چندتا هشدار که بذارید امکان نداره خوابتون ببره! :)
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/498 در رابطه با این پیام که چادری ها شرکت نمیکنن باید بگم بهتره با دقت تر ببینید ، ما شنبه که تشییع بود رفتیم و به ندرت کسایی و می‌دیدیم که حجابشون کامل بود و فقط چادر نداشتن ، فقط یکی و دیدیم که روسری توری سرش بود و رو شونه اش پرچم ایران بود ، حالا در همین حین صدا و سیما یه خانم کم حجاب پیدا کرده بود داشت مصاحبه میکرد باهاش:/// خواهشاً از این حرفا نزنید ، صدا و سیما همیشه همینه که تو راهپیمایی ها کم حجاب و بی‌حجاب نشون میده ، تو استادیوم چادری://// و فکر میکنه خیلی کاره خفنی میکنه 🧕: با خط آخر شدیییییدا موافقم 😂
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/511 من گفتم چادری ها شرکت نمیکنن؟ عجباااا من گفتم اون خانم شرکت نمیکنه، بیرون نمیاد که ببینه. من خودمم گفتم خیابون پر بود از خانم چادری با دقت نمیخونید پیامو
📪 پیام جدید سلام عزیزم خوبین عزیزم نمیخوام حرفایی که میزنم و بد برداشت کنین یا چیزی به دل بگیرین من خودم به شخصه با خیلی از تحلیل ها و نظر هایی که میدین موافقم اما یسری از حرفاتون و نظر هاتون واقعا منو متاسف میکنه من یا شما کسی نیستیم عددی نیستیم در برابر شهدای عزیزمون که بخوایم ازشون ایراد بگیریم و انتقاد کنیم این شهید از قانون جذب استفاده نکرده شما انتقاد میکنین یادمه استاد پناهیان از همین قانون جذبی که شما میگین داشتن استفاده می‌کردن شما انتقاد کردین یا مسئله ی دیگه ، به قول شما کار این بلاگر ها کاسبی کردنه حالا اگه همین بلاگر بدون حجاب بیاد کاسبی کنه مگه خیلی خوب میشه؟ این چه بی‌حجاب چه با حجاب داره کاسبیشو میکنه چه بهتر که حداقل حفظ حجاب داشته باشه ادامه رو تو پیام بعدی میگم 🧕🏻: آقا چرا پست اون شهید رو متوجه نمیشید که کنایه بود؟! تو کانال هم توضیح دادم تو پست بعدش. خدا وکیلی برا امتحانا هم اینجوری درس میخونید؟ 🥴 من کی باشم که به شهید به این بزرگواری انتقاد کنم آخه؟!
📪 پیام جدید سلام شب بخیر خواستم بابت پیامتون در مورد شهادت اخیرهموطنان عزیزمون ب دست رژیم اسراییل تشکر کنم خیلییییی قشنگ توضیح داده بودید، با اینکه من هر وقت راجبش فکر میکردم خودمو توجیه میکردم ک بالاخره وضعیتشون طوری بوده ک شهادت نصیبشون شده یا مثلا بابت گناه کم حجابی یا بیحجابی من نمیتونم قضاوت کنم اما اینقدر زیبا جواب داده بودید ک برای من کاملا جا افتاد و ی‌تشکر هم بابت مطالب قبلی کانالتون ک دیددرستی ب ما جوونا میده ان‌شاالله امام زمان جان نگهدارتون باشه، پایدار باشید 🧕🏻: سلام. الهی شکر که مفید بود. ممنونم
📪 پیام جدید میشه این طرح رو واسه سلامتی حضرت اقا تو یه مسجد شروع کردن رو حمایت کنید
📪 پیام جدید سلام یاوران انقلاب ✅ طرح تلاوت ۷،۰۰۰،۰۰۰ آیت‌الکرسی برای سلامتی و حفاظت رهبر عزیزمان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران 🔹 سهم شما ۲ آیت‌الکرسی و ارسال به ۵ یار امام زمان(عج) لطفاً قطع کننده زنجیر نباشید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که این روزها از دستمون بر میاد دعا و توسل است. ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است 🕌 کانال رسمی مسجد جامع حضرت حجت بن الحسن(عج) 🌱🌱🌱 @masjedhojat_karaj