📪 پیام جدید
https://eitaa.com/Antibiootic/5175
بله درسته اون کسایی که شما بهشون شهید میگین درجه های مختلفی دارن چون به هر کسی که دشمن نابودش کنه لقب ارزشمند شهید رو نسبت میدید اما اون شهیدانی که واسه پیامبر عزیز بودند و فکر می کنم منظور حاج قاسم هم از شهدا در جمله 《شرط شهید شدن، شهید بودن است》کسانی بوده که واقعا شهید هستند؛ همه با هم در یه قسمتی از بهشت قرار میگیرن. با این حساب من می تونم قبول کنم آقای رئیسی که برای خدمت به این مردم و تلاش برای بهبودی کشور به سفر رفتند و از دنیا رفتند، شهید هستند؛ اما نمی تونم بپذیرم کسانی که در جنگ ۱۲ روزه در حالی که داشتن خیلی معمولی زندگی می کردن و کشته شدن قطعا شهید هستند.
🧕: بله برا همین میگم درجات مختلفه و نمیدونیم سر چی خدا بهشون این توفیق رو داده
مثلا یکی اجلش سر اومده، به جای تصادف تو جاده، توسط شقی ترین دشمن خدا کشته شده. خب این نوعی توفیقه برا اون آدم
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/507
با اون دوستمون هستم نه شما؛ خوبه دیگه برای خودتون ببرید و بدوزید که فلانی شهیده چون من میتونم قبول کنم، فلانی شهید نیست چون من نمیتونم قبول کنم😐
شما از کجا میدونی اونی که توی خونه اش خوابیده لیاقت شهادت رو نداره؟ توی زندگیش بودی؟ میشناختیش؟ چی شد که فکر کردیم کارهای خدا بی حساب و کتابه؟ شاید همون آدم هزار تا خصلت خوب داشته باشه، حالا چون صرفا ما نمیشناختیمشون و حرفی زده نشده و ایشون توی خونه شون موقع خواب شهید شده، شهید نیست؟
#دایگو
📪 پیام جدید
میشه برای منم دعا کنید دیگه نماز صبح هام غذا نشه
🧕: عزیزم
شب زود بخواب هم برا سلامتی خوبه هم قول میدم اتومات بیدار بشی
شما بگو :)
📪 پیام جدید میشه برای منم دعا کنید دیگه نماز صبح هام غذا نشه 🧕: عزیزم شب زود بخواب هم برا سلامتی
کسانی که صبح برا نماز بیدار میشن و هشدار رو خاموش میکنن و میخوابن و نماز شون قضا میشه در جریان باشن یه نرم افزاری هست به اسم challenges alarm clock این تا وقتی مسئله ریاضی یا ... رو حل نکنید، هشدار رو قطع نمیکنه. چندتا هشدار که بذارید امکان نداره خوابتون ببره! :)
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/498
در رابطه با این پیام که چادری ها شرکت نمیکنن باید بگم بهتره با دقت تر ببینید ، ما شنبه که تشییع بود رفتیم و به ندرت کسایی و میدیدیم که حجابشون کامل بود و فقط چادر نداشتن ، فقط یکی و دیدیم که روسری توری سرش بود و رو شونه اش پرچم ایران بود ، حالا در همین حین صدا و سیما یه خانم کم حجاب پیدا کرده بود داشت مصاحبه میکرد باهاش:/// خواهشاً از این حرفا نزنید ، صدا و سیما همیشه همینه که تو راهپیمایی ها کم حجاب و بیحجاب نشون میده ، تو استادیوم چادری://// و فکر میکنه خیلی کاره خفنی میکنه
🧕: با خط آخر شدیییییدا موافقم 😂
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/511
من گفتم چادری ها شرکت نمیکنن؟ عجباااا
من گفتم اون خانم شرکت نمیکنه، بیرون نمیاد که ببینه. من خودمم گفتم خیابون پر بود از خانم چادری
با دقت نمیخونید پیامو
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام عزیزم خوبین
عزیزم نمیخوام حرفایی که میزنم و بد برداشت کنین یا چیزی به دل بگیرین
من خودم به شخصه با خیلی از تحلیل ها و نظر هایی که میدین موافقم
اما یسری از حرفاتون و نظر هاتون واقعا منو متاسف میکنه
من یا شما کسی نیستیم عددی نیستیم در برابر شهدای عزیزمون که بخوایم ازشون ایراد بگیریم و انتقاد کنیم
این شهید از قانون جذب استفاده نکرده شما انتقاد میکنین یادمه استاد پناهیان از همین قانون جذبی که شما میگین داشتن استفاده میکردن شما انتقاد کردین
یا مسئله ی دیگه ، به قول شما کار این بلاگر ها کاسبی کردنه
حالا اگه همین بلاگر بدون حجاب بیاد کاسبی کنه مگه خیلی خوب میشه؟
این چه بیحجاب چه با حجاب داره کاسبیشو میکنه
چه بهتر که حداقل حفظ حجاب داشته باشه
ادامه رو تو پیام بعدی میگم
#هشتادی
🧕🏻: آقا چرا پست اون شهید رو متوجه نمیشید که کنایه بود؟! تو کانال هم توضیح دادم تو پست بعدش. خدا وکیلی برا امتحانا هم اینجوری درس میخونید؟ 🥴
من کی باشم که به شهید به این بزرگواری انتقاد کنم آخه؟!
