📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/508
شما متوجه پیام بنده نشدید منظور من اینه که هر کسی که میگه فلانی شهیده وپاک و بیگناه اصلا درست نیست و گناه اون قرار نیست به خاطر شهادتش واسش حذف بشه. و همینطور خیلی ها رئیسی رو شهید نمیدونن اما چون از حامیان کم/بد حجابان هستند و باتوجه به اینکه یهسری از شهدای اخیر هم حجاب کاملی نداشتند؛ این افراد رو فقط شهید میدونن😐
در رابطه با بند دوم پیامتون هم میتونم بگم اگه نظرتون اینه پس بیجا می کنید به حجاب این و اون گیر میدید....شما که از دل مردم خبر نداری پس نمی تونی بگی چرا فلانی حجاب نداره و هرجور دلش بخواد میاد بیرون...شاید اون لیاقت شهادت داشته باشه...تو که نمیشناسیش😒
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام بچها شما برای دل امامزمانتون چه کارهایی رو انجاممیدین و انجامنمیدین ؟
(مثلن خودم حجابم رو رعایت میکنم 💚)
#دایگو
📪 پیام جدید
منتشر کردن عکس های شهدای بیحجاب همیشه به اون هدفی که شما میگوید نیست. بعضی وقتا برای اینه که بگن اسرائیل فقط یه قشر خاص رو ترور نمیکنه. تا شبهه ی اینایی که فکر میکنن اسراییل فقط انقلابی ها رو میکشه و با اونا کاری ندارن از بین بره.
🧕🏻: بله متوجهم. منم نگفتم هدفشون چیز دیگه ایه. گفتم افراط تو این قضیه اثرات خوبی نداره
📪 پیام جدید
بهترین راه شهادت، انسان بودنه! دقت کنید، انسان بودن! نه آدم بودن!
#دایگو
📪 پیام جدید
وای که چقد دلم گرفت وقتی توی پیوی شهید نوشته بود اخرین بازدید بین یک هفته تا شیش ماه:)
🧕🏻: خدا رحمت کنه
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/511
من گفتم چادری ها شرکت نمیکنن؟ عجباااا
من گفتم اون خانم شرکت نمیکنه، بیرون نمیاد که ببینه. من خودمم گفتم خیابون پر بود از خانم چادری
با دقت نمیخونید پیامو
#دایگو
📪 پیام جدید
آنتی جان به اون دوستایی که مرددن درباره حجاب و شهید شدن، بگید، شهید شدن مقدماتی داره. کسی که با مظاهر اسلام جنگیده، حجاب نداشته نماز نخونده ناخن کاشته.... آیا شهید محسوب میشه؟؟؟؟ یکم فکر کنید. حالا تو ادبیات مردم میگیم شعید، ولی آیا نظر خدا هم همینه؟ شما میدونید بعضی از مردم اصلا غسل نمیکنن؟ پس نماز و روزه و.... درکار نییت. آیا اینا شهید محسوب میشن؟؟ عزیزانم ریحانهسادات ساداتی رو الگو قرار بدین نه این کسانی که تو شناسنامه مسلمونن.
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام یه سوال دارم در رابطه با این پیامتون https://eitaa.com/Antibiootic/5175
خوب چطوری خدا به اون افراد بی حجاب یا حالا کم حجاب لیاقت شهادت داده؟
🧕🏻: سلام. توضیح دادم تو پست. کل پست توضیح همین بود . یه بار دیگه به دقت بخونید
📪 پیام جدید
این پیام اخرتون در مورد افراد کم حجابی که شهید شدند خیلی تامل برانگیز بود.
#دایگو
📪 پیام جدید
به نظرم خیلی شبه توی ذهن مخاطب ایجاد کردید
مثل این که آیا شهدا واقعاً در اون عالم شهید محسوب میشن؟
چرا بی حجاب ها شهید میشن؟
پس عدالت خدا کجا رفته؟
و....
🧕🏻: شک و شبهه اگر منجر به فکر کردن و دنبال تحقیق و تفحص رفتن بشه، معبر خیلی خوبیه. منم اندازه فهم و سوادم که جواب دادم اینا رو
📪 پیام جدید
لجبازتر از شما ندیدم من! دستور زبان فارسی رو خراب کنید، عین خیالتون هم نباشه ما قدمت چند هزار ساله داریم و فردوسی چه قدر تلاش کرده برای زبان فارسی
🧕🏻: چرا میزنید خب؟ من که گفتم چشم سعی میکنم تو نوشتن کمتر محاوره ای بنویسم!!! 😕