eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید بهترین راه شهادت، انسان بودنه! دقت کنید، انسان بودن! نه آدم بودن!
📪 پیام جدید وای که چقد دلم گرفت وقتی توی پیوی شهید نوشته بود اخرین بازدید بین یک هفته تا شیش ماه:) 🧕🏻: خدا رحمت کنه
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/511 من گفتم چادری ها شرکت نمیکنن؟ عجباااا من گفتم اون خانم شرکت نمیکنه، بیرون نمیاد که ببینه. من خودمم گفتم خیابون پر بود از خانم چادری با دقت نمیخونید پیامو
📪 پیام جدید آنتی جان به اون دوستایی که مرددن درباره حجاب و شهید شدن، بگید، شهید شدن مقدماتی داره. کسی که با مظاهر اسلام جنگیده، حجاب نداشته نماز نخونده ناخن کاشته.... آیا شهید محسوب میشه؟؟؟؟ یکم فکر کنید. حالا تو ادبیات مردم میگیم شعید، ولی آیا نظر خدا هم همینه؟ شما میدونید بعضی از مردم اصلا غسل نمیکنن؟ پس نماز و روزه و.... درکار نییت. آیا اینا شهید محسوب میشن؟؟ عزیزانم ریحانه‌سادات ساداتی رو الگو قرار بدین نه این کسانی که تو شناسنامه مسلمونن.
📪 پیام جدید سلام یه سوال دارم در رابطه با این پیامتون https://eitaa.com/Antibiootic/5175 خوب چطوری خدا به اون افراد بی حجاب یا حالا کم حجاب لیاقت شهادت داده؟ 🧕🏻: سلام. توضیح دادم تو پست. کل پست توضیح همین بود . یه بار دیگه به دقت بخونید
📪 پیام جدید این پیام اخرتون در مورد افراد کم حجابی که شهید شدند خیلی تامل برانگیز بود.
📪 پیام جدید به نظرم خیلی شبه توی ذهن مخاطب ایجاد کردید مثل این که آیا شهدا واقعاً در اون عالم شهید محسوب میشن؟ چرا بی حجاب ها شهید میشن؟ پس عدالت خدا کجا رفته؟ و.... 🧕🏻: شک و شبهه اگر منجر به فکر کردن و دنبال تحقیق و تفحص رفتن بشه، معبر خیلی خوبیه. منم اندازه فهم و سوادم که جواب دادم اینا رو
📪 پیام جدید لجبازتر از شما ندیدم من! دستور زبان فارسی رو خراب کنید، عین خیال‌تون هم نباشه ما قدمت چند هزار ساله داریم و فردوسی چه قدر تلاش کرده برای زبان فارسی 🧕🏻: چرا میزنید خب؟ من که گفتم چشم سعی میکنم تو نوشتن کمتر محاوره ای بنویسم!!! 😕
📪 پیام جدید دستور خدا دو قطبی و سه قطبی داره؟!!! امر خداست باید بهش عمل بشه و یه قطب داره بعدم اتحاد سر جاشه ما در کنار اتحاد تبیینم میکنیم همه در کنار همیم ولی برای هم دلسوزیم و آگاه سازی میکنیم دو قطبی مال سیاسته نه مال حجابی که امر رهبریه
📪 پیام جدید مدیر کانال عزیزم اصن توجه نکن شما و دوستان کاملا منطقی و کامل جواب دادید کسی که بخواد شهید بشه میره سراغ کسی که زندگیش شهدایی بوده ولی کسی که بخواد بهونه برا قوانین خدا بیاره این جماعت رو الگوش قرار میده انگار الگو قحطه 🫤 شهدا حرف همشون یک کلام بوده اونم حجاب حالا این خانم هایی که به ظاهر اسمشونو گذاشتن شهید آدم باید خودش بسنجه که آیا با این حجم از حق الناس واقعا اون اجر و قربو دارن ؟!!!!! عقلم خوب چیزیه اگر به کار بگیرن دوستان ولی کلا کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد کسی که خودشو به خواب زده نه 🫡
📪 پیام جدید ❌ اگه مداح یا آخوند کج فهمی خواست بی‌حجابی در حسینیه و هیئت و... رو با شرابخواری و و... مقایسه کنه، بهش یادآوری کنید که👇👇 اون لات‌ها، هیچوقت عمل حرامشون رو نبردن توی هیئت و مجلس امام حسین علیه السلام!! (بیرون از این فضا شراب می‌خوردن، نه توش!!) ولی اون بی‌حجابی که اومده تو مجلس شما، حرام رو آورده توی مجلس❗️❌ -:-:-:-:-:-:-:-:-:- هیات، جای گناهکار هست، اما درحال‌گناه، نه!
شما بگو :)
📪 پیام جدید لجبازتر از شما ندیدم من! دستور زبان فارسی رو خراب کنید، عین خیال‌تون هم نباشه ما قدمت چ
یه چیزی الان یادم افتاد الان خود شما هم دستور زبان رو رعایت نکردید باید بنویسید: من لجبازتر از شما ندیده ام. گوشه‌ای ز خیالتان نگران نباشد و آسوده زین ویرانی قدمت هزاران ساله باشید 😒