📪 پیام جدید
سلام شب بخیر
خواستم بابت پیامتون در مورد شهادت اخیرهموطنان عزیزمون ب دست رژیم اسراییل تشکر کنم
خیلییییی قشنگ توضیح داده بودید، با اینکه من هر وقت راجبش فکر میکردم خودمو توجیه میکردم ک بالاخره وضعیتشون طوری بوده ک شهادت نصیبشون شده یا مثلا بابت گناه کم حجابی یا بیحجابی من نمیتونم قضاوت کنم اما اینقدر زیبا جواب داده بودید ک برای من کاملا جا افتاد
و یتشکر هم بابت مطالب قبلی کانالتون ک دیددرستی ب ما جوونا میده
انشاالله امام زمان جان نگهدارتون باشه، پایدار باشید
🧕🏻: سلام. الهی شکر که مفید بود. ممنونم
📪 پیام جدید
میشه این طرح رو واسه سلامتی حضرت اقا تو یه مسجد شروع کردن رو حمایت کنید
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام یاوران انقلاب
✅ طرح تلاوت ۷،۰۰۰،۰۰۰ آیتالکرسی برای سلامتی و حفاظت رهبر عزیزمان، حضرت آیتالله خامنهای، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران
🔹 سهم شما ۲ آیتالکرسی و ارسال به ۵ یار امام زمان(عج)
لطفاً قطع کننده زنجیر نباشید.
یکی از مهمترین کارهایی که این روزها از دستمون بر میاد دعا و توسل است.
انشاءالله پیروزی نزدیک است
#نقش_مردم
#وحدت_ملی
#ایران_مقتدر
#نشر_حداکثری 🕌 کانال رسمی مسجد جامع حضرت حجت بن الحسن(عج) 🌱🌱🌱 @masjedhojat_karaj
#دایگو
📪 پیام جدید
بانکم پول زیاد داره ولی حساب کتاب داره خدا که هیچ ،
در ادامه پیامم بگم که کلا جالب نیست شهدایی با سختی رفتن مثل حججی و علی وردی و تورجی زاده و ... و در تمام وصیت ها و صحبت هاشون به حجاب تاکید کردن و اصلا برای حفظ ناموس و حیای ناموس رفتن یا شهیده کمایی رو که به خاطر حجاب و فعالیت هاش شهید شد با این افرادی که حالا بخاطر موج ترور دانشمندا یا... فوت کردند و حجاب به این مهمی که هدف اصلی دشمن و ترس دشمن و استحکام جامعه و خانواده و یادگار حضرت زهراست رو دست کم گرفتن باهم مقایسه کنیم
و اینکه انشاالله هممون عاقبت به خیر بشیم ولی نیازی نیست الگومون آدمای دور و برمون باشن
اگر میخوایم سرباز امام زمان باشیم الگومون باید حضرت زهراست باشه 🫡
#دایگو
📪 پیام جدید
بهتره اول یه تحقیقی بکنید بعد مطلب بذارید کانال
بی حجابی اصلا حق الناس نیست ..واسه فرد بی حجاب گناه نوشته میشه فقط واسه بی حجابی .... اگر کسی به گناه افتاده چون خودش چشماش رو حفظ نکرده پای خودش نوشته میشه نه فرد بی حجاب
حتی حکم شرعی هم نداره
نمی دونم چرا گناه آقایون که خدا وظیفه شون رو مشخص کرده که چشم شون رو حفظ کنن هم میندازید گردن زنها وقتی خود خدا ننداخته
🧕🏻: آیا من گفتم بی حجابی حق الناسه؟ کمی دقت لطفا